וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: דייוידסון ניצחה את גוליית

24.3.2008 / 8:07

הצגה הירואית של סטפן קרי עזרה לדייוידסון להדהים את ג'ורג'טאון בסיבוב השני של טורניר המכללות. ממפיס וטנסי הזיעו, אבל עלו לסוויט סיקסטין

ערב אדיר של כדורסל עבר עלינו אמש (ראשון) עם נעילתם של משחקי הסיבוב השני בטורניר המכללות, כולל אטרף של דרמות מורטות עצבים, הפתעות מדהימות וגיבורים בלתי נשכחים – או בקיצור, עוד יום רגיל בטורניר המשוגע בעולם. הגיבורה הראשית היתה דייוידסון הקטנה שהדיחה את ג'ורג'טאון תודות לעוד משחק הירואי של סטפן קרי. באטלר מתחה ומתחה את טנסי לפני שנכנעה בהארכה, מיאמי הקשתה על טקסס, ווסטרן קנטאקי האלמונית רשמה עוד ניצחון גדול כשגברה על סן דייגו, ולסיום גם ממפיס נדרשה להזיע לפני שהדיחה את מיסיסיפי סטייט.

משחקי הסוויט סיקסטין, שייערכו בימי חמישי ושישי:

צפון קרוליינה - וושינגטון סטייט
טנסי - לואיוויל
קנזס - וילאנובה
וויסקונסין - דייוידסון
ממפיס - מישיגן סטייט
טקסס - סטנפורד
UCLA - קנטאקי ווסטרן
קסבייר - ווסט וירג'יניה

איזור המערב התיכון

ג'ורג'טאון (2) - דייוידסון (10) 74:70

איזה משחק. דייוידסון הגיעה עם עודפי אנרגיות מהניצחון הנהדר על גונזאגה וכפתה משחק צמוד בפתיחה, אבל נחלשה בהמשך מול הגנת הברזל של ההויאס, שרצו אחרי ההפסקה ליתרון של 17 נקודות, פער שנראה בלתי מחיק, בעיקר לאור העובדה שסטפן קרי לא הפסיק להחטיא. אבל הווילדקאטס לא חשבו לרגע לוותר. המכללה הקטנה והאלמונית מצפון קרוליינה עברה את אחד מלוחות המשחקים הקשים ביבשת בעונה הרגילה, כששיחקה מול צפון קרוליינה, דיוק ו-UCLA, נתנה לכל אחת מהן פייט רציני ולמדה מכל הפסד.

קרי, שקבר את גונזאגה בסיבוב הקודם עם 40 נקודות, איפס את הידית והצית ריצה של 4:19 שהעבירה את היתרון לצד של דייוידסון, כשג'ייסון ריצ'ארדס (שמסר העונה 8.1 אסיסטים למשחק - יותר מכל שחקן אחר במכללות) מסייע לו עם צליפות משלו. כשהעשן התפזר היו לקרי 30 נקודות (25 מהן במחצית השניה), לריצ'ארדס היו 20, ולג'ורג'טאון נותר רק להבין מה לעזאזל השתבש. ג'סי סאפ הוביל את קלעי ההויאס עם 14, רוי היברט הספיק לקלוע שש בלבד ב-16 דקות לפני שיצא בחמש עבירות.

וילאנובה (12) – סיינה (13) 72:84

משחק בין מדורגות 12 ו-13 אמור להפגיש בין שתי סינדרלות, אבל כבר הבנו שהדירוג הנמוך של וילאנובה לא משקף את כמות הכישרון שנמצא בסגל של ג'יי רייט, והכושר המצוין שלה צריך בהחלט להדאיג את קנזס, יריבתה הבאה שעדיין לא עשתה את הפאדיחה הקבועה שלה בטורניר. סיינה, סינדרלה למהדרין שהביסה את ואנדרבילט המצוינת בסיבוב הראשון, ביזבזה את כל התחמושת שלה במשחק הקודם, ולא הצליחה להתקרב לוויילדקאטס בשום שלב של הערב. סקוטי ריינולדס, שיופיע בכל הסיוטים של ביל סלף בשבוע הקרוב, נתן הצגה פרטית עם 25 נקודות, שמונה ריבאונדים וחמישה אסיסטים לחתולים, אלכס פרנקלין קלע 18 לקדושים.

איזור המזרח

טנסי (2) - באטלר (7) 71:76

לראשונה נפגשו שתי קבוצות עם מאזן עונתי של 30 ניצחונות ומעלה בסיבוב השני של הטורניר, ולמרות שמרבית ניצחונותיה של באטלר הגיעו מול יריבות בינוניות בליגת ההורייזון, היא ייצגה בכבוד רב את מכללות המיד מייג'ור באשר הן, כשהקיזה את דמה של טנסי עד לשניה האחרונה, ואף מעבר לכך. הקבוצה הקפריזית של ברוס פרל הוליכה בבטחה בפתיחה, אך איפשרה לבולדוגס לחזור ולנשוך, והם עשו זאת בשמחה.

שני הסיניורים המעולים איי ג'יי גרייבס (21 נקודות) ומייק גרין (15 נקודות, שבעה ריבאונדים וחמישה אסיסטים) נתנו את הלב והנשמה והצליחו לגרור את הוולנטירס להארכה למרות שלא הובילו אפילו פעם אחת לאורך 40 הדקות. בהארכה הם דווקא כן הצליחו להוביל לרגעים ספורים, אבל בסופו של דבר הכריעו ארבע קליעות עונשין גורליות של ג'וואן סמית' את הכף לטובת הוולטס. וויין צ'יזם הוביל את המנצחים עם 16 נקודות, טיילר סמית' הוסיף 15.

צפון קרוליינה (1) - ארקנסו (9) 77:108

מישהו כנראה לא סיפר לצפון קרוליינה שבטורניר המכללות אמורים להיות משחקים צמודים, כי הטאר הילס פשוט מוחצים את כל מי שעומד בדרכם עד כה. לארקנסו לא היה שום סיכוי להצליח במרדף אחרי הקצב המסחרר של הבחורים של רוי וויליאמס, והם הרימו את הדגל הלבן מהר מאוד. את התכולים, להם מחכה בשלב הבא אתגר לא פשוט בדמות וושינגטון סטייט, הוביל ווין אלינגטון עם 20 נקודות, טיי לאוסון הוסיף 19 ושבעה אסיסטים וטיילר הנסברו היה סולידי עם 17 ו-10 ריבאונדים. סוני ווימס קלע 19 לרייזורבאקס.

לואיוויל (3) - אוקלהומה (6) 48:78

גם לואיוויל משייטת לה בהנאה עד כה, עובדה שעשויה לעזור לה בסוויט סיקסטין מול טנסי, שכבר שרדה בשיניים שני מותחנים מתישים. הקארדינלס של ריק פיטינו שיחקו ביעילות ובקבוצתיות, ולסונרס לא היתה תשובה הולמת לכך בשעה שכוכבם בלייק גריפין מצא את עצמו שוב ושוב נלכד בתוך הדאבל טים של הקארדס, בדרך לשמונה נקודות בלבד. ארל קלארק קלע 14 למנצחים, דייויד גודבלוד הוליך את אוקלהומה עם 15 נקודות.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

איזור הדרום

ממפיס (1) - מיסיסיפי סטייט (8) 74:77

ממפיס ידעה במשך כל העונה שיש לה בעיה רצינית באחוזים מקו העונשין. הפיתרון של הטייגרס היה פשוט - לנצח בהפרשים גדולים, כדי שההשפעה של ההחטאות מהקו לא תבוא לידי ביטוי בדקות הסיום. השיטה הזו עבדה כמו שעון והטייגרס הפסידו משחק אחד בלבד בכל השנה, אבל הם ידעו שבטורניר גם המשחקים הצמודים יגיעו. והנה, הגיעה מיסיסיפי סטייט הקשוחה ולא נתנה לטייגרס לרוץ כמו שהם אוהבים, נשארה במשחק עד הרגע האחרון ובנתה על עוד פשלה של הבחורים של ג'ון קאליפרי מהקו.

אבל למרבה הפלא דווקא בקלאץ' ממפיס ידעה לקבור את הזריקות מהקו (למרות אחוז כולל אופייני של 15 מ-32), ולסלק את הבולדוגס מדרכם. דרק רוז, הפרשמן שיודע שעם עוד כמה הצגות בטורניר הוא אולי יוכל לעקוף את מייקל ביזלי ולהיות הבחירה הראשונה בדראפט הקרוב, הוביל את הטייגרס עם 17 נקודות, תשעה ריבאונדים ושבעה אסיסטים, כריס דאגלס רוברטס הוסיף 17 נקודות משלו. ג'מונט גורדון קלע 21 נקודות והוריד 11 ריבאונדים למפסידים, בן הנסברו (כן, אח של) ניסה לעזור עם 19 נקודות.

טקסס (2) - מיאמי (7) 72:75

אם מישהו עוד חיפש אישור לכך שטקסס של השנה טובה יותר מאשתקד למרות עזיבתו של קווין דוראנט, אז הנה היא. בעונה שעברה הודחו הלונגהורנס של דוראנט בסיבוב השני של הטורניר, והעונה הם מציגים קבוצה מאוזנת בהרבה בהתקפה, ומשופרת בכמה דרגות בהגנה. מול מיאמי הספיק להם מטווח שלשות תוצרת איי ג'יי אברהמס (26 נקודות) כדי לפתוח יתרון של 17 נקודות במחצית השניה, וההתעוררות של ההוריקנים, בראשות ג'ק מקלינטון (18 נקודות) הספיקה להם רק כדי לצמק את הפער בסיום עם כמה זריקות משוגעות.

איזור המערב

ווסטרן קנטאקי (12) - סן דייגו (13) 63:72

אז הנה לכם מפגש סינדרלות אמיתי, בין שתי קבוצות שבהחלט עשו את שלהן בעצם ההגעה לסיבוב השני, כשלווסטרן קנטאקי התמזל המזל לערוך הופעה מהממת בסוויט סיקסטין, שם ייגמר ככל הנראה החלום של ההילטופס מול UCLA האימתנית (ואולי לא?).

סן דייגו נראתה בחלקים גדולים מהמשחק כקבוצה שמסתפקת בהפסד מכובד, ודווקא כשהיתרון של ווסטרן קנטאקי הגיע ל-15 נקודות היא התעוררה לפתע עם ריצה של 2:18 וחזרה כל הדרך ליתרון של 54:55, אבל כאן הגיע הקאמבק לסיומו, וההילטופס לקחו מחדש את המושכות בדרך לשלב הבא. קורטני לי היה גדול אצל המנצחים עם 29 נקודות (4 מ-5 מחוץ לקשת), ג'ינו פומאר קלע 20 לטוררוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully