וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יבוריאן עשוי לעבור לליגה הרוסית

יצחק סולומון

26.3.2008 / 0:30

קבוצת טרק גרוזני, שהעפילה בעונה שעברה לליגה הראשונה, מעוניינת בחלוץ סכנין והציעה לו סכום כפול. יבוריאן: "ההצעה מחמיאה לי"

קבוצת טרק גרוזני הצ'צ'נית, המשחקת בליגה הראשונה ברוסיה, מבקשת לצרף לשורותיה את חלוץ בני סכנין, איליה יבוריאן. הליגה ברוסיה החלה לפני שבועיים, טרק גרוזני נחלה שני הפסדים רצופים עם פתיחת משחקי הליגה ברוסיה, והיא מדורגת מתחת לקו האדום. הקבוצה, שרק עלתה לליגה הראשונה, ניסתה לצרף לשורותיה את יבוריאן כבר בינואר, כדי שיעשה הכנה עם הקבוצה לקראת הליגה, אבל סכנין סירבה לשחרר אותו. כזכור, סיפר אז יבוריאן כי קבוצות ברוסיה מעוניינות בו.

יבוריאן משתכר בסכנין כ- 110 אלף דולר לעונה, ויש לו חוזה לשנתיים נוספות בקבוצה. ההצעה של טרק גרוזני מדברת על סכום כפול. גורם מקורב: "זו הצעה שיכולה לסדר לו את החיים, לכן הוא יעשה כל מאמץ כדי להשתחרר. הוא אומר שטוב לו בסכנין, הוא מעריך את האנשים ואוהב את האוהדים, אבל הוא יודע שהקריירה של כדורגלן קצרה, וצריך להשיג כמה שיותר".

אותו גורם מוסיף ואומר: "איליה נתן למאזן מילה של כבוד בחודש ינואר שהוא נשאר בסכנין עד סיום העונה, והוא עומד במילה. ברגע שהוא החליט להישאר הוא התנהג כמו מקצוען אמיתי, אבל בסיום העונה לסכנין תהיה בעיה להשאיר אותו. אני לא רואה את מאזן משווה לו את ההצעה של גרוזני".

טרק גרוזני נוסדה בשנת 1946, ונקראה דינמו גרוזני. בשנת 1956 שונה שמה לשם הנוכחי. מאמן הקבוצה הוא אלכסנדר טראקנוב, שהצליח להעלות את הקבוצה לליגה הבכירה. בשנת 2004 היא זכתה בגביע הרוסי ואף שיחקה בגביע אופ"א, אולם שנה אחר כך נשרה לליגה השנייה.

טרק גרוזני משחקת באיצטדיון המחודש בגרוזני, הנקרא על שמו של הנשיא הראשון של הרפובליקה הצ'צ'נית, אחמט קאדירוב, שנהרג מפצצה במהלך מלחמת האזרחים. פסל ענק שלו מוצב בכניסה לאיצטדיון, שמכיל 10,000 מקומות ישיבה. משנת 2002 לא הורשתה הקבוצה לארח במגרשה הביתי, בשל מלחמות האזרחים, ורק העונה היא חזרה לשחק בו, לא לפני שנתנה ערבויות לשלומן של הקבוצות האורחות והאוהדים שלהן.

יבוריאן אמר בתגובה: "אני מכיר את הקבוצה, ההצעה מחמיאה לי, יחד עם זאת אף אחד לא דיבר איתי ולא נעשתה כל פנייה רשמית. כרגע אני שייך לסכנין, טוב לי כאן, יש לי חוזה לעוד שנתיים, אבל אני מאמין שאם ירצו אותי, ימצאו את הדרך לדבר עם סכנין בצורה מסודרת ומכובדת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully