וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: לואיוויל בעטה את טנסי מחוץ לטורניר

28.3.2008 / 8:35

המתנדבים הובסו 79:60 והודחו כבר בסוויט סיקסטין. צפון קרוליינה שייטה גם מול וושינגטון סטייט, UCLA התגברה על ווסטרן קנטאקי

שלב הסויט סיקסטין, הוא שלב שמינית הגמר בטורניר המכללות, יצא לדרך לפנות בוקר (בין חמישי לשישי) עם מעט משחקים צמודים, אבל עם הדחה משמעותית אחת. טנסי עברה את העונה הטובה בתולדותיה, שכללה עלייה היסטורית למקום הראשון בדירוג הארצי, אבל חוסר הניסיון הבולט שלה הותיר אותה מחוץ לרשימת המצומצמת של המועמדות לאליפות. המתנדבים הגיעו לטורניר נחושים להוכיח לכולם שהם מסוגלים ללכת עד הסוף, אבל אחרי שהתקשו מאוד בשני הסיבובים הראשונים מול אמריקן ובאטלר, נכנעו ללא תנאי ללואיוויל עם תבוסה 79:60 שסיימה להם את העונה בטעם רע.

צפון קרוליינה, שטיילה לסוויט סיקסטין עם שני ניצחונות קלים, התגברה גם על וושינגטון סטייט החזקה עם עוד הצגה של 47:68, והיא תפגוש את לואיוויל באליט אייט. הסינדרלה של הטורניר, ווסטרן קנטאקי, נבלמה על ידי UCLA והפסידה 88:78, ויריבתם הבאה של הברוינס תהיה קסבייר, שניצחה את ווסט וירג'יניה לאחר הארכה 75:79 במשחק הצמוד של הלילה.

הלילה (בין שישי לשבת) ייערכו ארבעת המשחקים הנותרים בשלב הסוויט סיקסטין, כשקנזס תפגוש את וילאנובה (4:30, שידור חוזר ב-ESPN ב-18:00), וויסקונסין תנסה לעצור את דייוידסון המפתיעה (1:00, שידור חוזר ב-ESPN ב-16:00), ממפיס תתעמת עם מישיגן סטייט (4:00) וטקסס תפגוש את סטנפורד (2:00, שידור ישיר ב-METV).

איזור המזרח

טנסי (2) – לואיוויל (3) 79:60

מהרגע הראשון לא הצליחו הוולטס להיכנס למשחק, והלחץ האינטנסיבי של לואיוויל זיכה אותה בהרבה סלים קלים במתפרצות. במצב של 8:24 לקארדס הזעיק ברוס פרל את פסק הזמן השני שלו, והרביץ בשחקניו ציונות שהספיקה להם לחזור לפיגור של 37:30 בלבד בהפסקה, אבל דווקא לאחר שהפער קוזז ל-37:36 בלבד בפתיחת המחצית השניה, הסתערה לואיוויל מחדש, בראשות ארל קלארק היעיל שהחזיר לריק פיטינו את השליטה במשחק עם ריצה של 5:13, והכתומים נאלצו להרים ידיים הרבה לפני שהבאזר נשמע. "אני מאמן כבר הרבה זמן", אמר פרל בסיום. "ואף פעם לא ראיתי קבוצה שולטת כל כך בקצב המשחק. זו בדרך כלל הנקודה החזקה שלנו". כריס לופטון, במשחקו האחרון בקולג', קלע אומנם 15 נקודות אבל היה איום עם 3 מ-15 מהשדה, כולל 2 מ-11 מהשלוש. קלארק סיים עם 17 נקודות ו-12 ריבאונדים למנצחים.

צפון קרוליינה (1) – וושינגטון סטייט (4) 47:68

בצפון קרוליינה חששו לפני המשחק שהדרך הקלה שלהם עד כה בטורניר תפגע בהם מול היריבה הרצינית הראשונה שיפגשו, אבל הטאר הילס פשוט ניפקו עוד הצגה, ובקצב הזה הם אפילו לא יצטרכו לבחון את יכולתם במשחקים צמודים, כי כרגע הם נראים בלתי עצירים. למרות פתיחה טובה של וושינגטון סטייט, שכפתה את קצב המשחק האיטי שלה במחצית הראשונה ועצרה את טיילר הנסברו על שתי נקודות בכל המחצית, התכולים בנו לעצמם יתרון דו ספרתי, בעזרת הגנה טובה לא פחות מזו של הקוגארס. דני גרין היה האקס פקטור התורן של רוי וויליאמס כשניצל את השמירה הכפולה על הנסברו כדי לקלוע 15 נקודות, ובמחצית השניה הנסברו כבר לא היה צריך עזרה וסיים עם 18 נקודות ותשעה ריבאונדים. כמו לופטון בטנסי, גם קייל וויבר, כוכבה של וושינגטון סטייט, איכזב עם 10 נקודות (3 מ-13 מהשדה), ארון ביינס ודרק לואו קלעו 14 נקודות כל אחד.

איזור המערב

יו.סי.אל.איי (1) – ווסטרן קנטאקי (12) 78:88

למרות יחסי הכוחות הכל כך ברורים, UCLA זכרה היטב מה עוללה ג'ורג' מייסון לקונטיקט הגדולה לפני שנתיים, ולא התכוונה לתת ללכלוכית התורנית לרשום עוד סנסציה עד חשבונה. הם הפעילו את הגנת הברזל שלהם, ואת האיש הגדול שלהם - קווין לאב - כדי להוליך בבטחה 20:41 בסיום המחצית. אבל אז הברוינס נרדמו בשמירה, החלו לאבד כדורים בסיטונות ואיפשרו לטיירון ברזלטון וחבריו להתקרב עד ל-57:61, שבע דקות לסיום, לפני שלחצו מחדש על הדוושה ושלחו את ההילטופרס הביתה מרוצים מעצם הגעתם לסוויט סיקסטין. לאב, שסיים עם שיא קריירה של 29 נקודות (10 מ-14 מהשדה) והוסיף 14 ריבאונדים, נשמע מאוד לא מרוצה בסיום, ודיבר רק על הנפילה של חבריו במחצית השניה: "זה לחלוטין לא מקובל איך ששיחקו במחצית הזו. לחלוטין לא מקובל, זה כל מה שיש לי להגיד". ג'וש שיפ וראסל ווסטברוק עזרו ללאב עם 14 נקודות כל אחד. ברזלטון סיים עם 31 למפסידים.

קסבייר (3) – ווסט וירג'יניה (7) 75:79

וכמובן שאין דבר כזה לילה בטורניר המכללות בלי איזו דרמה מורטת עצבים. במחצית הראשונה היה נדמה שווסט וירג'יניה מסתפקת בהדחה של דיוק בסיבוב השני, כשהמוסקיטרים עלו ליתרון של 18 נקודות, אבל בוב האגינס לא נתן לקבוצה שלו להתפוגג והמאונטנירס חזרו למשחק בגדול במחצית השניה. החטאה של דרו לאבנדר בשניות הסיום שלחה את המשחק להארכה, בה כבר הובילה ווסט וירג'יניה בשש נקודות לפני ששתי שלשות ענקיות של בי ג'יי ריימונד הטו את הכף לטובת קסבייר, שסידרה לעצמה דייט לא כל כך נעים עם UCLA באליט אייט. ג'וש דאנקן הוביל את המנצחים עם 26 נקודות, ג'ו אלכסנדר קלע 18 והוריד 10 קרשים לאנשי ההרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully