וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טופוזאקוב חזר להתאמן

קרן שמש

26.3.2008 / 14:47

בהפועל ת"א יעשו מאמצים להכשיר את הבלם הבולגרי הפצוע לקרב התחתית מול אשדוד בשבת. פאביו ג'וניור נפצע ונטש את האימון

הפועל תל אביב המשיכה היום (רביעי) בהכנות לקראת המשחק החשוב מול מ.ס אשדוד בשבת בסגל חסר. אלין טופוזאקוב, שסובל מנקע בקרסול, חזר להתאמן וערך סיבובי ריצה בלבד יחד עם עמאר מנצור. למרות פציעתו של טופוזאקוב בהפועל עושים מאמצים על מנת להכשירו למשחק בשבת. ראובן עובד נעדר מהאימון לאחר שחש לא בטוב.

פאביו ג'וניור נטש את האימון באמצע לאחר שהחלו כאבים בברכו, בקבוצה מאמינים כי הוא יהיה כשיר למשחק הקרוב. שחקני הנבחרת הצעירה - רמי דואני, ביברס נאתכו, עידן סרור ועמרי קנדה נעדרו מהאימון ומחר הם צפויים לחזור להתאמן בקבוצתם. דני בונדר שבעקבות קרע ברצועה גמר את העונה התאמן לראשונה במסגרת אימון הקבוצה כחלק מתהליך פיזיותרפיה ארוך אותו הוא עובר.

גוטמן ערך אימון טקטי, בו חזר וביקש משחקניו לחזור לעמדות ולהישאר צמודים אחד לשני, והוסיף כי התנהלות כזו במגרש עלולה לעלות להם ביוקר, גוטמן חזר והעיר לאורך האימון לשי אבוטבול שלא הקפיד לחזור לעמדתו, ברוך דגו זכה לביקורת מצד המאמן לאחר מסירה לא מדויקת, "תהיה מדויק, חפש שחקן בפס, אחרת אתה מאבד את הכדור."

הפועל עדיין לא החלה בהכנות לקראת השנה הבאה. מוני הראל, שבאפשרותו לקנות את הקבוצה בסוף חודש מאי תמורת 5 מליון דולר, צפוי לעשות זאת ולצרף משקעים נוספים, " הדברים יתבהרו בקרוב", אמר גורם בקבוצה. "ברגע שהקבוצה תימכר ויוחלט איזה תקציב להעמיד לה, יתחילו דברים להשתנות ולהיבנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully