וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יביס את בטיס?

יניב בינו

28.3.2008 / 7:30

סמואל אטו או תיירי הנרי? השניים ישחקו בשבת עם ברצלונה, ובווינר מהמרים מי יכבוש יותר. רמז: לקמרוני יש יחס שערים טוב יותר

משחק מספר 74: סמואל אטו (ברצלונה) - תיירי הנרי (ברצלונה). 2.45, 1.90, 3.15

את פינת הסטטיסטיקה בסוף השבוע הקרוב אנו מקדישים לשני חלוציה של ברצלונה, הקמרוני אטו והצרפתי הנרי. אטו, שחזר לשחק העונה רק בחודש דצמבר עקב פציעה, לא מצליח לשחזר את כושרו המצוין משתי עונותיו הראשונות בענק הקטאלוני, ובמיוחד מעונת 2005/6 אז כבש 32 שערים בכל המסגרות. הקמרוני של בארסה עבר מספר פציעות בשנתיים שהשביתו אותו רבות מהמשחק. העונה לדוגמא, הוא הרעיד רק 11 פעמים את הרשת בסך הכול. מה כן, יש לו מאזן מדהים של עשרה שערים בעשרה משחקים בליגה.

בקיץ החולף הבינו ראשי בארסה כי ההסתמכות על אטו ובריאותו היא בעוכריה של הקבוצה. לפיכך, הם צירפו את החלוץ הקטלני של ארסנל, תיירי הנרי. הצרפתי הגיע עם רזומה מרשים של שמונה עונות בקבוצה הלונדונית, אבל לדאבונו הוא רחוק מאוד מלשחזר את ההצלחה ולהזכיר, ולו במעט, את אימת ההגנות של הקבוצות האנגליות. להנרי יש 14 שערים בלבד העונה, זאת ב-34 משחקים (ממוצע של 0.411 שער למשחק).

גם בליגה, בניגוד לאטו, הוא רחוק מלפגוע. בעוד הקמרוני אוחז, כאמור, ביחס של 1 בכיבושי הליגה, לצרפתי יחס של פחות משער לשלושה משחקים, לאחר שהרשית רק שבע פעמים ב-23 משחקי ליגה, היכן שבארסה הכי זקוקה לו.

ביום שבת תפגוש הקבוצה הקטאלונית את ריאל בטיס. הקבוצה מבירתה של חבל אנדלוסיה, ספגה, כזכור, עונש רדיוס בן שני משחקים, לאחר השלכת הבקבוק על שוער אתלטיק בילבאו, כך שברצלונה לא תצטרך להתמודד עם הר הגעש של ה'מיגל רואיז דה לופרה', היכן שריאל מדריד נוצחה. לאטו, שמשחק במרכז, בניגוד להנרי, המשחק בכנף, יחס שערים טוב יותר. לפיכך היחס של אטו נמוך יותר. בהצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully