וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל חוזר למכבי ת"א

27.3.2008 / 10:53

שחקן מכללת וויצ'יטה סטייט בשנתיים האחרונות חתם בקבוצה לשלוש שנים וחצי ויחזק אותה לאורך הסיבוב השלישי

גל מקל (20, 1.91), שחקנה של מכללת וויצ'יטה סטייט בשנתיים האחרונות, חתם במכבי תל אביב לשלוש שנים וחצי.

מקל הוא בוגר מחלקת הנוער של המועדון, ואמור לחזק את הקו האחורי של הקבוצה לקראת משחקי הסיבוב השלישי בליגת העל. בסיום העונה תישקל האפשרות להחתים את השחקן על חוזה ארוך-טווח. העונה העמיד מקל ממוצעים של 9.3 נקודות, 3.7 אסיסטים ו-3.2 ריבאונדים, ב-30 דקות משחק.

מכבי תפתח הערב (חמישי, 19:45) את משחקי הסיבוב השלישי, כאשר תארח בהיכל את עירוני רמת-גן למשחק שהוקדם לבקשתה, כדי לאפשר לה הכנה ראויה יותר לקראת סדרת רבע גמר היורוליג מול ברצלונה.

"אני רוצה להודות למנהלת ולר"ג שהסכימו להקדים את המשחק", אמר צביקה שרף בפתח דבריו, בתום האימון המסכם שערכה הערב מכבי. "אנחנו עם הפנים לברצלונה, זה מובן, אבל אנחנו רוצים לשחק מחר טוב. אנחנו מכבדים מאוד את ר"ג, את המאמן שלה ואת העונה שהיא עשתה עד כה. ביומיים האחרונים עבדנו קשה מאוד באימונים. ביום שישי ניתן לשחקנים חופש ובשבת נתחיל את הפיניש לקראת ברצלונה. צריך לקחת בחשבון שהמשחקים ייערכו בשלישי וגם בחמישי, לכן צריך לחשב את דקות המשחק מאוד בזהירות".

"אנחנו רוצים לעלות מחר לפרקט ולשחק טוב", הוסיף וונטיגו קאמינגס. "נצטרך לטפל בעניינים לקראת המשחקים מול ברצלונה. מחר יהיה קשה וגם ביום שלישי יהיה קשה. אם נעשה את הדברים שעבדנו עליהם, יהיה בסדר. האוהדים שלנו רוצים פיינל פור, הם רגילים לכך, והם יעמדו לצידנו. אבל עוד לפני זה יש כמה דברים שאנחנו צריכים לעשות כדי להגיע למדריד, ואני מקווה שנעשה אותם".

בשורות ר"ג, שהפסידה כבר שלושה משחקי ליגה ברציפות והתדרדרה למקום השישי בטבלה, ישוב לסגל אלישי כדיר, שהחלים מניתוח שעבר. אורי יצחקי סובל מחתך בגבה, אבל ישחק. "אנחנו באים לעשות את המירב והמיטב שאנחנו יכולים", סיפר המאמן רובי בלינקו. "אנחנו מודעים ליחסי הכוחות ולכך שמכבי נמצאת בתקופה טובה מאוד. נכנסנו לתקופה פחות טובה בעונה שלנו, אבל מצד שני גם שיחקנו בלי כדיר, שבדיעבד הסתבר שמאוד חסר לנו".

במפגש הקודם בין הקבוצות, כזכור, הובסה ר"ג בהיכל 65:111. "אנחנו לא שוכחים את המשחק הזה", מדגיש בלינקו. "כל ספורטאי שיש לו כבוד עצמו זוכר את הביקור הזה, ולא לטובה. אני מקווה שכל שחקן לקח את זה לתשומת ליבו, ומה שקרה אז לא יקרה שוב. נרצה מחר להראות שגם לנו יש כדורסל".

עדכון ראשון: 26.03.08, 21:46
עדכון אחרון: 27.03.08, 20:09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully