וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא ראיתי שבק"ש כעסו על מכבי שסגרה עם בן שמעון"

יצחק סולומון

24.3.2008 / 13:07

מאזן גנאים מכחיש שסכנין פנתה לצרפתי, אבל טוען לצביעות מצד קרית שמונה. גורם בק"ש: "כנראה שסכנין לא התאימה לגיא, אז הוא בא וסיפר"

בצפון הרוחות סוערות, בעקבות טענותיה של עירוני קרית שמונה, כי בני סכנין פנתה לקשר הקריה, גיא צרפתי. בסכנין מכחישים בתוקף, אבל בקריה לא מאמינים, לאחר שבעונה שעברה אנשי סכנין דאגו לחטוף להם את החלוץ המצטיין, איליה יבוריאן.

בקרית שמונה שיבחו את התנהלותו של גיא צרפתי. "ברגע שפנו אליו מסכנין, הוא מיהר לעדכן", אומר גורם בקריה. הנהלת קרית שמונה יצאה בהודעה חריפה לתקשורת. בין היתר כתבה באתר הרשמי שלה כי "זו בושה וחרפה שמועדון כדורגל מקצועי מנסה לנהל מדיניות מחטפים, כאשר הוא פונה לשחקנים תחת חוזה".

גורם בקרית שמונה נשמע הבוקר (שני) נסער: "הגיע הזמן שיפסיקו עם המשחקים האלה. אנחנו מכבדים אותם, שהם יכבדו אותנו. זה לא מתאים כל הסיפור הזה. גם בסיפור של יבוריאן הם טענו שלא פנו אליו כשהיה תחת חוזה, אבל התברר אחרת".

דובר קרית שמונה, עדי פרג', אמר: "גיא פנה אלינו וסיפר שמישהו מוסמך מסכנין פנה אליו. זה לא מישהו זוטר שפנה, כמו שהם טוענים. אנחנו אומרים אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך, ואנחנו חושבים שכל ההתנהלות הזו לא מכובדת". גורם בקריה אומר: "כנראה שלגיא צרפתי לא התאים לשחק בסכנין, לכן הוא בא וסיפר להנהלה".

גנאים: "לא עומדים מאחורי זה"

יושב ראש בני סכנין, מאזן גנאים, לא מבין את ההתקפות עליו מצד אנשי קרית שמונה: "שיהיו בריאים, אני בכלל לא יודע מה הם רוצים מאיתנו. כל זמן שאין לי מאמן לעונה הבאה, אני לא מתכוון להחתים אף שחקן. כשיהיה לי מאמן, אקבל ממנו רשימת שחקנים מסודרת ואתחיל לעבוד לפיה".

גנאים לא שוכח לעקוץ את אנשי הקריה ואומר: "לא ראיתי שהם עשו כזו מהומה, כאשר מכבי תל אביב פנתה למאמן שלהם וסגרה איתו בעיצומה של העונה". בקשר לטענות בנושא איליה יבוריאן, אומר גנאים: "פנינו אליו רק בסיום העונה. הבן אדם גמר חוזה והיה פנוי. לא היה שום דבר פסול בהתנהלות שלנו, כי פנינו לשחקן בלי חוזה. הוא החליט לשחק אצלנו ואני לא מבין מה הבעיה".

גנאים מסכם ואומר: "אם מישהו התבדח וזרק חצי מילה לגיא צרפתי, זה לא מטעמנו, אין לנו קשר לזה ואנחנו לא עומדים מאחורי הסיפור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully