וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: בלמונט כמעט הדהימה את דיוק

21.3.2008 / 8:50

החניכים של מייק ששבסקי ניצלו מהדחה בסיבוב הראשון עם ניצחון דרמטי 70:71. ביזלי וקנזס סטייט העיפו את מאיו ו-USC, גם אריזונה בחוץ

חגיגת הכדורסל הגדולה של טורניר המכללות נפתחה אמש (חמישי) עם 16 משחקים בסיבוב הראשון, כשהערב והלילה יושלמו 16 המשחקים הנותרים, וכבר מחר יצא לדרך הסיבוב השני.

המשחקים המוקדמים (שנערכו בשעות הערב שעון ישראל) לא סיפקו הפתעות מיוחדות והציגו בעיקר תוצאות חד צדדיות, אבל מי שחיכה בסבלנות למשחקי הלילה זכה למנת הדרמה שידענו שתגיע, כשדיוק הגדולה נאלצה להזיע כהוגן מול בלמונט לפני שניצחה אותה בשיניים 70:71. בעוד משחק מסקרן נפגשו שניים מהפרשמנים המדוברים ביבשת - מייקל ביזלי ואו ג'יי מאיו, וביזלי (שיהיה כמעט בוודאות הבחירה הראשונה בדראפט הקרוב), הוליך את קנזס סטייט לניצחון מפתיע 67:80 על USC של מאיו.

איזור המערב

דיוק (2) - בלמונט (15) 70:71

ידענו שדיוק היא קבוצה לא יציבה, אבל מעטים חשבו שהיא תתקשה כל כך כבר בסיבוב הראשון. הברוינס הנלהבים נלחמו בשיניים במטרה לרשום את הסנסציה של הטורניר, וחצי דקה לסיום מייק ששבסקי כבר ראה את ביזיון ההדחה מול VCU הקטנה אשתקד חוזר על עצמו כשבלמונט הובילה 69:70, אבל אז לקח ג'ראלד הנדרסון את הכדור מחוף אל חוף בדרך לסל המנצח 12 שניות לסיום. בלמונט ביזבזה עוד הזדמנות עם הוצאת חוץ מטופשת הישר לידיו של דמרקוס נלסון, שמיד נשלח לקו העונשין והחטיא פעמיים, אבל זריקת ההתאבדות מחצי המגרש של ג'סטין הייר לא מצאה את הטבעת, והשדים הכחולים שחררו הרבה מאוד אוויר. הנדרסון הוביל את הדיוקים עם 21 נקודות, אלכס רנפרו קלע 15 לדובים.

ווסט וירג'יניה (7) - אריזונה (10) 65:75

גם לאריזונה יש זכרונות רעים מהסיבוב הראשון בשנה שעברה, ובניגוד לדיוק הם לא הצליחו לחמוק משחזור ההדחה המוקדמת. אז לווסט וירג'יניה אין אפילו קמצוץ מהכישרון של הויילדקאטס, אבל ביום בו הם צולפים 11 מתוך 19 הנסיונות שלהם מחוץ לקשת, זה מספיק בהחלט. אלכס רואף קלע חמש מהשלשות הללו וסיים עם 21 נקודות למאונטנירס, שינסו לשמור על היד החמה מול דיוק בסיבוב השני. צ'ייס באדינגר הוביל את החתולים המאוכזבים עם 23 נקודות.

יו.סי.אל.איי (1) - מיסיסיפי ואלי סטייט (16) 29:70

UCLA פתחה בדרכה לפיינל פור שלישי ברציפות עם דריסה חסרת רחמים על הדלתא דבילס המסכנים, שקלעו פחות מ-20 אחוזים מהשדה מול ההגנה הרצחנית של הברוינס. הפרשמן המצוין קווין לאב לא נתקל בשום התנגדות באיזור הצבע בדרך ל-20 נקודות, לארי קוקס היה הקלע הבולט של מיסיסיפי ואלי סטייט עם שמונה נקודות בלבד.

בריגהאם יאנג (8) - טקסס איי.&.אם (9) 67:62

באחד המאבקים הצמודים של הלילה עשה ג'וש קרטר את ההבדל עבור טקסס A&M, שהגיעה עד לסוויט סיקסטין בעונה שעברה, אבל אז היא עשתה את זה עם אייסי לואו על המגרש ובילי גילספי על הקווים. המורמורנים הלוחמניים לא ויתרו, וג'ונתן טאברנרי הברזילאי שמר אותם בתמונה עם 15 נקודות, לפני שריצה פרטית של קרטר, שסיים עם 26 נקודות, סגרה את הסיפור וסידרה לאגיס דייט עם UCLA בסיבוב השני.

קסבייר (3) - ג'ורג'יה (14) 61:73

אחרי שגנבה ברגע האחרון את הכרטיס לטורניר המכללות בזכות זכייה סנסציונית בטורניר ה-SEC, רכבה ג'ורג'יה על גלי המומנטום ועלתה ליתרון דו ספרתי במחצית השניה. קסבייר, שרגילה למלא את תפקיד הסינדרלה אבל היתה הפעם פייבוריטית מובהקת לאחר עונה נהדרת, שמרה על קור רוח, לחצה על הדוושה בדיוק ברגעים הנכונים ונחלצה בשלום עם הניצחון. ג'וש דאנקן הוליך את המוסקיטרים עם 20 נקודות, טרנס וודברי סיים עם 16 אצל המפסידים.

פרדו (6) - ביילור (11) 79:90

החבורה הצעירה והמאוזנת של פרדו השתלטה על העסק באמצע המחצית הראשונה, כשהיא מציגה שמונה שחקנים עם שמונה נקודות ומעלה בראשות קיטון גראנט שקלע 17, וגם ההצגה הפרטית של קרטיס ג'רלס, שתפר 27 נקודות, לא הספיקה לדובים בנסיון לחזור למשחק.

משחקי היום:

קונטיקט (4) - סן דייגו (13)
דרייק (5) - ווסטרן קנטאקי (12)

איזור המערב התיכון

יו.אס.סי (6) - קנזס סטייט (11) 80:67

עונתו הראשונה (והיחידה) של או ג'יי מאיו ב-USC ידעה הרבה עליות ועוד יותר מורדות, וההדחה המוקדמת הפכה אותה באופן סופי לאכזבה גדולה. הטרויאנים של מאיו רדפו אחרי קנזס סטייט לכל אורך המשחק, ואף הצליחו לקחת את היתרון לרגע קטן כשנותרו 13 דקות לסיום, אבל הווילדקאטס חזרו עם עוד ועוד תחמושת, ודקות מצוינות של מייקל ביזלי הבטיחו להם את הניצחון הרבה לפני הבאזר. ביזלי סיים עם דאבל דאבל צנוע מבחינתו של 23 נקודות ו-11 ריבאונדים, וביל ווקר (פעם חצי מהצמד הקטלני מאיו את ווקר ששלט בכדורסל התיכונים באמריקה) שקצת נעלם מהנוף בשנה האחרונה, שיחק נהדר מול חברו הטוב עם 22 נקודות. מאיו, קרוב לוודאי במשחקו האחרון במכללות לפני שינסה את מזלו בדראפט, הוביל את המפסידים עם 20 נקודות.

וויסקונסין (3) - קליפורניה סטייט פולרטון (14) 56:71

וויסקונסין תהיה הבאה בתור לפגוש את המפלצת הקרויה מייקל ביזלי, ועל פי היכולת שהציגו הבאדג'רס בסיבוב הראשון ייתכן שגם הם ימצאו את עצמם עם הביסלי ביד. הטיטאנים האלמוניים מקליפורניה כפו על אלופת הביג 10 משחק צמוד בהרבה מהצפוי עם הצגה של ג'וש אקוינון, אבל קרסו לפני קו הסיום והניפו את הדגל הלבן. בריאן בוץ' קלע 14 לוויסקונסין, אקוינון סיים עם 31 למפסידים.

קנזס (1) - פורטלנד סטייט (16) 61:85

הג'ייהוקס המפוצצים בכישרון הגיעו אומנם בשנה שעברה עד לאליט אייט, אבל הזכרונות מהשנתיים הקודמות, בהן הופתעו על ידי יריבות נחותות כבר בסיבוב הראשון, לא איפשר להם לזלזל בויקינגים הצנועים שמולם. כבר מכדור הפתיחה היה ברור שסנסציה לא תהיה כאן, כשקנזס התפנתה במהרה לתצוגת הטבעות אופיינית, ופורטלנד סטייט עשתה את שלה כשנמנעה מתבוסה גדולה יותר בהופעת הבכורה שלה אי פעם בטורניר. ברנדון ראש הוביל את המנצחים עם 18 נקודות, ג'רמייה דומינגז קלע 11 לוייקינגס.

יו.אן.אל.וי (8) - קנט סטייט (9) 58:71

מפגשים בין מדורגות 8 ו-9 הם בדרך כלל המאוזנים ביותר, אבל מסיבה לא ברורה קנט סטייט פשוט לא הופיעה למחצית הראשונה, שהסתיימה בתוצאה המדהימה 10:31 ל-UNLV. הגולדן פלאשס עמלו כל המחצית השניה על מנת למזער את ההשפלה, ועמדו במשימה כשיצאו לבסוף עם תוצאה נסבלת למדי. ג'ו דארגר הוביל את המנצחים עם 18 נקודות, מייק סקוט קלע 14 לקנט סטייט.

משחקי היום:

ג'ורג'טאון (2) - יו.אמ.בי.סי (15)
ואנדרבילט (4) - סיינה (13)
קלמזון (5) - וילאנובה (12)
גונזאגה (7) - דייוידסון (10)

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

איזור הדרום

מרקט (6) - קנטאקי (11) 66:74

מאז שדווין וויד לקח אותה על גבו עד לפיינל פור ב-2003 לא הצליחה מרקט לדלג מעל הסיבוב הראשון בטורניר, אבל השנה הנשרים המוזהבים סיימו את הבצורת עם ניצחון מרשים על קנטאקי עתירת המסורת, שהשתחלה לריקוד הגדול למרות פתיחת עונה זוועתית. ג'רל מקניל שסיים עם 20 נקודות הוביל את מרקט ליתרון קטן במרבית שלבי המשחק, ונסיון הקאמבק ההירואי שהוביל ג'ו קרופורד (35 נקודות) לא צלח.

סטנפורד (3) - קורנל (14) 53:77

המאסה האדירה של התאומים לופז בצבע היתה הרבה יותר מדי עבור קורנל, שנשארה במרחק סביר מסטנפורד בדיוק במשך עשר דקות, לפני שיחסי הכוחות עשו את שלהם. המחליף קני בראון קלע 18 למנצחים, לואיס דייל הוביל את המפסידים עם 12.

פיטסבורג (4) - אוראל רוברטס (13) 63:82

אחרי עונה מלאת פציעות, מגיעה פיטסבורג לרגעי ההכרעה בכושר שיא, ולא חסרים פרשנים (כמו בובי נייט למשל) שמעיזים להצביע עליה כמועמדת ללכת עד הסוף. אז אוראל רוברטס היא לא בדיוק יריבה מאתגרת, אבל הדרך בה שמרו הפנתרים על הפער הגדול לכל אורך המשחק בהחלט יכולה לבשר טובות לקראת הקרב מול מישיגן סטייט בסיבוב השני. לבאנס פילדס הנהדר קלע 23 לפיט, רוברט ג'ארביס סיים עם 16 אצל הגולדן איגלס.

מישיגן סטייט (5) - טמפל (12) 61:72

לפחות על פי יחסי הכוחות על הנייר טמפל היתה מסוגלת לתת למישיגן סטייט פייט רציני, אבל הספרטנים ברחו ליתרון גדול בשלב מוקדם, ולמרות יום רע מאוד של דרו נייצל, ניצחונם לא עמד בספק ולו לרגע. ריימאר מורגן חיפה על נייצל עם 15 נקודות, מארק טינדייל הוביל את הינשופים עם 16 נקודות.

משחקי היום:
ממפיס (1) - טקסס ארלינגטון (16)
טקסס (2) - אוסטין פי (15)
מיאמי (7) - סיינט מרי (10)
מיסיסיפי סטייט (8) - אורגון (9)

איזור המזרח

נוטרדאם (5) - ג'ורג' מייסון (12) 50:68

לפני שנתיים הדהימה ג'ורג' מייסון את העולם עם ריצה מטורפת עד לפיינל פור, אבל מעטים מאותה קבוצה נותרו בסגל של הפטריוטס, שיסתפקו הפעם רק בעצם ההעפלה לטורניר. לוק הארנגודי העגלגל דאג שלנוטרדאם לא תהיה מעידה מיותרת עם דאבל דאבל אופייני של 18 נקודות ו-14 קרשים, הסיניור וויל תומאס, מהבודדים שהיו שותפים לעונה ההיא, חתם את קריירת המכללות שלו עם 25 נקודות.

וושינגטון סטייט (4) - ווינת'רופ (13) 40:71

בתחילת העונה נראתה וושינגטון סטייט כאחת הפייבוריטיות להגיע לפיינל פור, אבל הקוגארס איבדו גובה לקראת פברואר, ובמשך 20 הדקות הראשונות מול ווינת'רופ הם הריצו לעצמם בראש את כל תסריטי האימה המוכרים כשהנשרים העיקשים החזיקו ביתרון קטן, אבל במחצית השניה נגמר להם הדלק לחלוטין, ו-וואזו שייטה לניצחון חלק. ארון ביינס קלע 19 למנצחים, טאג' מקולו הוביל את ווינת'רופ עם 17 נקודות.

משחקי היום:
צפון קרוליינה (1) - מאונט סט. מרי (16)
טנסי (2) - אמריקן (15)
לואיוויל (3) - בויזי סטייט (14)
אוקלהומה (6) - סיינט ג'וזף (11)
באטלר (7) - דרום אלבמה (10)
אינדיאנה (8) - ארקנסו (9)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully