וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה ובוקולי משחקים אותה קול

23.3.2008 / 16:32

החוזה אמור להסתיים בתום 2008/09, אבל הצדדים לא ממהרים להאריכו. הקשר: "אני ישראלי. אם לא אשחק בחיפה, אמצא קבוצה אחרת"

במכבי חיפה מתלבטים בנוגע לגוסטבו בוקולי. הקשר מסיים בתום העונה הבאה את החוזה שלו בקבוצה, והבעלים יעקב שחר עדיין לא הציע לו להאריך את החוזה. בוקולי אמר לאחרונה למקורביו: "אני לא לחוץ, אני שחקן ישראלי. אם בתום העונה הבאה לא יהיה לי חוזה, אשחק בקבוצה אחרת". בקבוצה העריכו שאם רוני לוי היה עוזב לקבוצת צמרת, בוקולי היה עוזב איתו. "הסיכויים לכך נמוכים, אבל אל תתפלאו אם גוסטבו ישחק כבר בעונה הבאה בקבוצת אחרת", אמר גורם בכיר במועדון.

המדיניות של שחר בעונה הבאה היא לשתף כמה שיותר שחקנים צעירים, בהם הקשרים בירם כיאל וליאור רפאלוב והבלמים שי מימון, דקל קינן ומור דהן. בעקבות העובדה הזאת, הוא צפוי להמליץ לג'ובאני רוסו לעזוב ולאלון חרזי לפרוש. רוסו, שהודיע בראיון שנערך לפני כחודשיים בוואלה! ספורט שהוא לא מתכוון לפרוש, צפוי לשחק בקבוצה אחרת מאחר שרוני לוי עזב, אלא אם כן המאמן הבא יבהיר לו בוודאות שהוא מעוניין בו כשחקן הרכב.

לגבי בוקולי, הסיפור הוא קצת שונה. מדובר בשחקן ישראלי שלא מתכוון לפרוש בשלוש השנים הקרובות, ולכן בחיפה מתלבטים מה להציע לו. בוקולי עצמו העביר מסר לראשי המועדון בתחילת העונה, לפיו הוא מבקש לשדרג את החוזה שלו בקבוצה, אבל נתקל בסירוב. "אף אחד עדיין לו הציע לו לחתום", אמר גורם במועדון, "אם זה יקרה, זה יהיה עד הקיץ. אני מניח שהוא עצמו ייתן עדיפות למועדון שהעריך אותו מאוד בשנים האחרונות. אם הוא יקבל חוזה לשלוש שנים ו-200 אלף דולר לעונה, ושחר יציע לו חוזה לעונה אחת עם השכר הקיים, ברור שהוא יבחר במקום אחר. רק בקיץ נדע מה קורה איתו".

בצוות המקצועי מרוצים מאוד מההשתלבות של הבלם הצעיר, מור דהאן, במשחק אתמול. בעונה הבאה יהיה דהאן שחקן סגל הקבוצה הבוגרת לכל דבר. "הוא מזכיר מאוד את דקל (קינן, א"י) בצורת המשחק שלו, מדובר בשחקן שקט ויציב שעוד ישמעו עליו", אמרו בקבוצה. אם דייגו קרוסה, שספג אתמול כרטיס אדום, יבקש לעזוב במהלך העונה, לא נראה שבחיפה יעמדו בדרכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully