וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת הבייסבול יוצאת לדרך

24.3.2008 / 19:19

בוסטון ואוקלנד ייפגשו ביום שלישי (12:00 בצהריים, ESPN), למשחק הראשון מבין שניים בטוקיו. בשבוע הבא תיפתח הליגה בארה"ב

עונת הבייסבול נפתחת בארצות הברית. סליחה, לא כל כך בארצות הברית, כי אם, כמיטב המסורת בשנים האחרונות, במזרח הרחוק. האלופה, בוסטון רד סוקס, עם דייסקי מאטסוזקה על הגבעה, תפתח מול אוקלנד אתלטיקס, שתעלה עם ג'ו בלנטון. המשחק יתקיים ביום שלישי ב-12:00 בצהריים, ויועבר ב-ESPN.

מאטסוזקה הגיע לבוסטון בשנה שעברה כהבטחה גדולה, עבר עונה ממוצעת מאוד ומאכזבת קמעה לאור הציפיות, אבל זה לא שינה יותר מדי מבחינת הרד סוקס, שזכו באליפות שניה בתוך ארבע שנים. הוא לא היה אמור תחילה להיות המגיש הפותח של הגרביים, אולם פציעות של האסים ג'וש בקט (שיחל את העונה ברשימת הפצועים) וקורט שילינג (לפחות חודשיים בחוץ) נתנו לו את השרביט.

בלנטון הפך למגיש העיקרי של אוקלנד, לאחר שהאס דני הארן עזב לאריזונה. "זו תהיה חוויה להיות ב'טוקיו דום', לראות את כל האוהדים האלה ולקבל את ההרגשה. אני חושב שזה יעזור לי להמשך", אמר המגיש, שפתח לראשונה ב-2005 וזה יהיה משחק יום הפתיחה הראשון שלו בקריירה.

ה-MLB עושה בשנים האחרונות מסע אינטנסיבי להחדרת המשחק במזרח הרחוק. ביפן, שבה בייסבול הוא הספורט הלאומי, הצליחו האמריקאים לנטוע פופולאריות רבה, בעיקר לאחר הבאתם של איצ'ירו סוזוקי (סיאטל) והידקי מאטסוי (ניו יורק יאנקיז). כעת מנסה הליגה להנחיל את המשחק גם בסין, כשהרד סוקס עברו במדינה במשחקי ראווה לפני המשחק בטוקיו. פתיחת העונה בארצות הברית תיערך ביום שני הבא, ה-31 במרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully