וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "אף אדם לא יכול לגמד את ההישג שלנו"

יצחק סולומון

23.3.2008 / 20:37

מאמן קרית שמונה התייחס להפסד של קבוצתו למכבי חיפה, ולטענות לירידת מתח בגלל עזיבתו. "אני לא זוכר את הקבוצה בכאלה מעמדים"

במשך רגעים ארוכים אתמול (שבת) בקרית שמונה היה נראה שהמעבר שלה מקבוצה קטנה לקבוצה גדולה הושלם. אחרת, איך אפשר להסביר אכזבה גדולה מהפסד שלהם לקבוצה כמו מכבי חיפה? "אף אדם קטן בעולם, לא יצליח לגמד את ההישג של קריית שמונה", אמר מאמן קריית שמונה, רן בו שמעון, שהתייחס להפסד השני ברציפות של קבוצתו, ולטענות לפיהן ישנה ירידת מתח בקבוצה בעקבות ההודעה על עזיבתו ומינויו של מישל דיין.

"קריית שמונה עשתה העונה במאני טיים דברים גדולים", אמר המאמן לרדיו קול רגע בגליל. "אנחנו בסך הכל נקודה מהמקום שמוביל לאירופה, וארבע נקודות ממקום שני. אנחנו ברבע גמר הגביע, עם אפשרות מצוינת לעלות לחצי הגמר, ואני לא זוכר את קריית שמונה בהיסטוריה שלה בכאלה מעמדים, אז אני לא חושב שמישהו יכול לגמד את ההישגים שלנו". בן שמעון הוסיף כי הוא גאה ביכולת של חניכיו אתמול בקריית אליעזר. "הייתי במשחק מאוד עצבני, אבל אחרי שניתחתי אותו, הייתי מלא גאווה על צורת המשחק שלנו מול חיפה. שלטנו 90 דקות והם הסתפקו במתפרצות. אנחנו באנו ליזום, לשחק כדורגל, וקורה שמפסידים".

בניגוד לקולות בקבוצה שטענו כי השופט הוא האחראי להפסד קבוצתו מול מכבי חיפה, בן שמעון בחר דווקא להפנות את האצבע המאשימה אל קבוצתו שלו. "אם היינו עושים את הדברים כמו שאנחנו יכולים, אם היינו קצת יותר חושבים בחלק הקדמי, ואם היינו יותר מחויבים, לשופט לא הייתה כל השפעה על תוצאת המשחק. עשינו כמה פעולות שגויות, טעויות קריטיות של חשיבה, ובאותו רגע המשקל של השופט התבטל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully