וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מתחמשת

אסף שקד

23.3.2008 / 12:40

הבלם אריק בנאדו חתם לעונה נוספת באלופה, כשגם המגן כריסטיאן אלברז ימשיך בבירה בשלוש השנים הבאות. אמסלם: "אפשר לומר שכבר זכינו באליפות"

בית"ר ירושלים האריכה את חוזהו של הבלם אריק בנאדו בעונה נוספת. הבלם, שהגיע לפני שנתיים לבית"ר, הפך לבורג חשוב בהגנה של האלופה. עם הזמן בנאדו אף מונה לקפטן שני של הקבוצה, ובהיעדרו של דוד אמסלם מההרכב, תיפקד כקפטן לכל דבר ברוב משחקי הקבוצה.

מהנהלת בית"ר ירושלים נמסר: "אריק בנאדו מוערך מאוד על ידי הצוות המקצועי וההנהלה, ולכן היה חשוב מבחינתנו לשמור אותו אצלנו". המנהל המקצועי גיורא שפיגל אמר לאתר Bjerusalem: "המועדון רואה בעין יפה שחקנים שיש להם מחויבות כלפי המועדון ובשל כך הוא רוצה לשמור אותם אצלו".

מי שעוד האריך את חוזהו בקבוצה הוא המגן כריסטיאן אלברז, שחתם היום על חוזה לשלוש עונות נוספות, במהלכן ישתכר בכ-375 אלף דולר בכל עונה. המגן, שהגיע בקיץ מצ'ילה, הרוויח העונה 250 אלף דולר וכעת, לאחר שקיבל שידרוג רציני בשכרו, חתם על חוזה ארוך טווח. "אני שמח מאוד", אמר אלברז לאתר הרשמי, "טוב לי בקבוצה ובעיר ירושלים ואני בהחלט רוצה להמשיך ולהגיע עם הקבוצה להישגים".

שביעות רצון מאלברמן

מי שהיה קרוב אמש (שבת) לחדר ההלבשה של בית"ר ירושלים, לבטח שמע את שירות השמחה שיצאו מהמקלחות. לא, בית"ר לא עלתה עוד שלב בגביע, היא גם לא ניצחה יריבה גדולה, אבל התוצאה הגבוהה וההתקרבות לתואר אליפות נוסף גרמו לשחקנים להתפרץ ולחגוג.

שמעון גרשון שמר על איפוק, ולמרות ניסיון להוציא ממנו את המשפט "יש אליפות", הוא העדיף לשמור על סבלנות. "אנחנו בדרך הטובה, אבל עדיין לא אלופים", אמר הבלם מיד בסיום המשחק. לעומת גרשון שכבר צבר תארים בקריירה שלו, שועל קרבות אחר, דוד אמסלם, לא התבייש להצהיר שבית"ר כבר זכתה באליפות. "כן, אפשר לומר שכבר זכינו באליפות", אמר הקפטן, "בעצם אפשר היה לדבר על אליפות כבר לפני כמה מחזורים. אנחנו משחקים טוב כבר כמה שבועות, שבועיים נותנים רביעיות ואין דבר יותר טוב מזה עבור הקהל. היה תענוג לחזור לשחק במשחק כזה, אמרתי תמיד כשהמאמן יצטרך אותי אני אעשה הכל בשבילו ואחזור לשחק, ואני שמח שגם הקהל נהנה מהמשחק הזה בדיוק כמו שאני נהנתי ממנו".

גל אלברמן, שהיה השחקן המצטיין על המגרש, זכה לשבחים רבים מחבריו לקבוצה, ובצוות המקצועי היו מרוצים מאוד מהיכולת של הקשר שבישל שני שערים והוסיף עוד שער אחד משלו. בבית"ר מקווים מאוד שלמרות ההצעות שיש לקשר מחו"ל, הוא יישאר בסופו של דבר בבית"ר ואף יהפוך לבורג המרכזי שלה בשנים הבאות. "היכולת של גל לא הפתיעה אף אחד", אמר גורם בכיר בבית"ר, "הוא שחקן ברמה הכי גבוהה שיש והמטרה שלנו להשאיר אותו בקבוצה לעוד הרבה שנים".

שחקן נוסף שזכה לשבחים מחבריו וגם מצדם של האוהדים הוא המגן יואב זיו, שספג ביקורות רבות בחודשים האחרונים. אמש שיחק זיו בעמדת המגן הימני בה תיפקד בעונות האחרונות, והציג יכולת טובה מאוד ואף כבש את שער הבכורה שלו העונה.

יצחק שום החליט אמש לתת לשחקניו יומיים חופשיים מאימונים, כשרק ביום שלישי יחזרו השחקנים להתאמן. שחקני הנבחרת יזכו ליום חופשי אחד בלבד וזאת משום שכבר מחר הם יתכנסו לקראת המשחק מול נבחרת צ'ילה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully