וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באחי נצרת מציעים לבוקולי לסיים אצלם את הקריירה

יצחק סולומון

24.3.2008 / 13:56

הקבוצה ממנה הגיע הברזילאי לחיפה רוצה אותו בחזרה: "נעשה שמיניות באוויר כדי לממן לו חוזה משודרג, רק שיסכים"

על רקע ההתלבטות של מכבי חיפה בנושא הקשר גוסטבו בוקולי והארכת חוזהו שמסתיים העונה במכבי אחי נצרת מהליגה הלאומית מוכנים לקלוט את הקשר ולהציע לו חוזה משודרג לחמש שנים, במטרה שיסיים אצלם את הקריירה.

כזכור, גוסטבו בוקולי כיכב במדי נצרת, וממנה הגיע למכבי חיפה. חבר ההנהלה אחמד חילו אמר: "בשביל שחקן כמו גוסטבו, נגייס כספים מכל מקום אפשרי. הוא בן בית בנצרת, אורח רצוי אצל ראש העיר ואצל סגנו, ואם רק יהיה מוכן, נעשה שמיניות באוויר כדי שהוא לשחק אצלנו". ידוע כי סגן ראש העיר הממונה על הספורט בנצרת, מעריך מאוד את בוקולי ונוהג לארח אותו בכל פעם שהוא מגיע לנצרת.

יצויין כי מאז עזב בוקולי את הקבוצה, הוא מקפיד לשמור על קשר עם רבים מראשי הקבוצה ומאוהדיה. בכל יום ראשון פנוי הוא נהוג להגיע להתפלל בכנסייה בנצרת. "למרות ההצלחה במכבי חיפה, התקופה בנצרת הייתה אחת היפות בקריירה שלו, והוא מודה בזה בכל פעם שאנחנו נפגשים", אומר חילו.

וחילו ממשיך להתלהב: "גוסטבו בוקולי הוא שחקן שמוביל קבוצה. נבנה סביבו קבוצה שתרוץ לליגת העל. אני בטוח שאנשי עסקים מכל המגזר הערבי יתרמו לקבוצה כזו". מי שמנסה פחות להתלהב הוא מאמן מכבי אחי נצרת, שמעון הדרי, שאומר: "שחקן כמו גוסטבו בוקולי הוא בונוס לכל מאמן בליגה הלאומית. יחד עם זאת אני לא רואה אותו ממהר לרדת לליגה השנייה, כי עד כמה שאני מבין, לבוקולי יש מקום ברוב קבוצות ליגת העל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully