וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: הטירוף הגיע

22.3.2008 / 11:25

אחרי פתיחה מנומנמת, יומו השני של טורניר המכללות סיפק כמה הדחות מפתיעות, ביניהן גם של קונטיקט, קלמזון ואנדרבילט ודרייק

יומו השני של טורניר המכללות ננעל הלילה (בין שישי לשבת), עם 16 המשחקים הנותרים של הסיבוב הראשון, שסידרו לנו כמות משופרת של סנסציות ודרמות מזו של היום הראשון. כבר הערב ייצא לדרך הסיבוב השני, בהשתתפות המנצחות של משחקי היום הראשון.

המדורגת הבכירה ביותר שמצאה את עצמה מודחת היא קונטיקט, שהפסידה לסן דייגו 70:69 בהארכה. דרייק, שנחשבה על ידי רבים כמועמדת להגיע רחוק, הפסידה גם היא לאחר הארכה, 101:99 לווסטרן קנטאקי הקטנה. סיינה הצטרפה למפתיעות עם ניצחון גדול 62:83 על ואנדרבילט החזקה, ו-וילאנובה עקצה את קלמזון עם 69:75.

איזור המערב

קונטיקט (4) - סן דייגו (13) 70:69

הקבוצה הצעירה של יוקון עלתה השנה על הציפיות והתברגה גבוה בדירוג, אבל מעדה מוקדם מהמתוכנן מול סן דייגו העיקשת. דג'ון ג'קסון היה הגיבור הגדול של הטוררוס כשקבר את סל הניצחון 1.2 שניות לסיום ההארכה ושלח את ג'ים קלהון הביתה. ג'ינו פומאר הוביל את המנצחים עם 22 נקודות, ג'ף אדריאן קלע 18 והוריד 13 ריבאונדים להאסקיס.

דרייק (5) - ווסטרן קנטאקי (12) 101:99

אף אחת מהשתיים לא נחשבת לשם גדול בעולם המכללות, אבל העונה הפנטסטית של דרייק סימנה אותה כאחד הסוסים השחורים של הטורניר. אבל הבולדוגס נתקלו בקבוצה אנרגטית ומפוצצת במוטיבציה, ששטפה את המגרש ובאה על גמולה כשהשלשה המשוגעת של טיי רודג'רס צללה פנימה עם הבאזר של ההארכה, והבטיח לה מפגש סינדרלות מול סן דייגו בסיבוב השני. טיירון בראזלטון צלף 33 להילטופרס, ג'ונתן קוקס הוביל את דרייק עם 29.

משחקי היום בסיבוב השני:

יו.סי.אל.איי (1) - טקסס איי.&.אם (9)
דיוק (2) - ווסט וירג'יניה (7)
קסבייר (3) - פרדו (6)

איזור המערב התיכון

ואנדרבילט (4) - סיינה (13) 83:62

כמו שכבר הבנתם הדחות של מדורגות בכירות על ידי קבוצות נחותות מהן על הנייר הם לא דבר נדיר בטורניר המכללות, אבל מדורגת רביעית שמובסת ביותר מעשרים נקודת הפרש דווקא כן. הקומודורס נקלעו לפיגור מוקדם ממנו לא הצליחו להתאושש, וסיימו את העונה הנהדרת שלהם באכזבה ענקית. קני הסברוק היה הגיבור של הקדושים מסיינה עם 30 נקודות, איי ג'יי אוגילבי קלע 18 שלא עזרו לואנדי.

קלמזון (5) - וילאנובה (12) 75:69

על הנייר יש לנו גם כאן הפתעה מרעישה, אבל למען האמת לוילאנובה, שמשחקת בביג איסט החזק, הגיע דירוג גבוה יותר. סקוטי ריינולדס כיכב עם 21 נקודות אצל המנצחים, קיי סי ריברס קלע 15 לקלמזון, שהרשתה לעצמה לחלום בגדול אחרי הניצחון הגדול על דיוק לפני שבועיים, וחזרה בחבטה למציאות כששמטה יתרון של 18 נקודות במחצית הראשונה בדרך להדחה מוקדמת.

גונזאגה (7) - דייוידסון (10) 82:76

את סטפן קרי אין צורך להציג בפני חובבי המכללות, אבל החל מהלילה הצלף המחונן של דייוידסון הפך גם לשם מוכר בקרב לא מעט ג'נרל מנג'רים ב-NBA. קרי, בנו של שחקן העבר דל קרי שהחזיק ביד לא רעה מבחוץ בעצמו, סחב את החתולים שלו על גבו לניצחון הירואי עם הצגה בלתי נשכחת של 40 נקודות, 30 מהן במחצית השניה. סטיבן גריי הוביל את הזאגס המאוכזבים עם 21 נקודות.

ג'ורג'טאון (2) - יו.אמ.בי.סי (15) 47:66

והיה לנו גם משחק אחד רגוע באיזור המערב התיכון, ואחרי עשר דקות צמודות בפתיחה עשו ההויאס את הצעד הראשון לעבר חזרה לפיינל פור, עם ניצחון קליל על החבר'ה האלמוניים של מרילנד בולטימור קאונטי. רוי היברט וג'ונתן וואלאס קלעו 13 כל אחד לג'ורג'טאון, דריל פרוקטור הוביל את UMBC עם 16 נקודות.

משחקי היום בסיבוב השני:

קנזס (1) - יו.אן.אל.וי (8)
וויסקונסין (3) - קנזס סטייט (11)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

איזור המזרח

צפון קרוליינה (1) - מאונט סט. מרי (16) 75:113

המאונטנירס עשו את שלהם בעצם ההעפלה לטורניר לאחר שגברו על קופין סטייט במשחק הפתיחה, והטאר הילס לא התכוונו לרחם עליהם אפילו לרגע. טיילר הנסברו וטיי לאוסון הובילו את המנצחים עם 21 נקודות כל אחד, כריס ואן קלע 16 למאונט סט. מרי.

אינדיאנה (8) - ארקנסו (9) 86:72

הטלטלה שעברה אינדיאנה בעקבות עזיבתו של מאמנה קלווין סמפסון באמצע העונה הפכה אותה לאחת הקבוצו הפחות צפויות ביבשת, והרייזורבאקס שמחו לגלות שהפעם ההוז'רס המוכשרים קמו על הצד הלא נכון בבוקר. המאכזב הראשי היה אריק גורדון, הפרשמן הסנסציוני שהפך מיומו הראשון באינדיאנה לאחד הסקוררים הטובים במכללות, אך סיים משחק נורא עם שמונה נקודות ב-3 מ-15 בלבד מהשדה. די ג'יי ווייט קלע 22 להוז'רס, סוני ווימס כיכב עם 31 נקודות אצל ארקנסו, שתפגוש בסיבוב השני את צפון קרוליינה.

טנסי (2) - אמריקן (15) 57:72

התוצאה כאן משקרת בגדול, כיוון שעד הדקות האחרונות המשחק היה צמוד עם ניחוח חריף של סנסציה, אבל אז לחצו הכתומים של ברוס פרל על הגז והשאירו את האיגלס הסימפטיים עם המחמאות בלבד. ג'וואן סמית' הוליך את הוולטס עם 19 נקודות, גאריסון קאר קלע 26 לאמריקן.

באטלר (7) - דרום אלבמה (10) 61:81

למרות שדורגה במשך רוב העונה בין 20 הקבוצות הטובות ביבשת, זכתה באטלר להיות מדורגת שביעית בלבד באיזור המזרח, והוציאה קצת מהעצבים שלה על דרום אלבמה. איי ג'יי גרייבס המצוין קלע 18 לבולדוגס, שיתעמתו בסיבוב השני מול טנסי למשחק פתוח בהרבה ממה שהדירוגים בו מראים, דאון מריט סיים עם 14 אצל היגוארים.

לואיוויל (3) - בויזי סטייט (14) 61:79

גם מלואיוויל לא בדיוק ידענו למה לצפות אחרי העונה ההפכפכה שלה, אבל כנראה שהבחורים של ריק פיטינו הגיעו לטורניר בראש הנכון, ולא נתקלו בקשיים מיוחדים מול הברונקוס הצנועים. ארל קלארק הוביל את הקארדינלס עם 15 נקודות, מאט נלסון קלע 17 לבויזי סטייט.

אוקלהומה (6) - סיינט ג'וזף (11) 64:72

הכושר הטוב של סיינט ג'וזף מהשבועות האחרונים סימן אותם כסינדרלה פוטנציאלית, אבל אוקלהומה דילגה מעל המשוכה הלא פשוטה למרות שכמעט ושמטה יתרון של 19 נקודות לקראת הסיום. הסיניור דייויד גודבלוד בלט עם 25 נקודות אצל הסונרס, רוב פרגוסון קלע 21 להוקס.

משחקי היום בסיבוב השני:

וושינגטון סטייט (4) - נוטרדאם (5)

איזור הדרום

ממפיס (1) - טקסס ארלינגטון (16) 63:87

כמו יתר המדורגות ראשונות, גם ממפיס טיילה לה לסיבוב השני בלי דרמות מיותרות. המאבריקס הקטנטנים מארלינגטון חלמו על הפתעה בדיוק למשך ארבע דקות, לפני שריצת 2:15 של הטייגרס מוטטה אותם והכריעה למעשה את המשחק כבר בשלב מוקדם. כריס דאגלס רוברטס הוביל את ממפיס עם 23 נקודות, אנתוני וארין קלע 20 למפסידים.

מיסיסיפי סטייט (8) - אורגון (9) 69:76

למרות שהפרס למנצחת היה מפגש מול ממפיס בסיבוב השני, שתיהן עלו נחושות וסיפקו משחק לא רע בכלל. אורגון שלטה בקצב במחצית הראשונה והובילה בפער דו ספרתי, אבל קאמבק מוצלח של מיסיסיפי סטייט לקראת הסיום נתן לה את הכרטיס לסיבוב השני. צ'ארלס רודס היה גדול אצל הבולדוגס עם 34 נקודות, מאליק היירסטון ניסה עם 22 לברווזים.

טקסס (2) - אוסטין פי (15) 54:74

בעוד משחק שנגמר עוד לפני שהתחיל שייטה טקסס בבטחה לשלב הבא, בעוד שגם אוסטין פי יכולה להיות מרוצה, כשהצליחה לרדת מנוצחת בתוצאה סבירה יחסית, לאחר שכבר פיגרה בשלושים נקודות לקראת הסיום. איי ג'יי אברהמס נצץ עם 26 נקודות אצל הלונגהורנס, ארנסט פילדס המחליף קלע 14 למפסידים.

מיאמי (7) - סיינט מרי'ס (10) 64:78

לג'ק מקלינטון לקח זמן להיכנס למשחק, אבל ברגע שזה קרה הוא לא הביט לאחור, וסיים עם 38 נקודות. 32 מתוכן הגיעו במחצית השניה, סכום זהה לזה שקלעו כל שחקני סיינט מ'ריס ביחד באותה מחצית. פטריק מילס האוסטרלי קלע 24 באחוזים רעים למפסידים.

משחקי היום בסיבוב השני:

סטנפורד (3) - מרקט (6)
פיטסבורג (4) - מישיגן סטייט (5)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully