וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל פ"ת מאבדת גובה

אייל בן יעקב

22.3.2008 / 17:25

הכחולים ספגו הפסד שני רצוף, הפעם 2:1 בלוד. הכח עמידר כפתה 1:1 מול הפועל חיפה. הפועל ר"ג ניצחה את נצרת עילית, שדורשת חקירה

חג פורים הלוהט הביא איתו את המחזור ה-25 של הליגה הלאומית, ולפחות לפי הפתיחה שלו, נראה שהחום הכבד בהחלט משפיע על כולם. הפועל חיפה הוליכה בביתה מול הכח רמת גן, אבל במחצית השניה נגמר לה הדלק, והיא יצאה מאוכזבת במיוחד עם תיקו 1:1, ופיספסה הזדמנות לחזור אל המקום השני בליגה. הפועל רעננה יצאה למשחק חוץ בנצרת וחזרה עם ניצחון גדול, 2:4 על אחי המקומית. ראשון לציון ממשיכה בשקיעה האיטית שלה כסיימה בתיקו 1:1 מול עירוני רמת השרון.

בשבת שוחקו שני משחקים נוספים, ואם מישהו חיפש הוכחה לירידה בכושרה של הפועל פתח תקוה, הוא יכול היה למצוא זאת בלוד. שחקניו של אלי מחפוד נוצחו על ידי בני לוד 2:1, ורשמו הפסד ליגה שני ברציפות. הפועל רמת גן ניצחה בביתה 1:3 את הפועל נצרת עילית, שרותחת על השיפוט במשחק ותדרוש לפתוח בחקירה.

הפועל חיפה - הכח עמידר ר"ג 1:1

פעם אחר פעם קיבלה הפועל חיפה הזדמנות מצויינת לחזור לראשות הטבלה, ובכל אחת מהפעמים הללו, כשלה קבוצתה של שלומי דורה, והראתה שמאוד ייתכן שהיא עדיין לא מוכנה לחזור לליגה הבכירה. גם היום האדומים היו קרובים מאוד, אבל טעויות הגנתיות וחוסר ריכוז מול השער של האורחים, חילקו את הנקודות בין שתי הקבוצות.

כבר בדקה ה-3 העלה לירון וילנר את המארחים ליתרון, כשהוא מנצל עירבוביה ובלבול בהגנת הכח. החיפאים המשיכו ללחוץ על הדוושה והגיעו ללא מעט הזדמנויות, אבל לא הצליחו למצוא את הרשת. שתי הקבוצות סבלו ממזג האוויר החם, ו-20 דקות לתוך המשחק, שרק השופט ושלח את השחקנים להפסקה של מספר דקות. עושה רושם שפסק הזמן סייע לרמת גנים, שהחלו לתקוף את שערה של המארחת, ומצאו את השיוויון ממש לפני השריקה לסיום המחצית הראשונה. רמת גן קיבלה פנדל לאחר נגיעת יד ברחבה, וברק בדש שלח את שתי הקבוצות להתחלק ביניהן בנקודות.

מכבי אחי נצרת - הפועל רעננה 4:2

אם המשחק הזה היה מתקיים עוד מספר מחזורים, או בכל עונה אחרת, סביר להניח שהיינו אומרים שמדובר במשחק אמצע טבלה חסר משמעות, אך לאור ההיכרות שלנו עם המציאות, לא כך הם פני הדברים. האורחים הבהירו פעם נוספת העונה שיש להם את הסגל והיכולת להיכלל במאבק על כרטיס העלייה לליגת העל, וכל שהם צריכים זאת המשכיות.

הפתיחה היתה דווקא של המארחים, שסובלים מתקופה חלשה בשבועות האחרונים. מהראן לאלה כבש כבר בדקה ה-4 למשחק, אבל רעננה ביצעה מהפך נהדר רק 6 דקות מאוחר יותר, כשדודו אברהם השווה, וסרג' איליי העלה אותם ליתרון בדקה ה-11. הקהל כמעט ונכנס להלם כשאחי נצרת מצאה את השיוויון רק 2 דקות מאוחר יותר, עם שער של רם סטי, שקבע 4 שערים ב-13 דקות (!). כריסטיאנו דוס החזיר את היתרון לאורחים בדקה ה-31, ובמחצי השניה היה זה כריסטיאנו דוס סאנטוס שקבע 2:4 בדקה ה-68, ושלח את אחי נצרת עמוק יותר אל החלק התחתון של הטבלה.

עירוני ראשל"צ- עירוני רמה"ש 1:1

דרבי העירוניות של הליגה, הפך למפגש תחתית לוהט. שתי הקבוצות לא שמחו לשמוע על המשחק החוזר בין הפועל עכו לבני לוד, וגורמים משתיהן התבטאו השבוע כי החלטה הוגנת הייתה להעניש את שתי הקבוצות, ולא לצ'פר אותן. אלא שמתלונות לא נשארים בליגה, והמשחק בין שתיהן היווה הזדמנות נהדרת לכל קבוצה לתפוס נקודות חשובות על גבי יריבתה. אך 90 הדקות ששוחקו הבהירו פעם נוספת מדוע שני המועדונים עשויים למצוא את עצמם בליגה השלישית בעונה הבאה.

המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, אולי בגלל תנאי מזג האוויר שהקשו מאוד. רוני אוחנה העלה את חניכיו של אבי פיטוסי ליתרון בדקה ה-39, והפיח את התקוות אצל הכתומים שאולי יצליחו לעצור את השקיעה האיטית שלהם בשבועות האחרונים. אך במחצית השניה הגיע שרון גורמזנו, השווה בדקה ה-52, וסחט נקודה חשובה לאורחים, במאבק הירידה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

בני לוד - הפועל פ"ת 1:2

הקבוצה של שכונת הרכבת הוכיחה בתחילת העונה כי היא שווה צמרת. היא שיחקה הכי התקפי בליגה, והותירה רושם מצוין. דבר אחד הם טרם השכילו לעשות - להוציא נקודות מהפועל פתח תקוה. המלאבסים הגיעו בשבת למגרש בלוד, ופגשו יריבה נחושה, שרוצה לחזור ולאיים על מאבק העלייה ולהימנע מגארב'ג טיים עד סוף העונה.

אם במלאבס מתכוונים לעלות ליגה ברצינות, כדאי להם להתעורר בדחיפות. אחרי ההפסד במחזור הקודם להפועל חיפה, הכחולים של אלי מחפוד חטפו הפסד שני רצוף, ולפתע ליגת העל נראית רחוקה יותר. פתח תקוה שיחקה ללא פטי נימבה, והמחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים. בדקה ה-53 היה זה אגודה קואבינה שהעלה את המארחת ליתרון 0:1. האורחים נכנסו ללחץ בעקבות הפיגור, ובדקה ה-87 קואבינה השלים צמד. יניב לוזון הצליח לצמק בדקה ה-89 לזכות פתח תקוה, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי.

הפועל ר"ג - הפועל נצרת עילית 1:3

כנראה שאין זו מקריות שהנפילה בכושר של הפועל רמת גן הגיעה במקביל להכרזה על סגירתו והריסתו של אצטדיון המכתש. למרות שאנשי המקצוע לא אוהבים להתייחס לאספקט הזה, שחקן כדורגל מושפע מהאירועים שמסביב גם במהלך משחק. בשבת היו חייבים שחקניו של יובל נעים להתנתק מהפסימיות האורדונית השוררת בגבעתיים בשבועות האחרונים, ולחזור ולהציג את הכדורגל הנחוש שלהם מהסיבוב השני. הם עשו זאת, אבל זה היה קשה.

בדקה ה-37 עלו האורחים ליתרון משער של עומר עבדול עזיז, והכניסו את המכתש ללחץ. בדקה ה-60 נותרה נצרת עילית בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו של איב גידה, וזה הפך קל יותר עבור האדומים. בדקה ה-77 דייק קובי חסן מהנקודה הלבנה וקבע שוויון 1:1. האורדונים הפעילו לחץ והצליחו לבצע מהפך בדקה ה-88 משער של שי רביבו. נצרת עילית נשברה ובתוספת הזמן ג'ורג' דאטורו חתם את תוצאת המשחק. בנצרת עילית טענו בסיום המשחק ל"שיפוט שערורייתי" וידרשו לפתוח בחקירה.

עדכון ראשון: 16:58, 21/03/08
עדכון אחרון: 17:25, 22/03/08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully