וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה עשויה לשחרר את שטראובר בסוף העונה

אריק רחמיאן

20.3.2008 / 16:18

הספונסר איים לעזוב בגלל פרסומת לחברה מתחרה בה השתתף השוער, ובקופסה כנראה יתירו את החוזה. סוכנו: "נגיב בזמן המתאים"

הפרסומת עבור חברת "תשעה מיליון" בה השתתף שוער מכבי נתניה, לירן שטראובר, עלתה לו ביוקר. הספונסר של מכבי נתניה, חברות "כלל ביטוח" ו-"מגדל מקפת" מאוד לא אהבו את השירות שעשה הקפטן לחברה המתחרה, ואיימו לעזוב את נתניה. במועדון לא רצו לאבד את הספונסרים, והחליטו הערב (חמישי) לנסות ולהתיר את החוזה עם השוער. לפי מהלך העניינים, שטראובר צפוי לעזוב בתום העונה הנוכחית, למרות שהוא חתום לעונה נוספת בקבוצה.

אחר הצהרים הגיעו נשיא מכבי נתניה עו"ד גיל לב וחבר ההנהלה קובי בלדב לאיצטדיון, ושם דרשו מהשוער לחתום על מסמך ויתור על חוזהו בקבוצה עליו חתום השוער בעונה הבאה. שטראובר ההמום ביקש תחילה לשוחח עם סוכנו, רונן קצב, וסירב לחתום גם לאחר שסיים את ההתייעצות עימו. השניים נועצים בשעה זו עם עורכי דין כדי להגיב על הפרת החוזה של נתניה.

הספונסרים של המועדון איימו ביממה האחרונה על הפסקת ההתקשרות עם מכבי נתניה. חברת "כלל ביטוח" תורמת כ-300 אלף דולר ו"מקפת"כ-200 אלף דולר, ומאז תחילת השבוע ניהלה מכבי נתניה שיחות עם נציגי הספונסרים על המקרה, אולם שתי החברות עמדו על דעתן. נתניה לא הגיבה רשמית ואמרה: "בשבוע הבא תתקיים פגישה עם נציגי 'כלל ביטוח' ואז נדון בעניין שטראובר".

ההודעה המפתיעה תפסה את חבריו של שטראובר לקבוצה המומים, ואחד השחקנים הבכירים הגיב: "אני פשוט לא מאמין. לירן מצטיין מתחילת העונה ומשחק חצי עונה פצוע. גם בשבת הוא התכוון לעלות ולשחק עם פציעה ברגל. אני מאמין שהוא טעה בתום לב, ואני רק יכול להצטער לאן שהדברים התגלגלו. לירן הוא בורג חשוב בהצלחה שלנו ונקווה שעדיין לא נאמרה המילה האחרונה בעניין".

בעצה אחת עם סוכנו החליט לירן שטראובר כי הוא משהה בשלב זה את תגובתו. רונן קצב אמר: "אין לנו כרגע תגובה, נגיב בזמן שיהיה מתאים לנו". בסביבתו של לירן שטראובר אומרים כי השתתפותו בפרסומת היתה בתום לב."לירן מעולם לא חשב שישנו פה ניגוד אינטרסים ופגיעה בספונסרים של מכבי נתניה". כעת לא ברור כיצד ינהג השוער במהלך המחזורים שנותרו עד תום העונה. כידוע, שטראובר לא השתתף באימונים האחרונים בשל פגיעה בשריר הירך האחורי, ועל פי התונית המקורית של הצוות הרפואי והמקצועי, השוער היה אמור לערוך ביום שישי אימון מלא לקראת משחק הליגה בשבת נגד מכבי פתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully