וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: גיא צרפתי יישאר בקריית שמונה

יצחק סולומון

26.3.2008 / 8:51

למרות שהמשא ומתן טרם הושלם, בקבוצה מהצפון מאמינים שהקשר המצטיין יישאר לעונה רביעית, חרף ההתעניינות מקבוצות אחרות

בקרית שמונה מעריכים כי הקשר המצטיין שלהם, גיא צרפתי, ימשיך עונה נוספת בקבוצה, הרביעית ברציפות. בשבועות האחרונים מנהל עם צרפתי משא ומתן שקט, ובקבוצה משוכנעים שיגיעו עימו לעמק השווה. בקריה ישדרגו חוזהו של צרפתי, והם לוקחים בחשבון שלא מעט קבוצות בליגת העל מחכות בפינה לפיצוץ המשא ומתן בין השחקן לקבוצתו, מתוך רצון לקלוט אותו.

על פי ממקורביו של השחקן, "הסיפור עם בני סכנין היה הסנונית הראשונה. הרבה קבוצות יפנו אליו, אם יתברר שאינו ממשיך בקרית שמונה". צרפתי זכה למחמאות רבות על הלויאליות שגילה לקריה, בכך שמייד עם קבלת הפנייה מסכנין, מיהר לדווח לראשי הקבוצה. ככל הידוע, גם המאמן המיועד, מישל דיין, לא היה רוצה לראות אותו עוזב ומבקש לסיים עימו את המשא ומתן. גורם בקבוצה מאשר: "מתנהל משא ומתן עם צרפתי, אנחנו מאמינים שהוא יהיה אצלנו גם בעונה הבאה".

צרפתי, שכבש העונה שני שערים ובישל שמונה נוספים, מתגורר במהלך השבוע בדירה שכורה בקריית שמונה, ואת סופי השבוע הוא נוהג לעשות עם רעייתו באזור המרכז, מה שמקשה עליו מאוד.

צרפתי נחשב לאחד השחקנים היותר אהודים על הקהל של קרית שמונה. הוא התערה היטב בעיר, ונחשב לבן בית לכל דבר. כאשר זכה במסך פלזמה על הצטיינותו באחד המשחקים, מיהר לתרום אותו לבית הספר רננים, בו לומדים ילדים בעלי צרכים מיוחדים, מה שהעלה את קרנו בעיני האוהדים.

שחקן בכיר בקבוצה מפרגן: "אני לא מבין למה ההנהלה לא ממהרת לסגור עם גיא. אני מאמין שלא תהיה בעייה למצוא קבוצה לעונה הבאה. הבן אדם נותן עונה פנטסטית, מבשל וכובש, ואני יודע שהרבה קבוצות מחזרות אחריו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully