וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייסון אילאם עובר לאטלנטה

22.3.2008 / 12:56

סיום עידן: הבועט, שהיה שותף לאליפויות של דנבר, ילבש את מדי הפאלקונס. הושלמה עסקת הול, סיאטל האריכה את חוזהו של טאטופו

סיום עידן בדנבר. הבועט ג'ייסון אילאם, שהיה שותף לשתי האליפויות של 1997 ו-1998 (עונה שבמהלכה השווה את שיא המרחק לשער שדה, 63 יארד), עובר לאטלנטה. אילאם בן ה-37 שיחק בברונקוס 15 שנים, וחתם לשלוש שנים בפאלקונס, במהלכן הוא צפוי להשתכר כתשעה מיליון דולר. הוא נחשב לאחד הבועטים המדוייקים והאמינים בליגה, ולמרות גילו המתקדם, עדיין יש לו טווח של 45-50 יארד במגרש פתוח, ובג'ורג'יה דום של אטלנטה יוכל לקבור גם בעיטות ארוכות יותר. מורטן אנדרסן בן ה-47 יעזוב את אטלנטה ויחפש קבוצה אחרת כדי לנסות להפוך לשחקן הראשון בליגה שמגיע לגיל 50.

נשארים בפאלקונס: ביום שישי הושלמה, כצפוי, עסקת העברתו של מגן הפינה ד'אנג'לו הול לאוקלנד. הול ישתכר 70 מיליון דולר בעשר השנים הקרובות בריידרס, מהם 24.5 בכסף מובטח. אוקלנד תשלח לאטלנטה את בחירת הדראפט השניה ב-2008 והחמישית ב-2009. אוקלנד, אגב, תוותר כנראה על שירותיו של דאנטה קולפפר בעונה הבאה, והקוורטרבק ייאלץ לחפש בית אחר.

לופא טאטופו, אחד הליינבקרים הטובים בליגה, האריך את חוזהו בסיאטל. טאטופו הצטרף לסיהוקס לפני שלוש שנים, וחתם על חוזה לשש שנים, בסכום של 42 מיליון דולר. "זה לא סתם 'גוד פריידיי', זה 'גרייט פריידיי'", אמר טאטופו לאחר החתימה. הוא יקבל 18 מיליון דולר בכסף מובטח בשנתיים הקרובות. החוזה של טאטופו זהה לחוזה של בריאן אורלכר, שחתם בשיקגו כרוקי לשלוש שנים על 8 מיליון דולר, ולאחר מכן האריך את חוזהו ב-42 מיליון לשש שנים.

דאלאס עובדת עם טנסי על טרייד שישלח לקאובויס את מגן הפינה הבעייתי פאקמן ג'ונס. גם ניו אינגלנד ודטרויט מעוניינות בשחקן הבעייתי, שלא שיחק בעונה האחרונה בשל בעיות משמעת מחוץ למגרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully