וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: נלחמים ביציעים, לא על הדשא

אייל בן יעקב

26.3.2008 / 17:53

האוהדים בב"ש קיללו במהלך האימון, אילוז ורחמים עלו ליציע להרגיע ובמקום כמעט התפתחה קטטה. ליאור לינדר נמצא על הכוונת לעונה הבאה

אירוע חמור אירע היום (רביעי) באימון הבוקר של הפועל באר שבע כששחקני הקבוצה התעמתו ביציע עם אוהדים, באירוע שכמעט וגלש לאלימות פיזית. האירוע החל כאשר שני שחקני הקבוצה, אביתר אילוז ואסי רחמים עלו ליציע בכדי לנסות ולהרגיע את האוהדים שלא הפסיקו לקלל את המאמן גילי לנדאו ואת השחקנים. כשעלו השניים החלו האוהדים לקלל ולאיים עליהם, ובתגובה נשלחו כל שחקני הקבוצה, 29 במספר ליציע, בכדי לסייע לחבריהם. האירוע החמור התרחש מספר דקות, ולאחריו ירדו השחקנים חזרה לכר הדשא בכדי להמשיך באימון.

הנהלת המועדון פרסמה תגובה לאירוע: "הנהלת הפועל מתן באר-שבע רואה בחומרה את המקרה שאירע הבוקר באימון. מדובר באירוע חריג שמוטב שלא היה קורה. השחקנים עלו ליציע במטרה להרגיע את הרוחות ולדבר לליבם של האוהדים, ובשום אופן לא התעמתו עימם פיזית. בסיום האימון שוחחו שוב האוהדים עם השחקנים וההדורים בין הצדדים יושרו. כמועדון כדורגל אין אנו יכולים לקבל הפרת סדר מכל סוג שהוא. לשחקנים ולאוהדים יש מטרה משותפת שכולנו מחויבים לה: ניצחון ביום שישי מול הפועל פתח-תקוה".

ליאור לינדר, קשרה של הפועל עכו, הרשים את אנשי הקבוצה במשחק האחרון, ונמצא כעת על הכוונת של אלונה ברקת לעונה הבאה. הקשר, שלמרות עונתו הגרועה של קבוצתו מקפיד להציג יכולת טובה, עשוי לעבור בעונה הבאה גם להפועל חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully