וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א-הרצליה: חם, מתחמם

תחת החום הכבד ערכו שתי הקבוצות אימונים לקראת משחק התחתית החשוב. ארבייטמן נטש את האימון. ווקמנוביץ' הפצוע בספק

הפועל תל אביב ערכה היום בצהרים (שישי) אימון מסכם לקראת המשחק החשוב מול מכבי הרצליה בשבת (19:00). תחת החום הכבד התאמנו שחקני הקבוצה, ונראו מותשים. שלומי ארבייטמן ניגש לפני תחילת האימון למאמן הקבוצה אלי גוטמן והתלונן על כאבים בצאוורו, ולאחר מספר סיבובי ריצה פרש ממגרש האימונים ויצא לקבל טיפול, כשאת מקומו באימון תפס פאביו ג'וניור הברזילאי. בקבוצה מאמנים כי למרות הכאבים, יהיה ארבייטמן כשיר למשחק. ברוך דגו, שסבל השבוע מכאבים עקב מתיחה בברכו ולא התאמן באופן סדיר השבוע, זכה בחולצת ההרכב הראשון. טל חן קיבל גם הוא את גופיית ההרכב, וזאת על חשבונו של מזואה אנסומבו המוצהב.

גוטמן ערך אימון טקטי, הרבה לעצור את המשחק ולחלק הוראות לשחקנים. לפני תחילת האימון ערך גוטמן לשחקניו אסיפה, והציג להם משחקים אחרונים של מכבי הרצליה, תוך בחינה של הנקודות החזקות והחלשות בקבוצה. לפני שיצאו השחקנים למגרש האימונים חזר גוטמן על חשיבות המשחק מחר. "אני דורש מכם ריכוז, מחויבות ואחריות", אמר המאמן. "חשוב לי שלא תשכחו לרגע איזה מועדון גדול אתם מייצגים. אלפי אנשים עומדים מאחוריכם, אל תאכזבו אותם".

הרכב משוער: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, אלין טופוזאקוב, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, טל חן, שי אבוטבול, ברוך דגו, דימיטאר טלקייסקי, ביברס נאתכו, פאביו ג'וניור (שלומי ארבייטמן)

בהרצליה רוצים לגמור את העבודה

כל השבוע מכבי הרצליה התבשמה בניחוחות הניצחון הגדול על מכבי תל אביב במחזור הקודם, אבל פרדי דוד ושחקניו יודעים שכל זה לא יהיה שווה דבר אם ההישג לא ישוחזר במשחק החוץ בשבת נגד הפועל תל אביב.

הרצליה רחוקה רק 2 נקודות מהקו האדום, ובמועדון יודעים שנוכח כושרה של אשדוד, כל תוצאה מלבד ניצחון לא תתרום דבר למאבק ההישרדות. הבלם מיטייה מורץ' יחזור להרכב אחרי שריצה עונש הרחקה בגלל צהובים, ומנגד, בקשר איבן ווקמנוביץ' בספק למשחק בשל פציעה. דוד ייחסר בהתקפה את החלוץ הפצוע צ'טם אנטויה.

הרכב משוער: איתמר ניצן; איתן עזריה, דייהו דייויס, מיטייה מורץ', חיים מלכה; מהרן ראדי, אסי משיח (איבן ווקמנוביץ'), שלו מנשה, עומר בוקסנבוים; אסף קריספיס, תומר חמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully