וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזור 25: הפועל ת"א-מכבי הרצליה

קרן שמש

23.3.2008 / 7:50

בהפועל תל אביב יודעים שאי אפשר לנוח על זרי הדפנה, לאחר ה-1:2 על הרצליה. מוני הראל עוי לממש את האופציה לקנות את הקבוצה

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יותם רונן

בהפועל תל אביב התעוררו לבוקר שקט, לאחר הניצחון אמש (שבת) 1:2 על מכבי הרצליה, שסיפק לקבוצה מרחב נשימה קל בתחתית הטבלה הלחוצה. "היה לנו ברור שחייבים לנצח את המשחק הזה ואני שמח שעשינו את זה", אמר אחד משחקני הקבוצה השחקנים בקבוצה והוסיף: "הלחץ לא נגמר. יש לנו עוד משחקים חשובים לנצח בהמשך, אסור להפסיק להילחם".

היום תערוך הקבוצה אימון שחרור כשביום שלישי יחזרו השחקנים להכנות לקראת המשחק החשוב נגד מ.ס אשדוד בחוץ. שחקני הנבחרת הצעירה, ביברס נאתכו, עידן סרור, רמי דואני ועמרי קנדה, יעדרו מאימוני הקבוצה בשל הכנות הנבחרת למשחקה ביום רביעי נגד מולדובה במוקדמות אליפות אירופה 2009. הם יחזרו להכנות רק ביום חמישי. רמי דואני, שנפצע אמש בשפתו במשחק, פונה לבית חולים 'תל השומר' לקבלת תפרים. הבלם אלין טופוזקוב, שנפצע אמש בקרסול, יעבור בימים הקרובים בדיקות על מנת להעריך את חומרת פציעתו.

בימים הקרובים צפויים להיפגש ראשי המועדון, שחר בן עמי ומוני הראל, על מנת לקבל החלטות בנוגע לעתיד הקבוצה. מוני הראל, שבאפשרותו לקנות את המועדון תמורת חמישה מיליון דולר וזאת לפני חוזה הניהול הקיים בינו לבין הבעלים הנוכחי סמי סגול, יוכל לעשות זאת עם תום החוזה בסוף חודש מאי. מקורבים להראל ציינו כי הוא מתכוון לממש את האופציה לרכישת הקבוצה. בחודשים האחרונים חיפש הראל משקיע שיוכל לקנות עמו את הקבוצה. לאחרונה התברר כי איש העסקים אמנון ברזילאי נכנס לתמונה, ויחד הם צפויים לקנות את האדומים. ברזילאי צפוי לחזור מנסיעת עסקים ביום שני ולהצטרף לפגישתם של השניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully