וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין גדולים, גם ביפן

25.3.2008 / 15:50

יכולת טובה של ברנדון מוס הצעיר ושל מני רמירז הקנתה לבוסטון ניצחון 5:6 על אוקלנד בטוקיו, במשחק שפתח את עונת הבייסבול

זה לא הלך בקלות לבוסטון רד סוקס, ודייסקי מאטסוזקה עדיין לא מצליח להיפרד מבעיות השליטה שלו, אבל בשורה התחתונה, חבטות גדולות של מני רמירז וברנדון מוס הצעיר העניקו לאלופה ניצחון במשחק הפתיחה של עונת ה-MLB שנערך בטוקיו, יפן - 5:6 על אוקלנד.

מאטסוזקה, שחזר למולדתו והפך למגיש משחק הפתיחה בשל פציעותיהם של קורט שילינג וג'וש בקט, שוב גילה חולשה רבה באינינגים הראשונים, ויצא לאחר שהגיש 95 הגשות בחמישה אינינגים בלבד. הוא הרשה שתי ריצות כבר באינינג הראשון, אחת מהן ממחבטו של מארק אליס בהומראן. באינינג השישי, עדיין במצב של 0:2, נכנסו התקפת הרד סוקס ושני גיבוריה, רמירז ומוס, לפעולה. רמירז הכניס שתי ריצות בדאבל על ג'ו בלנטון ואחריו העלה מוס (שעלה רק לאחר שג'יי די דרו, הפותח המתוכנן, נפצע) את הגרביים ליתרון 2:3. קייל סניידר נכנס ומייד איפשר הומראן של שתי ריצות לג'ק הנאהאן, שהעלה את האייז ל-3:4.

יוסטון סטריט נכנס כדי לסגור את המשחק באינינג התשיעי, אבל כשל במשימה, כשמוס ירה פצצה ליציע הימני והשווה ל-4:4. באינינג העשירי שוב היה זה רמירז, שעם דאבל העלה את בוסטון ל-4:6. ג'ונתן פפלבון עלה לסגור. סיפור גמור, לא? לא ממש, כי פפלבון התקשה מאוד לסלק שחקנים, ודאבל של אמיל בראון צימק ל-6:5. אלא שבראון עשה טעות וניסה להמשיך לבסיס השלישי, נפסל ואיפשר לפפלבון להוציא את האאוט השלישי ולהיחלץ מהמבוכה - 5:6 לרד סוקס בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully