וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בנבחרת חשבו לאיים בביטול המשחק

27.3.2008 / 19:06

אחד השחקנים הציע לקראת צ'ילה להחרים את המשחק, על רקע פרשת המענקים הלא סגורים. דובר ההתאחדות: "קיימות הבנות הדדיות עם בניון וגרשון"

שחקני הנבחרת עדיין לא רגועים מפרשת המענקים, למרות התחושה כי נוצרה רגיעה בעקבות השיחות בין יוסי בניון ושמעון גרשון עם יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון. לפי גורמים בהתאחדות, עדיין לא הושג סיכום סופי באשר לגובה המענק, אלא מדובר בסיכום עקרוני בלבד.

כזכור, במהלך השיחה עם בניון וגרשון, הרגיע יו"ר ההתאחדות והצדדים הודיעו כי נמצא פתרון לבעיית המענקים. השחקנים היו מוכנים לפשרה לפיה מענק עליה למונדיאל יקנה להם בונוס של 50 אלף דולר, יציאה למשחק חוץ תקנה לכל שחקן סכום שיוגדר כ"החזר הוצאות" בגובה 1000 דולר (בהתאחדות אומרים: "זאת לא פשרה, הם היו מקבלים החזרי הוצאות"). דובר ההתאחדות, גיל לבנוני, אישר כי: "מדובר בסכום שאותו הציע אבי לוזון בעבר, אבל לא בסיכום סופי. אני לא מעריך שתהיינה בעיות".

במהלך השיחות אתמול במלון הציע אחד משחקני הנבחרת לאיים בביטול משחק ידידות שייערך לפני הקמפיין הבא, שזהותו עדיין לא ידועה. חלק מהשחקנים התנגדו לכך בטענה שאוהדים רבים עלולים להתרעם על כך משום שמדובר בנבחרת לאומית. "זאת אפשרות שעלתה, אבל היא הייתה פחות ריאלית", מודה שחקן בנבחרת.

בנושא אחר: בהתאחדות טוענים כי קיימת שביעות רצון ממספר הצופים שהגיעו למגרש (כ-25 אלף), למרות שהמגרש לא היה מלא. "הצפי שלנו היה נמוך בהרבה", אומר לבנוני. "כמות הצופים שהגיעה הייתה בהחלט משביעת רצון".

סקאוט מטעם צ'לסי שהגיע למשחק צפה בקשר גיא אסולין. הבעיה שלפי סיכום בין קבוצת האם של אסולין, טוברוק, לבין ברצלונה, השחקן ישוחרר תמורת 20 מליון יורו וטוברוק תקבל נתח של 20 אחוז מסכום מהעברתו. בשלב זה, הסכום אינו ריאלי אבל בצ'לסי ימשיכו לעקוב אחר הכישרון הצעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully