וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי מחפש את שטראובר?

בחברת כלל ביטוח מכחישים את טענות מכבי נתניה, לפיהן דרשו להעניש את השוער על השתתפותו בקמפיין: "אין לנו קשר לצעדים של הקבוצה"

"אנחנו מקבלים את ההתנצלות של לירן שטראובר, מבחינתנו הפרשה מאחורינו", מבהיר הבוקר (ראשון) דני קהל, סמנכ"ל השיווק של חברת כלל ביטוח.

כזכור, ביום חמישי הודיעה מכבי נתניה כי השוער לירן שטראובר יעזוב את הקבוצה בתום העונה, בעקבות השתתפותו בקמפיין של חברת 9 מיליון. מאז התפוצצות הפרשה החל גל של מחאות מצדם של אוהדי מכבי נתניה, שהגיעה לשיאה הבוקר, כשראשי חוג האוהדים שיגרו מכתב לביתו של הבעלים דניאל יאמר בצירוף 4,000 חתימות של אוהדים. כותרת הפנייה של האוהדים: "דניאל, אמרת לנו שאנחנו כמו ילדים שלך, וכעת אנחנו פונים אליך כאב ומבקשים להשאיר את לירן בבית".

בחברת כלל נדהמו מעוצמת הרעש שעוררה פרשת שטראובר ומהעובדה שרבים מהאוהדים של הקבוצה כועסים וביקשו להחרים את חברת הביטוח. הבוקר מבהיר סמנכ"ל השיווק: "לא הייתה לנו דרישה להעניש את שטראובר. נכון שחשבנו שזה לא בסדר מצדו להשתתף בקמפיין לחברה מתחרה לחברה שמאמצת את הקבוצה שלו. יחד עם זאת, אנו סבורים שלא היה צריך להעניש את שטראובר. לנו אין שום קשר לצעדים שהנהלת נתניה נקטה. אם הם חושבים שצריך להעניש אותו, זה בסדר מבחינתם ולנו אין שום קשר לכך". קהל אף הזים את השמועה על כך שלמעשה חברת כלל חיפשה תירוץ להיפרד מנתניה.

מי הרוויח מהפרשה?

כעת נשאלת השאלה מדוע נקטה מכבי נתניה בצעד כל כך חריף והודיעה לשחקן על הפרת חוזה, כשמדובר בשוער מצטיין וקפטן הקבוצה, זה שבמועדון דיברו על כך שגם לאחר שיסיים את הקריירה בקבוצה יזכה בתפקיד ניהולי. "מישהו כנראה רצה להיות יותר צדיק מהאפיפיור וטיפס על עץ גבוה, ועכשיו הוא מחפש את הדרך למטה", אמר גורם בנתניה על הודעת ההנהלה בדבר חיפוש פתרון למשבר.

הנהלת מכבי נתניה מפרסמת בהודעותיה כי צפויה להתקיים פגישה עם חברת כלל כדי למצוא פתרון למשבר שיספק את חברת כלל. דני קהל אומר: "לא תתקיים פגישה ואין צורך בה. מבחינתנו, הפרשה מזמן מאחורינו".

בתוך כך מתברר כי הפרשה שירתה בצורה מושלמת דווקא את חברת 9 מיליון, ואתמול, בניגוד למצופה, לאחר שהחברה החליטה להוריד את הקמפיין בהשתתפות שטראובר, הפרסומת חזרה למסכי הטלוויזיה. גורם בחברת 9 מיליון: "מכבי נתניה עשתה לנו שירות לא רגיל ואנחנו צריכים להגיד להם תודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully