וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן לשחקנים: "גם במצב של יתרון, צאו קדימה"

קרן שמש

27.3.2008 / 20:49

אלי גוטמן העיר לשחקניו על חוסר היציבות במהלך אימון הערב: "יש יותר מדי תנודות במשחק שלכם". אלין טופוזאקוב צפוי לשחק

הפועל ת"א ערכה הערב (חמישי) אימון לקראת משחק התחתית המכריע מול מ.ס אשדוד בשבת. הבלם הבולגרי אלין טופוזאקוב, שסובל מפציעה בקרסול, ערך לראשונה השבוע אימון מלא והוא צפוי לשחק במשחק הקרוב. ביבראס נאתכו ששיחק אמש במדי הנבחרת הצעירה בניצחון על מולדובה (0:1) ערך אימון ריצה בלבד. שאר שחקני הנבחרת: עמרי קנדה, עידן סרור ורמי דואני, חזרו היום לאימונים מלאים בקבוצה.

מאמן הקבוצה אלי גוטמן הרבה לעצור את המשחק ולהעיר לשחקניו הערות. מברוך דגו חזר וביקש גוטמן לחזור לעמדה, "אני לא סובל את זה ככה, תחזרו למקום ותהיו מדויקים", אמר המאמן לשחקניו, "תהיו סבלניים ותכניסו כדורי עומק לשלומי". לאחר כמה עצירות נוספות של המשחקון הפנימי קרא גוטמן לשחקנים למרכז המגרש וחזר וביקש מהם להפנים את ההערות ולשמור על ריכוז. לפני תחילת האימון ערך גוטמן לשחקניו אסיפה טקטית בה הוא הקרין בפניהם קטעים מתוך המשחק האחרון נגד הרצליה. "אני דורש יותר רצינות ואחידות, יש יותר מידי תנודות במשחק שלנו, אני דורש ממכם שגם במצב של יתרון תצאו יותר קדימה".

יום הולדת לדגו

בתום האימון התכנסו השחקנים כדי לחגוג את יום הולדתו ה-26 של הקשר ברוך דגו. מזואה אנסומבו בירך אותו בשם השחקנים. דגו אמר לאתר הרשמ של הקבוצה: "כל משחק זה משחק על כל הקופה. אין משחק קל, אנחנו באים כל משחק כדי לתת את כל מה שיש לנו כדי לנצח, כל משחק בשבילנו זה גמר גביע המדינה. אשדוד קבוצה מצוינת, ראינו אותם נגד מכבי ת"א, הם שיחקו מצוין למרות ההפסד, מצפה לנו משחק קשה ואנחנו מאוד מכבדים אותם, אסור להקל ראש ואנחנו מתכוננים טוב ליום שבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully