וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאמר: "הסיפור עם שטראובר הוא היסטוריה"

הבעלים של מכבי נתניה נפגש עם לירן שטראובר, ליבן איתו את המחלוקות האחרונות, ובקבוצה אף מייעדים לו תפקיד במועדון לאחר שיפרוש

הבוקר (רביעי) הסתיימה פרשת לירן שטראובר. קפטן מכבי נתניה נפגש עם ראשי הנהלת הקבוצה בביתו של הבעלים דניאל יאמר, וליבן איתם את כל המחלוקות שצצו בין הצדדים בשבוע האחרון. כזכור, הודיעה נתניה לשחקן כי חוזהו יבוטל בסיום העונה בעקבות השתתפותו בפרסומת לחברה המתחרה לספונסרית של המועדון, אך חזרה בה היום.

שטראובר התנצל על המקרה עוד בשבוע שעבר, אלא שמישהו במכבי נתניה החליט לעלות על עץ גבוה, וביום חמישי נקראו הוא וסוכנו למשרדי המועדון וקיבלו הודעה כי בעקבות הפרת הסעיף בחוזהו בכך שלא קיבל אישור להופיע בפרסומת, חוזהו יבטול בסיום העונה. מאז הותקפו ראשי המועדון בגלל התנהלותם בפרשה על ידי האוהדים, במיוחד לאחר שחברת כלל ביטוח עצמה הודיעה כי היא מקבלת את התנצלותו של שטראובר ולא מבקשת לנקוט בשום צעד כנגדו. אתמול עשה יאמר פליק פלאק כשהחליט להיפגש עם שטראובר כדי לחסל את הפרשה.

בסיום הפגישה אמר שטראובר: "אני מתנצל על הפרסומת, ושמח שהסיפור מאחוריי. לא הייתי צריך לעשות אותה, פגעתי בקבוצה, אבל זה לא היה בכוונה והדבר נעשה בתום לב. אני אוהב את מכבי נתניה ומחויב לה לחלוטין ואני אשמח להישאר בתנאי החוזה הקודם, גם אם הוא בוטל. אני לא מתכוון לנהל מו"מ עם שום קבוצה אחרת ומקוה שבקיץ נגיע להסכמות עם המועדון".

יאמר אמר ביציאה מהפגישה: "חבל שכל הסיטואציה הגיע למצב שבו אף צד לא רצה בבעיה הזו. אין מפסידים ומנצחים בעניין. מהיום הסיפור גמור והוא היסטוריה ובטוח ששלירן יהיו עוד הרבה משחקים בנתניה גם בשנים הבאות".

במהלך הפגישה שקיימה ההנהלה עם השוער וסוכנו "נעשה חריש עמוק", כך על פי הגדרת אחד הנוכחים, ונדונו כל הנושאים העומדים על הפרק בין שני הצדיים, לרבות חידוש חוזהו של שטראובר בקיץ הקרוב, כולל האפשרות להארכת חוזהו למספר שנים. הבעלים יאמר אף דיבר על כך שלאחר שהשחקן יפרוש ממשחק פעיל, נתניה תייעד לו תפקיד ניהולי במועדון.

נתניה שבה היום להתאמן וערכה אימון נוסף לקראת המשחק מול כפר סבא בשבת. דדי בן דיין הפצוע ערך אימון קליל בלבד וספק רב אם יוכל ליטול חלק במשחק, ובנתניה מנסים להכשירו לקראת רבע גמר גביע המדינה מול הכח רמת גן בשבוע הבא. טל מעבי ימשיך לפתוח במקומו בעמדת המגן השמאלי. איתי שכטר, אבי סטרול וקלמי סבן, הנמצאים המחנות הנבחרות, ישובו להתאמן מחר עם הקבוצה. סטרול, שהורחק בשבת מול מכבי פתח תקוה, ייעדר בכל מקרה מהמשחק בשבת, ואת מקומו יתפוס גולן חרמון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully