וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה קיבלה את עמדתו של קצב

באיחור, אישרה הקבוצה את עמדת סוכנו של שטראובר על סיום ההתקשרות בתום השנה. חרף זאת, הצדדים עשויים להתדיין על חוזה חדש

אחרי חמישה ימים של התפתלויות והודעות חוזרות ונשנות, שסתרו אחת את השנייה, מאשרת היום (שני) מכבי נתניה את מה שהיה ברור כבר מיום חמישי, בעת שהזמינו ראשי המועדון את סוכנו של השוער לירן שטראובר, רונן קצב, למשרדי ההנהלה.

באותה פגישה נאמר לסוכנו של השוער כי בשל השתתפותו בפרסומת לחברת הביטוח המתחרה, "תשעה מיליון", דבר שהוגדר כהפרת חוזה, היא מבטלת את החוזה של השוער בקבוצה לעונה הבאה. היום, באיחור של חמישה ימים, שלחה ההנהלה פקס למשרדו של קצב בו רוח הדברים הייתה כדלהלן: "בעקבות שיחה שקיימנו עם הסוכן והשחקן, כמו גם בהמשך להתבטאויותכם בתקשורת לגבי הסטטוס ההסכמי בין המועדון לבין השחקן, ברצוננו להודיעך כי אנו מקבלים את עמדתך לפיה החוזה בין השחקן לבין המועדון יסתיים בתום עונת 2007/8".

כזכור, מכבי נתניה טענה לא אחת שהצעד נעשה בעקבות הנזקים הכלכליים שעלולים היו להיגרם לקבוצה עקב הפסקת ההתקשרות של חברת הביטוח התומכת בקבוצה, "כלל ביטוח". דבר שהתברר כלא מדויק כיוון שחברת כלל לא איימה מעולם על הפסקת ההתקשרות ביניהם. אמש הסמנכ"ל הארגוני של חברת כלל, דני קהל, אמר שהוא מסתפק בהודעת ההתנצלות של השחקן וכי מבחינתו הפרשה מחוסלת.

רונן קצב, סוכנו של שטראובר, אמר: "ביום חמישי אמרתי מרגע הפגישה וההודעה של מכבי נתניה כי החוזה מבחינתנו מבוטל, למרות שהיו שמועות והצהרות רבות בנושא. היום אחרי חמישה ימים נתניה אישרה את הדברים. אני שמח שסוף סוף מאשרים את הסיכום מיום חמישי".

נראה שבכל זאת, למרות דבריו של הסוכן וחרף העובדה כי נתניה אישרה את ההחלטה לשחרר את שטראובר, יתגמשו שני הצדדים ויגיעו בסיום העונה לעמק השווה. ידוע ששני הצדדים, גם השוער וגם הקבוצה, מעוניינים להמשיך בהתקשרות ביניהם. לא מן הנמנע שהצדדים יחתמו בקרוב על חוזה חדש. עוד נודע כי מספר קבוצות כבר הביעו את התעניינותן לגבי העונה הבאה בשוער. אחת מהן היא מ.ס אשדוד, שמוכנה, כך על פי גורמים יודעי דבר, להשוות את שכרו של שטראובר העומד בנתניה על כ-170 אלף דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully