וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על מה מתלוננים בנצרת?

יצחק סולומון

25.3.2008 / 20:58

סגן ראש העיר תקף את אבי לוזון, על היעדרותו ממשחק הוקרה לזכר עזמי נסאר. ההתאחדות: "מוטל'ה שפיגלר הגיע עם מגן הוקרה מטעמנו"

בני סכנין גברה הערב (שלישי) 0:1 על מכבי אחי נצרת, משער של הצעיר חמודי אבו ריא, במשחק לזכרו של מאמן הכדורגל עזמי נסאר, שהלך לפני שנה לעולמו לאחר מאבק בגידול שהתגלה בראשו. נסאר הדריך בעבר את שתי הקבוצות, ורבים מבני משפחתו ומידידיו הגיעו למשחק.

נציגי ההתאחדות לכדורגל של פלסטין, שם אימן נסאר בעבר, היו אמורים להגיע, אולם שעה קלה לפני המשחק, הודיעו לאנשי נצרת כי שלטונות הצבא לא מאשרים להם להיכנס לתחומי מדינת ישראל.

בנצרת החליטו לא להזמין את נציגי ההתאחדות לכדורגל, במחאה על כך שהם לא טרחו להגיע להלוויה לפני שנה. מי שכן הגיע היה ידידו של נסאר, מרדכי שפיגלר, שהפתיע עם מגן הוקרה למשפחת נסאר, מטעם ההתאחדות, והסביר שהוא הגיע גם כנציגם.

סגן ראש עיריית נצרת, עלי סלאם, תקף את יושב ראש ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, שלא הגיע למשחק. "הוא לא צריך שנזמין אותו. הוא היה צריך לבוא ללא הזמנה, אבל לא ציפינו שיבוא, כי גם להלוויה הוא לא בא", אמר סלאם. בהתאחדות מסרו כי הגעתו של שפיגלר עם מגן הוקרה מטעמם היא התשובה לטענותיו של סלאם. "לא זאת בלבד", ציינו שם, "שפיגלר הגיע למרות חוסר רצונם של אנשי נצרת לראות נציג מטעמנו".

בנצרת התאכזבו מהעובדה שרק כ-600 צופים הגיעו למשחק. לפני המשחק נחנכה אנדרטה עם פוסטר ענק של נסאר. "מי שייכנס למגרש בעילוט לא יוכל לפספס את עזמי", הסביר חבר ההנהלה, אחמד חילו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully