וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: פליקס אובוקה נזרק מהאימון וטס לניגריה

22.3.2008 / 22:41

קשר מכבי פ"ת איחר לאסיפה, המאמן זעם ושחררו לאימוני הנבחרת הצעירה של ניגריה. חרף ההפסד לנתניה, השחקנים יקבלו פרמיות

הקשר פליקס אובוקה נזרק אתמול (שישי) מאימון מכבי פתח תקוה ויעמוד בפני וועדת משמעת של הקבוצה. אובוקה הגיע אתמול לאסיפת הקבוצה באיחור, וכשפתח את הדלת נתקל במאמן גיא לוזון שרתח מזעם: "עוף מפה, חכה מחוץ לחדר", אמר לו המאמן. לאחר מספר דקות החלה הקבוצה להתאמן. אובוקה הגיע שוב באיחור ולוזון אמר לו: "לך מפה, אתה לא מתאמן". בקבוצה זעמו מאוד על הקשר והסכימו לשחרר אותו לאימוני הנבחרת הצעירה של ניגריה. אובוקה המריא היום למולדתו וכשיחזור הוא צפוי לעמוד בפני וועדת משמעת. "אם הוא לא מרוכז בכדורגל, עדיף שיטוס לניגריה", אמרו בקבוצה.

"השופט הזה הרג אותנו, כל משחק אנחנו מקבלים בראש משופטים", אלו עיקרי הדברים שהושמעו במהלך שיחות פנימיות בין חברי ההנהלה לאחר המשחק מול נתניה. לאחר השער שכבשה נתניה, עמד עמוס לוזון סמוך לקוון וצעק לו: "סמרטוט. אפס. אני אטפל בך", זאת בטענה שהייתה עבירה על מוראד מגמאדוב לפני השער. לאחר המשחק נכנס לוזון לחדר ההלבשה ואמר לשופט משה בוחבוט: "בחיים לא היה גול, הייתה עבירה. אתה פחדת לשרוק". עמוס ואיציק לוזון נכנסו לחדר ההלבשה ואמרו לשחקנים: "לא נורא, תרימו את הראש. בשבוע הבא קריית שמונה, תתרכזו בזה עכשיו".

שחקנים בקבוצה אמרו: "שיחקנו טוב והפסדנו, חבל". עיקר הטענות הופנו לקשר דני פרדה, שבדקה ה-90 קיבל מסירה מדויקת מהחלוץ אוהד קדוסי, אבל לא ניצל אותה.

לאחר המשחק החליטה הנהלת פתח תקוה כי השחקנים יקבלו משכורות. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, ההנהלה לא תוכל לעכב את המשכורות מחשש שמדובר בעבירה על החוק. בנוסף הוחלט, כי השחקנים יקבלו פרמיה של נקודה אחת, למרות ההפסד היום, וזאת בעקבות ההשקעה על המגרש.

מאמן מכבי פתח תקוה, גיא לוזון, אמר לוואלה! ספורט: "היום, בניגוד למשחקים אחרונים, השחקנים מאוד רצו, מאוד השקיעו ונתנו את כל כולם. היה שיפור מאוד גדול במשחק שלנו, במיוחד במחצית הראשונה. אם נמשיך ככה גם הנקודות יגיעו. הנקודות יגיעו עם הדרך. עבדנו קשה מאוד השבוע, נמשיך לעבוד קשה כדי שניראה כמו שנראינו במחצית הראשונה. אסור להוריד את הראש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully