וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלונה ברקת: "מה שכתוב בעיתונים זה שטויות"

אייל בן יעקב

25.3.2008 / 17:57

הבעלים של הפועל באר שבע אמרה לשחקניה את הדברים בעקבות השמועות על שחרור שחקנים. בהפועל פ"ת הוחלט לשלב שחקני נוער

בהפועל באר שבע ממשיכים לנסות ולהחזיר את הקבוצה לתלם, ולהרגיע את הרוחות השוררות במועדון. היום (שלישי) שוחחה הבעלים של הקבוצה מבירת הנגב, אלונה ברקת, עם השחקנים, ואמרה: "אין לי שליטה על העיתונים, אבל מה שכתוב שם זה שטויות. אנחנו לא מתעסקים בעונה הבאה". הבעלים אף הביעה אכזבה רבה מהמשחק האחרון מול עכו, והדגישה לשחקנים את חשיבות המשחק הבא מול הפועל פתח תקווה.

בפתח תקווה לעומת זאת, החליטו כחלק מהמדיניות העתידית לשילוב שחקני נוער מוכשרים בקבוצה הבוגרת, להעלות מספר שחקנים להתאמן עם הבוגרים. מדובר בצעירים המקומיים דין רפאלי, טל טובים, אור פישבין וארמונד בן-נעים. כמו כן, מתכוונים בקבוצה לשלב יותר את שניר דורי ושחר בלילטי. בנוסף לשחקנים ממחלקת הנוער של המועדון, התאמנו היום עם הקבוצה גם שני שחקנים מטוברוק. אחד מהם הוא ויקטור מרעי, החלוץ הצעיר של נבחרת הנוער, ששמו עלה העונה כשסירב להמשיך ולהתאמן עם מכבי חיפה לאחר שלא עלה לסגל הבוגר. להפועל פתח תקווה יש זכות משנית על החלוץ, וייתכן כי היא תממש אותה.

בנצרת עילית זועמים על השיפוט

לאחר ההפסד להפועל רמת גן בשבת במכתש, עלו טענות חריפות בנצרת עילית כנגד השופט במשחק, אבי גורן. הקבוצה שלחה מכתב חריף לוועדה המקצועית של איגוד השופטים, בו נכתב בין השאר: "פנייה זו היא חריגה ביותר, ומגיעה על רקע תחושה של השפעות בלתי ספורטיביות ובלתי הוגנות על תוצאות משחק כדורגל ואולי אף על עתידו של המועדון כולו".

בהמשך המכתב מובאים האירועים שלטענת ההנהלה הכריעו את המשחק: "בדקה ה- 54 למשחק, שרק השופט גורן להפסקת מים, במהלכה ניגש לספסל הפועל נצרת עילית והודיע: 'אני הולך להוציא לכם 2 כרטיסים אדומים'", טוענים בקבוצה. "נדמה כי אמירה אומללה זו יכולה ללמד יותר מכל כי השופט התכוון להשפיע על תוצאת המשחק, ללא כל קשר להתפתחויות הספורטיביות שיהיו בהמשך המשחק על כר הדשא. הבטחתו של השופט לא איחרה להגיע וכבר בדקה ה-55 הורחק בהחלטה הזויה ותמוהה מאוד השחקן איב ג'ידה".

בנצרת המשיכו וכתבו: "בדקה ה-76 פסק השופט בעיטת 11 מ' לטובת הפועל רמת גן. ההחלטה ניתנה לאחר ששחקן רמת גן, קובי חסן, השתלט על כדור ברחבת נצרת עילית. שחקן נצרת עילית אביעד דנן הגיע לכדור, לא פגע בשחקן, ולמרות שהשופט היה קרוב מאוד לאירועים לא נרתע מלשרוק לפנדל, ולהרחיק את אביעד דנן, כפי שהבטיח".

בהמשך המכתב מועלים מספר נתונים סטטיסטיים אותם מצאה ההנהלה של נצרת עילית בעיתיים. לסיכום נכתב: "לאור כל האמור לעיל, ולאור התחושות הקשות של הנהלת נצרת עילית והמועדון כולו לגבי כשירותו של המשחק מול רמת גן, נדמה כי רק בדיקת אירועי המשחק, ובמיוחד השיפוט, יוכלו לטהר את העננה הכבדה המכסה על המשחק". היום הוסיפו גורמים בכירים בקבוצה כי במידה וההתאחדות תחליט שלא לפעול, או תשהה את החלטתה, תיעשה פנייה לחברת חקירות. מהשופט אבי גורן נמסר כי הוא אינו מורשה להתראיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully