וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאוליניו לא חוזר לחיפה, אנדרסון רוצה מו"מ

26.3.2008 / 13:26

האחרון דורש מחיפה לעמוד בחוזה שלו. בחיפה טוענים שהושג סיכום עם פאוליניו. המועדון קיבל אישור אופ"א, סאגת בוזגלו מעבירה הילוך

במכבי חיפה טוענים כי הקשר הברזילאי פאוליניו, ששוחרר במהלך העונה, לא יחזור לישראל בעונה הבאה, מאחר והושג סיכום עם סוכנו המאפשר לקבוצה להשתחרר מההסכם. הדבר עשוי לחסוך עלויות רבות למועדון, משום שההנהלה עדיין לא הגיעו להסדר עם שני שחקנים אחרים, הקשר הברזילאי שאבייר אנדרסון והקשר הפולני לוקאש סורמה. אנדרסון צפוי לחזור לישראל בתום העונה ולבקש מחיפה להגיע להסדר, כפי שעשה בתחילת העונה הנוכחית. סורמה לא מוערך מבחינה מקצועית, ובמועדון יעשו מאמץ להשאילו לקבוצה אחרת, אלא אם כן המאמן הבא יחפוץ בשירותיו.

המועדון קיבל במהלך השבוע הודעה כי הוא עמד בכל הקריטריונים הנדרשים במסגרת תקנון רישוי מועדונים של אופ"א, אך טרם קיבל אישור רישמי בכתב. האישור יתקבל לאחר שהמועדון יודע עד ה3 באפריל כי לא התבצע כל שינוי ביחס לרישומים המקוריים שהציג.

סמוך למועד חלון ההעברות בחודש ינואר התקבלה במשרדי המועדון שאילתא מטעם הנהלת בית"ר ירושלים, בבקשה להיכנס למשא ומתן בעניין מאור בוזגלו. בחיפה הודיעו כי תג המחיר של השחקן עומד על שני מליון יורו, ובבית"ר לא חידשו את המגעים מאז. יחד עם זאת, במכבי תל אביב מעוניינים בקשר. אביו של הקשר הודיע במהלך העונה מספר פעמים כי בכוונתו לפנות לוועדה למעמד השחקן כדי שתסדיר את שחרורו מחיפה בתום העונה, אך מתברר כי לא יוכל לעשות זאת משום שבנו אינו שחקן חופשי והוא חתום על חוזה לשנתיים נוספות.

בחיפה מעוניינים בבוזגלו מבחינה מקצועית, אך טוענים כי דרישות השכר שלו מוגזמות ואם לא ישתנו, הוא לא ישחק בחיפה בעונה הבאה. בוזגלו האב טען מספר פעמים במהלך העונה כי תג המחיר שחיפה דורשת עבורו גבוה מדי ביחס לשכר שמוכנים לשלם לבנו. בחיפה טוענים כי ההחלטה לקבוע תג מחיר בגובה שני מליון יורו היא לגיטימית.

רנה לימה עדיין מחכה לפנייה מצד המועדון בנוגע לעונה הבאה. בימים האחרונים הוא קיבל הצעה מסוכן ארגנטינאי לעבור בעונה הבאה לקבוצת אינדפנדיינטה בארגנטינה, אך הוא כפוף להסכם החוזי עם חיפה, המאפשר לה לרכוש את כרטיסו בתום העונה. המחיר שתדרוש עבורו מחזיקת הכרטיס, ריבר פלייט, ינוע סביב מליון יורו, ולא בטוח שבמועדון יסכימו לשלם סכום כזה. ההחלטה, לכאן או לכאן, תתקבל סמוך לתום העונה.

המועדון קיבל הצעה לקיים משחק ידידות מול מספר קבוצות מארצות הברית, ומול מארסיי מצרפת, וטרם השיב להצעות.

"לא פשוט לשבת מול ילד קטוע רגל"

"הייתי חייב להגיע לאושר, ולא רק כמנכ"ל מכבי חיפה. חשוב היה לי לשבת מולו בארבע עיניים, לספר לו איך מתנהגים במצבו ולעודד אותו שעם כל הטרגדיה באיבוד רגל, עדיין ניתן לתפקד בהמשך כרגיל, ואפילו לשחק כדורגל", כך סיפר מנכ"ל מכבי חיפה, איתמר צ'יזיק, שביקר את אושר טוויטו, ילד משדרות שנפגע מפגיעת טיל קאסם לפני כחודשיים. במהלך האירוע איבד טויטו את רגלו השמאלית.

"לא פשוט לשבת מול ילד קטוע רגל", הסביר המנכ"ל, "אבל אני מאמין שהצלחתי להעביר לו את המסר העיקרי שהוא אדם נורמלי שנפגע, אך הפציעה לא תגרום לו לסטות מדרכים שיתווה לעצמו בעתיד, כולל משחק כדורגל עם החברים. הדגשתי בפניו שהכל תלוי אך ורק בראש" הוסיף מנכ"ל מכבי חיפה, קטוע רגל בעצמו, שהעניק לילד חולצת משחק לבנה של מכבי חיפה עם הספרה 15, המספר של בניון במכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully