וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הניצחון הזה מאוד משמעותי"

קרן שמש

22.3.2008 / 21:10

מאמן הפועל ת"א, אלי גוטמן, הוציא הרבה אוויר אחרי ה-1:2 על הרצליה: "לא שיחקנו כדורגל גדול, אבל המטרה היא הכול". דוד: "אל תספידו אותנו"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יותם רונן

נאתכו: "לאט לאט נצא מהמצב שנקלענו אליו"

הפועל ת"א השיגה הערב (שבת) 3 נקודות סופר-חשובות במאבקי התחתית כאשר גברה על יריבתה למאבקי המיקום, מכבי הרצליה 1:2. הפועל היכתה ראשונה אחרי שדימיטאר טלקייסקי הוכשל ברחבה ושי אבוטבול דייק מהנקודה הלבנה. הקבוצה של פרדי דוד השוותה גם כן מהנקודה, אחרי שעומרי קנדה נגע בידו ברחבה ועומר בוקסנבוים לא נכשל. שער הניצחון הגיע מעט לאחר מכן, כאשר שי אבוטבול הגביה כדור חופשי אל הרחבה וביבראס נאתכו כבש מקרוב. בסיום, הפועל עולה אל המקום השמיני, לפחות עד למשחקה של היריבה העירונית, מכבי, מחר מול אשדוד.

במחזור הבא הפועל תצא לעוד קרב הישרדות, הפעם באצטדיון הי"א של אשדוד. המאמן האדום, אלי גוטמן, סיכם עם חיוך על הפנים: "אני יודע שלא שיחקנו כדורגל גדול, אבל הגעתי לכאן לפני מספר חודשים עם מטרה ברורה - להשאיר את הפועל ת"א בליגה והמטרה היא הכול בשלב זה".

"אנחנו משחקים בהתאם למטרה שלנו. אני גאה בבחורים על המשחק שלהם, מכבי הרצליה היא קבוצה קשה וטובה וזה ניצחון מאוד משמעותי. השגנו 3 נקודות, עברנו גם את מכבי ת"א זמנית, עברנו את הרצליה וזה חשוב מאוד. המשחק הזה היה כמו המשחק מול בני יהודה, משחק על 6 נקודות וצריך לדעת לנצח משחקים כאלו".

גוטמן הרחיב על שילובו של הבלם רמי דואני בשלהי המשחק: "רמי דואני נכנס כי אנחנו צריכים כל נקודה שאפשר להשיג. ראיתי שהרצליה הוסיפה עוד ועוד חלוצים לקראת הסיום, אז הגבתי. דואני נכנס ועשה את העבודה כמו שצריך". גם פאביו ג'וניור זכה לקומפלימנטים מהמאמן: "פאביו היה אחלה, הוא שומר על הכדור כמו שצריך, נע נכון ברחבי המגרש. מגיע לו לשחק. הוא היה הבולטים גם נגד בני יהודה".

כובש שער הניצחון, ביבראס נאתכו, הוסיף: "הלוואי ואמשיך ככה. העיקר שניצחנו ואנחנו כבר עם הפנים לשבוע הבא. היה לנו שני משחקים קשים ויהיה לנו עוד אחד בשבוע הבא, אבל לאט לאט נצא מהמצב שאליו נקלענו".

"באנו מוכנים למשחק. ידענו שאם נוציא תיקו או נפסיד, נסתבך עמוק בתחתית הליגה", אמר ואליד באדיר, קפטן הפועל תל אביב. "אני שמח שניצחנו את המשחק. נכון שהגענו לחוצים, אבל שיחקנו בבית וידענו שאנחנו חייבים את הנקודות. אמרתי לשחקנים שיש לנו משחק לא פחות חשוב נגד אשדוד בשבוע הבא וגם שם אנחנו צריכים את הנקודות".

רמי דואני נפצע בשפתו במהלך המשחק ופונה לתל השומר לקבלת תפרים. עומרי קנדה, ביברס נאתכו, רמי דואני ועידן סרור יקחו השבוע חלק בהכנות הנבחרת הצעירה ויצטרפו לאימוני הקבוצה רק ביום חמישי.

מהצד השני, מאמן הרצליה פרדי דוד, אמר: "קשה לי עם הפסדים, במיוחד לאור זה שלא הגיע לנו להפסיד היום. גם אחרי הפנדל של הפועל, שיחקנו טוב וניסינו לעשות דברים חיוביים. היה לנו מומנטום טוב לעשות את ה-1:2 ולגמור את המשחק, אבל קבוצת תחתית בדרך כלל היא חסרת יציבות. אני לא יכול לבוא ולומר מה חסר לנו כדי להשיג את היציבות הזו. למרות שלא הולך להיות לנו קל. אל תספידו אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully