וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכטר ננזף לעיניי שאר השחקנים: "פגעת בעצמך"

אריק רחמיאן

27.3.2008 / 16:07

במכבי נתניה לא אהבו את הביקורת של החלוץ על גיא לוי. שטראובר הפצוע צפוי לשחק מול כפר סבא, קבאז'רו ממשיך להשמין

מכבי נתניה התכנסה היום (חמישי) לאימון הכנה נוסף לקראת משחק הבית מול כפר סבא בשבת (הקופסא, 18:05). לפני האימון קיים המאמן ראובן עטר אסיפה טקטית, שבמהלכה צפו השחקנים בקטעי וידאו ממשחקה של כפר סבא. מחר יערוך עטר כהרגלו אסיפת וידאו נוספת, שבה יצפו השחקנים בקטעים ממשחק הניצחון בשבוע שעבר מול מכבי פתח תקוה.

אחרי מספר ימים שבהם נעדרו מאימוני הקבוצה שחקני הנבחרת אבי סטרול, איתי שכטר וקלמי סבן, שבו השחקנים והצטרפו לחבריהם. אבי סטרול, שספג כרטיס אדום בשבוע שעבר, ייעדר מהמשחק בשבת ואת מקומו יתפוס הבלם גולן חרמון. גם בלמה השני של נתניה, לואיס מרין, נמצא בספק לאחר שהוא התלונן על כאבים בבירכו. מרין יערוך מחר מבחן כשירות שיקבע האם הוא יהיה כשיר לשבת. המגן השמאלי דדי בן דיין הפצוע, שערך אתמול לראשונה אימון קליל, לא ייכלל בסגל לשבת כדי לא לסכן את בריאותו ולהכשירו למשחק רבע גמר גביע המדינה שיתקיים באמצע השבוע מול הכח רמת גן. בן דיין, שעדיין לא החלים מפציעתו, ערך גם היום אימון קליל וזכה לטיפולי פיזיוטרפיה. את מקומו של בן דיין ימלא טל מעבי, ששיחק גם בשבוע במקום בן דיין בניצחון על מכבי פתח תקוה.

בנתניה זוכרים היטב את ההפסד הצורב העונה בקופסא לחניכיו של אלי אוחנה, והפעם מאמינים בנתניה שהסיפור ההוא לא יחזור על עצמו, והקבוצה שחזרה לנצח ולשמור על המקום השני תדע להשאיר את הנקודות בשבת בבית.

הפה הגדול של שכטר

במכבי נתניה לא אהבו, בלשון המעטה, את התבטאויותיו של החלוץ איתי שכטר בתום משחק הנבחרת הצעירה כנגד המאמן היוצא גיא לוי. עטר כעס מאוד על הדברים שיוחסו לחלוץ הצעיר.

שכטר ננזף קשות ע"י המאמן במהלך אספת השחקנים שקיימה
הקבוצה לפני האימון. עטר אמר לשכטר: "פגעת קודם כל בעצמך. אסור לשחקן להעביר ביקורת על מאמן, גם אם זה מאמן לשעבר. הדברים שאמרת על גיא לוי היו מיותרים ואסור היה לך לומר אותם. שחקן שמכבד את עצמו ואת המקצוע חייב לשמור על
הכבוד של המאמן שלו, גם אם לא מוצאות חן בעיניו החלטות מסוימות".

שכטר שניסה להסביר את הסיבות שהובילו אותו לומר את הדברים על גיא לוי הושתק ע"י עטר שנראה כעוס על החלוץ שלו ואמר: "גם אם אתה חושב שאתה צודק זה עדיין לא אומר שמותר לך להעביר ביקורת על המאמן שלך. אסור היה לך להגיד את הדברים, כך לא מתנהג שחקן מקצוען ואני מצפה מכל השחקנים ללמוד מהטעות של שכטר ולכבד מאמנים".

גיבור פרשת השבוע, השוער לירן שטראובר, עדיין לא החלים לחלוטין מפציעתו, אולם כפי שהיה בשבוע שעבר, הסיכוי שהקפטן יוותר על המשחק אפסי. היום ערך שטרואבר אימון מלא וישחק בשבת.

מה אוכל קבאז'רו?

הקשר הקולומביאני חורחה לופז קאבז'רו, שלא זוכה לדקות משחק בשבועות האחרונים, יישקל מחר לפני האימון. אצל קאבז'רו התגלתה לאחרונה עלייה במשקל של כ-3 ק"ג, והשחקן הצטווה על ידי עטר לרדת במשקל ולחזור למשקלו הטבעי איתו הגיע לארץ. מקורבו של השחקן נימק את העלייה במשקל של חורחה בעובדה שהשחקן שהה בארץ לבד מאז הגעתו ואכל רק במסעדות ורק לאחרונה הצטרפה אליו רעייתו.

"חורחה מקצוען שמנהל חיים ספורטיביים", אמר חברו, "זו תופעה מוכרת, השחקן הגיע לארץ זרה לבד וצריך להתרגל למנטליות ולאוכל". מתברר כי השחקן נעלב למדי מהעיסוק בעניין משקלו. כמו בכל השבועות האחרונים, הוא ייכלל בסגל למשחק אבל עדיין לא ברור עם עטר ישתמש בשירותיו. מחר תקיים הקבוצה את האימון המסכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully