וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זנדברג: "אנחנו לא רוצים לתת מתנות לאף אחד"

אסף שקד

27.3.2008 / 19:00

שחקנה של בית"ר ירושלים מתכונן למשחק מול מכבי ת"א ביום א': "אנחנו פקטור במאבקי הירידה וצריך לשחק ברצינות". בית"ר תגיע בסגל מלא

בית"ר ירושלים חזרה אחר הצהריים (חמישי) להתאמן בסגל מלא כולל שחקני הנבחרות (אלברז מצ'ילה, היתר מישראל). שחקני הנבחרת ששותפו אמש במשחק הניצחון על צ'ילה (0:1), ערכו אימון שחרור קל ואילו יתר השחקנים ערכו אימון מלא. בגלל העובדה שלרשותו של שום לא עמד סגל מלא לכל אורך האימון, הוא טרם תרגל את ההרכב שצפוי לפתוח מול מכבי ת"א, וצפוי לעשות זאת רק מחר.

שלושה שחקנים צפויים לחזור לסגל ביום ראשון. מדובר במגן כריסטיאן אלברז, שהחמיץ את המשחק מול כפ"ס, אך אתמול שותף בהפסד לישראל, הבלם אריק בנאדו שחזר לאימונים מלאים באמצע השבוע והקשר מיכאל זנדברג שבדומה לבנאדו-חזר גם הוא לאימונים מלאים.

כמו שהדברים נראים כעת, לרשותו של שום יעמוד סגל מלא מול מכבי ת"א. למרות העובדה שבית"ר מובילה בבטחה את הטבלה, בקבוצה לוקחים בשיא הרצינות את המפגש מול הקבוצה שנמצאת בתחתית הטבלה. זנדברג אמר לאתר הרישמי לקראת המשחק מול מכבי ת"א: "אני מוכן לשבוע שלפנינו. המנוחה שניתנה לי הייתה למען מטרה זו והעדפתי לנוח. בשלב הזה של העונה אנחנו צריכים את כל השחקנים בסגל וחשוב להיות כשירים, השבוע הזה עזר לי מאוד מהבחינה הזאת. השבוע הקרוב יהיה קצת קשה, עכשיו אנחנו חושבים יותר על הגביע, אבל גם מבחינה תיאורטית לא סגרנו את עניין האליפות ואנחנו רוצים לסגור את זה".

"בתקופה הקרובה אנו מהווים פקטור בעניין של הירידה ואנחנו בטח לא רוצים לתת מתנות לאף אחד, אנחנו באים לשחק כדורגל טוב, זאת העבודה שלנו, אנחנו נהנים ממה שאנחנו עושים ואני מקווה שנמשיך לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully