וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראל: מתכוננים לגמר הגדול

26.3.2008 / 19:09

עונת ליגת התאקל תינעל ביום שישי, במשחק בין חיפה לירושלים (13:00, איצטדיון קראפט). סטיב לייבוביץ', היו"ר: "יש עניין רב, הליגה תגדל"

העונה המלאה הראשונה של ליגת התאקל פוטבול בישראל תסתיים ביום שישי הקרוב. ב-10 בבוקר ישחקו מייקס פלייס תל אביב ודנסינג קאמל השרון בהתמודדות שתקבע את המקום השלישי, וב-13:00 יתעמתו ריל האוסינג חיפה וביג בלו ירושלים על התואר.

חיפה היא אלופת השנה שעברה, אולם רק העונה נכנסה הליגה לפעילות רשמית, כשלשחקנים יש ציוד ומסגרת מסודרת. בשנה שעברה החלו מארגני ליגת התאקל פוטבול לשתף פעולה עם התאחדות הפוטבול הישראלית (שבמסגרתה קיימות ליגות פלאג פוטבול כבר מספר שנים), מה שסייע לקבל תמיכה, שתעלה בשנה הבאה מדרגה לאחר שבעלי ניו אינגלנד פטריוטס, רוברט קראפט, הודיע כי יתרום לליגה.

יו"ר התאחדות הפוטבול בישראל, סטיב לייבוביץ', מסביר: "עשינו משהו גדול בלי הרבה תקציב. להבדיל ממארגני ליגת הבייסבול, שניסו לעשות משהו אחר לגמרי, אנחנו מתכוונים להתקדם לאט לאט, וכבר הגענו לרמת משחק שמעניינת ושמביאה קהל רב. הרבה שחקנים התרשמו ונרשמו לשנה הבאה, כאשר יש כמעט 100 שחקנים חדשים, ויהיה פוטבול בעוד מקומות מלבד הארבעה שבהם הוא משוחק כעת".

לייבוביץ' ציין כי היעד לשנה הבאה, למרות ריבוי השחקנים שרוצים להצטרף: "אנו יודעים כי במודיעין מעוניינים להקים קבוצה, וגם בבאר שבע יש ביקוש. ידוע לנו כי הכושים העבריים מדימונה כבר מתאמנים ומשתוקקים לפתוח קבוצה משלהם, ויש עוד מקומות עם פוטנציאל הצטרפות".

עוד אמר לייבוביץ', כי התשתית צפויה להיות מורחבת גם לליגות נוער: "יש הרבה שחקנים בגילאי 14 עד 17 שרוצים לשחק, אולם לא היה להם תקציב לרכוש את הציוד, והם לא חזקים פיזית עדיין. הכוונה היא שהשחקנים הללו ישחקו בליגה משלהם, ויעלו ליגה כשיתבגרו".

הכניסה לשחקני הליגה תהיה חופשית ביום שישי, שחקני ליגת הפלאג ישלמו 10 ש"ח ולקהל הרחב תהיה העלות 20 ש"ח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully