וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת-נתניה: המשכורות יזיזו את המכונה?

הקבוצה של גיא לוזון לא ניצחה כבר שישה משחקים, והשחקנים יצטרכו להצדיק את הצ'קים שהם נלחמו עליהם. מעבי יחליף את בן דיין בנתניה

הנהלת מכבי פתח תקוה תחלק בשבוע הבא משכורות לשחקנים, גם אם הקבוצה תפסיד לנתניה. במועדון הבינו שבמקרה של הפסד, אי חלוקת המשכורות עשויה לגרור סנקציות משפטיות, לאחר שמספר שחקנים בקבוצה אישרו השבוע כי במקרה שהמשכורות לא יחולקו עד אמצע השבוע, הם יערבו את עורכי הדין שלהם בטענה שמדובר בהלנת שכר. נראה כי המשכורות יחולקו ביום שני, ה-24 בחודש.

חאבייר דירסאו, אחד השחקנים הכי משמעותיים של הקבוצה העונה, צפוי לחזור להרכב. הקבוצה תחסר שלושה שחקנים במשחק הקרוב בשבת: המגן השמאלי ושחקן הנבחרת האולימפית נאור פסר, הקשר ננאד סאביץ', והחלוץ רוביל סרסור, שחזר השבוע להתאמן עם כדור, וצפוי לחזור רק בשבוע הבא לסגל. המאזן של גיא לוזון עד כה כולל ניצחון אחד, שתי תוצאות תיקו וארבעה הפסדים. הניצחון הושג במחזור הראשון בו אימן, אז ניצחה הקבוצה בדקה ה-90 את בני יהודה משער של לירן כהן. מאז, בששת המשחקים האחרונים, הקבוצה לא הצליחה לנצח.

הרכב משוער: אוהד כהן; אסמעיל עאמר (עומר הדר), מורד מגמאדוב, ניצן דמארי, קובי גנון; סולי צמח, חאבייר דירסאו, בלסינג קאקו, לירן כהן (פליקס אובוקה); אוהד קדוסי, דובב גבאי (עומר דמארי).

בנתניה ינסו להשאיר מאחור את פרשת שטראובר

הסערה שחוללה פרשת השוער לירן שטראובר הפכה לשיחת היום גם אתמול בקרב השחקנים. המאמן ראובן עטר, שנכנס לחדר ההלבשה וראה שהשחקנים אינם מרוכזים לקראת המשחק, פתח את האספה הטקטית בדרישה מהשחקנים לשים את הכל בצד ולהיות מרוכזים אך ורק במשחק. "מכבי פ"ת מגיעה למשחק אחרי 8 משחקים שהיא לא ניצחה והיא כבר רואה את עצמה מעורבת בקרבות התחתית, ובשבילם המשחק נגדנו זה מלחמת עולם", אמר עטר. "אנחנו מבחינתו חייבים לחזור למסלול הניצחונות, משהו שלא עשינו כבר ארבעה משחקים. זה משהו שלא קרה לנו מזמן. כל הקבוצות כבר צימצמו את הפער שבנינו ואת המשחק הזה אנחנו חייבים לנצח".

גם דדי בן דיין התייחס למשחק היום ואמר :"מעולם לא הסתכלנו מה הקבוצות האחרות עושות ותמיד התרכזנו בעצמנו, אבל קשה להתעלם מהמשחק המסקרן בין מכבי חיפה לקריית שמונה, שכל תוצאה שתיפול שם תוכל להשפיע גם על המיקום שלנו ולכן אנחנו חייבים לנצח היום. מעולם לא היה קל מולם, קל וחומר במצבם הנוכחי כשהם עם הגב לקיר. פתח תקוה כבר לא ניצחה בשמונה משחקים וצפוי לנו מאבק קשה מאוד היום ואני מקווה ומתפלל שננצח היום ונחזור עם שלוש נקודות הביתה".

בתום האספה ערך השוער לירן שטראובר אימון קל כדי לא להמשיך ולסכן את בריאותו. היום יקבל שטראובר זריקה לשיכוך הכאבים בשריר הירך ויפתח במשחק. אחד מחבריו לקבוצה המכיר היטב את השוער אמר: "דווקא בזמנים של לחץ ובלגנים לירן מתכנס בתוך עצמו ובעיקר שותק, ובמשחקים הוא נכנס לאטרף ואין לי ספק שהיום נראה את לירן במיטבו".

בעמדת המגן השמאלי קיימת לעטר בעיה, שכן המגן דדי בן דיין הסובל ממתיחה במפשעה התקשה להתאמן אתמול, והיום לאחר שלא עבר מבחן כשירות הוחלט כי טל מעבי יחליפו. את החלוץ איתי שכטר המוצהב יחליף אוקצ'ה, שלא פתח במשחקים האחרונים. אמייה טגה צפוי לפתוח בקישור האחורי ואילו הקשר הקולומביאני חורחה לופז קאבז'רו, שלא הרשים עד כה, מצוי גם כן בתמונת ההרכב.

אתמול נשלח צדוק מלכה עוזרו של עטר לעקוב אחר משחקה של הכח רמת גן, יריבתה של נתניה ברבע גמר גביע המדינה בעוד עשרה ימים.

ההרכב המשוער: לירן שטראובר, לואיס מרין,אבי סטרול, קלמי סבן, טל מעבי, אלמוג כהן, אוקצ'ה (דלה ימפולסקי), אמייה טגה (חורחה לופז), יחיאל צגאי, תיירי טאזמטה, פרנסיס קיויו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully