וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאן כולם נעלמו?

מייק קרנון

24.3.2008 / 10:34

רם וארליך זוכים באינדיאן וולס, השחיינים מפליאים בבריכה וטלוויזיה - אין. וגם, המבקרים של גרנט נאלצים פעם נוספת לשתוק

אנדי רם ויוני ארליך זוכים בתואר בטורניר הענק באינדיאן וולס. 17 שחיינים ישראלים משתתפים באליפות אירופה באיינדהובן, במטרה להשיג את הקריטריון האולימפי. מחליקים ישראלים משתתפים באליפות העולם בגטבורג. חיפשתם סיקור של אירועים אלה בערוצי הטלוויזיה שלנו ולא מצאתם? נכון. פה ושם ידיעה קטנה, כמה תמונות. טוב שיש יורוספורט, אבל אי אפשר לצפות שהם יתרכזו בספורטאים הישראלים.

שישה ערוצי ספורט פועלים כיום בישראל ואנו משלמים ממיטב כספנו כדי לצפות בהם. בסוף השבוע האחרון צפינו במשחקי כדורגל מהליגות באירופה בנוסף לליגות שלנו. ראינו גם NBA ואת הגראנד פרי של מאלזיה. כאן המקום להזכיר לכולם ש-2008 היא שנה אולימפית, ואנו נמצאים בעיצומן של ההכנות ומאמצים של הספורטאים להשיג את הקריטריונים. סיקור התחרויות בהם הם משתתפים אולי לא יביא רייטינג, אבל למרות הכל יש לעשות מאמץ ולשדרם ולא להסתפק בראיונות חטופים בנמל התעופה.

לא להתלהב יותר מדי

הופעה מרשימה לנבחרת השחיה באליפות אירופה, כשחמישה שחיינים עשו את הקריטריון למשחקי בייג'ינג. ארבע הופעות במשחי גמר (משחים שאינם מופיעים בתכנית האולימפית), עוד הרבה הופעות בחצאי גמר ושלל שיאים ישראלים. אין ספק שנעשית כאן עבודה מקצועית ברמה הגבוהה ביותר.

אבל הצלחה זו עלולה להביא גם לאיבוד פרופורציות עם מבט לחודש אוגוסט בבייג'ינג. האליפות באיינדהובן לא היתה מלאה. כמה מדינות, כמו גרמניה ובריטניה, לא השתתפו כלל או שעשו זאת בהרכב מצומצם, מאחר שהשחיינים שם מתכוננים למבחנים האולימפיים שלהם. נבחרות אחרות לא היו במלוא כושרן, מאותה סיבה.

בבייג'ינג זה יהיה סיפור שונה לגמרי. לא רק שהאירופים יהיו בכושר מלא, שם ישתתפו גם מעצמות העל של ארה"ב ואוסטרליה וכן הסינים, היפנים והדרום אמריקנים. רצוי לקחת נתונים אלה בחשבון, כדי לא להתאכזב יותר מדי בבריכה האולימפית.

מי אמר משחק גדול?

עכשיו כבר לא יוכלו מוקיריו באנגליה ובישראל לומר שאברהם גרנט לא מסוגל לנצח ב"משחק גדול". ה-1:2 של צ'לסי על ארסנל היה משחק גדול. שבעה מחזורים לסיום, הקבוצה של גרנט במקום השני בטבלה, חמש נקודות אחרי מנצ'סטר יונייטד, שעוד צריכה להתארח בסטמפורד ברידג'.

כמי שנמנה על אוהדי קבוצתו של אלכס פרגוסון, כמובן שאני מאחל לגרנט שיסיים את העונה במקום השני. מבחינתי, זה לא יעשה אותו מאמן פחות טוב. אבל, באנגליה וגם אצל כמה "ידידים" בישראל, אם צ'לסי לא תזכה בתואר, זה ייחשב כישלון לגרנט. רק להזכיר לכל האורבים מעבר לפינה, שגם בעונה שעברה לא זכתה צ'לסי בתואר האנגלי. ואז אימן אותה אחד בשם מוריניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully