וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאמר ייפגש עם שטראובר

אריק רחמיאן

25.3.2008 / 18:31

השניים ייפגשו בכדי למצוא פתרון למשבר המתממש בין השוער לקבוצה. גורם במועדון: "הטיפול בפרשה היה לקוי". קבאז'רו יעזוב בסוף העונה

הבעלים דניאל יאמר, היה נתון בימים האחרונים לביקורת חסרת תקדים על התנהלותה של מכבי נתניה בפרשת השוער לירן שטראובר, ועתה נראה שהלחץ שהפעילו אוהדי הקבוצה על הבעלים להשאיר את שטראובר בקבוצה, עשו ככל הנראה את שלהם. לאחר שאתמול שיגרה הקבוצה מכתב לשוער, עליו חתומים יאמר ונשיא המועדון, גיל לב, בו מודיעה נתניה שההתקשרות בין הצדדים תסתיים בתום העונה, היום (שלישי) עשה הבעלים סיבוב פרסה והזמין את השוער וסוכנו, רונן קצב, לפגישת עבודה שתערך בביתו של יאמר מחר בצהרים.

בפגישה יטלו חלק גיל לב, וחברי ההנהלה קובי בלדב ואיציק גניש כשמטרת הפגישה: "למצוא פתרון למשבר שנוצר בין הצדדים, על מנת שיחזור השקט למועדון, עוד לפני המשחק נגד כפר סבא בשבת". אין ספק שהפרשה פגעה קשות בתדמיתה של הקבוצה, ובכיר במועדון אמר היום: "הפרשה הזו לא תרמה שום דבר. הטיפול בפרשה היה לקוי וזאת בלשון המעטה. אני רק יכול לקוות שמחר הסיפור הזה יהיה כבר מאחורינו". על פי כל ההערכות, מחר ייעשה מאמץ גדול לחסל את הפרשה, ואולי אף לחדש את חוזהו של שטראובר בשלוש שנים.

הביקורת שנשמעה, מעידה על המתיחות השוררת בקרב ראשי המועדון, החלוקים בנושאים הקשורים בניהול, ואין ספק שלעובדה זו יש גם כן השפעה לכך שיאמר משתהה עם ההחלטה לחדש את חוזהו של המאמן ראובן עטר. "אם כל רגע מישהו לוחש ליאמר משהו אחר, איך אפשר לצפות ממנו שיגיע להחלטה?", אמר היום גורם בקבוצה. "כלפי חוץ כולם אומרים שהם רוצים שראובן ימשיך, אבל לך תדע מה הם אומרים לו בארבע עינים". בתום הפגישה עם שטראובר מחר עשוי הבעלים לקיים דיון עם ראשי המועדון גם בסוגיית המאמן.

הקשר הקולומביאיני חורחה לופז קאבז'רו, שאינו מצוי בתוכניותיו של עטר בשבועות האחרונים, צפוי לעזוב בתום העונה, כשאת מקומו עשוי לתפוס חברו הקולומביאני, ג'ון קולמה. ג'קי דהן, סוכנו של קאבז'רו אמר: "יש לחורחה חוזה עד סוף העונה, והוא כמו מקצוען לא מדבר אף מילה ומכבד כל החלטה של המאמן. בסוף העונה נעשה חושבים לגבי העתיד. מדובר בשחקן ששיחק 300 משחקים בליגה הראשונה בקולומביה, ו-15 משחקים במדי הנבחרת. לא מדובר באחד שלא שיחק וחיפש קבוצה בכל מחיר".

נראה שגם החלוץ פרנסס קיויו, יסיים את דרכו בקבוצה בתום העונה. החלוץ, שהגיע לנתניה באמצעות קשריו של יאמר, מתקשה להתחבר לשחקני הקבוצה, ובעיקר אינו מגלה יכולת כפי שציפו ממנו כשהגיע. המגן השמאלי, דדי בן דיין והשוער לירן שטראובר לא התאמנו היום. לבן דיין, שעבר אמש בדיקת אולטרסאונד, נמצא גודש בשריר הירך, והוא מטופל על ידי הצוות המקצועי, ואילו שטראובר המושך פציעה מהשבוע שעבר, קיבל טיפולים כדי להכשירו למשחק בשבת נגד כפר סבא. נציגי הכח רמת גן ומכבי נתניה נפגשו עם קציני משטרת רמת גן לגיבוש ההערכות לאבטחת המשחק בשבוע הבא בין הקבוצות, במסגרת משחק רבע גמר גביע המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully