וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיכות להתנדנד

27.3.2008 / 7:30

קבוצות הליגה הלאומית לא ממש מצליחות ליצור רצפי ניצחונות, פרט להכח, שגם במחזור האחרון איבדה נקודות. אז איך מגיעות הקבוצות למשחקים?

אנחנו יודעים שקבוצות הליגה הלאומית נוטות לסבול ממחלת השיגעון, מחלה כזו שגורמת להן לא להיות עקביות בדעתן, סוג של סכיזופרנציה. עובדה שהליגה הזו עדיין פתוחה כאשר נותרו שמונה מחזורים לסיום. אנחנו כאן כדי לתת לכם בכל זאת נקודת מבט על הרצפים השונים של הקבוצות לקראת משחקי סוף השבוע בליגה.

משחק מספר 1: הפועל רעננה – הפועל חיפה (רעננה רביעית, חיפה שלישית). רעננה מגיעה להתמודדות אחרי ניצחון 2:4 על אחי נצרת, והרצף שלה הוא ניצחון-תיקו-הפסד-הפסד-הפסד. חיפה לעומת זאת עשתה את העבודה שלה היטב בשני המחזורים האחרונים כשכפתה 1:1 על הכח וניצחה 0:2 את הפועל פתח תקווה. הרצף שלה הוא תיקו-ניצחון-ניצחון-הפסד-הפסד. הרצף שלה מעט טוב יותר.

משחק מספר 3: הפועל פתח תקווה – הפועל באר שבע (פתח תקווה שנייה, באר שבע שביעית). הכחולים-לבנים הפסידו במפתיע במחזור האחרון 2:1 לבני לוד והרצף שלהם הוא הפסד-הפסד-הפסד-ניצחון-ניצחון. מול המומנטום השלילי הזה תצטרך באר שבע להילחם, והיא מגיעה אחרי 0:0 מול הפועל עכו. הרצף של הקבוצה מבירת הנגב הוא תיקו-תיקו-הפסד-ניצחון-תיקו.

משחק מספר 5: הפועל עכו – עירוני ראשון לציון (עכו במקום ה-11, ראשון לציון תשיעית). עכו סיימה ב-0:0 במחזור האחרון מול הפועל באר שבע והרצף שלה הוא תיקו-הפסד-ניצחון-הפסד-הפסד. ראשון לציון לעומת זאת סיימה ב-1:1 במחזור האחרון מול עירוני רמת השרון והרצף שלה הוא תיקו-הפסד-הפסד-הפסד-הפסד. השתיים עם מומנטום שלילי בהחלט.

משחק מספר 31: הפועל רמת גן – מכבי אחי נצרת (רמת גן שישית, נצרת שמינית). רמת גן ניצחה במחזור האחרון 1:3 את נצרת עילית והרצף שלה הוא ניצחון-תיקו-הפסד-הפסד-הפסד. נצרת לעומת זאת חווה תקופה לא פשוטה ובמחזור האחרון היא נוצחה בבית 4:2 על ידי הפועל רעננה. הרצף שלה עומד על הפסד-הפסד-הפסד-הפסד-ניצחון.

משחק מספר 42: הכח עמידר רמת גן – הפועל בני לוד (הכח ראשונה, לוד חמישית). הכח איבדה נקודות במחזור האחרון מול הפועל חיפה וסיימה עימה ב-1:1. הרצף שלה הוא תיקו-ניצחון-ניצחון-ניצחון-ניצחון, הרצף הטוב ביותר בליגה. לוד לעומת זאת הדהימה את הפועל פתח תקווה עם ניצחון 1:2, והרצף שלה הוא ניצחון-תיקו-ניצחון-תיקו-הפסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully