וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפ"ס-בית"ר ירושלים: מכת פציעות

שמעון גרשון חוזר להרכב של שום, אבל זנדברג ייעדר אחרי שנפצע באימון המסכם. לוז, ישראלביץ' וגונזאלבש ייעדרו אצל אוחנה

יומיים לפני משחק החוץ שלה מול הפועל כפר סבא, ובבית"ר ירושלים שומרים על מצב רוח מרומם ושקט תעשייתי, שאולי משקף בצורה הטובה ביותר את המצב בו נמצאת הקבוצה – עם חסר תחרות, אבל עדיין ללא תואר האליפות ביד.

היום אחר הצהריים (חמישי) הגיעו שחקני הקבוצה לבית וגן ועברו אימון נוסף לקראת המפגש מול אלי אוחנה ושחקניו. במפגש האחרון בין הקבוצות נעקצה בית"ר בדקה ה-90, ויצאה עם נקודה אחת בלבד, אך כעת מאמינים בקבוצה התסריט לא יחזור על עצמו, בעיקר לאור האווירה הטובה מאוד השוררת בקבוצה, "אנחנו מגיעים למשחק בלי לחץ וזה ללא ספק יעזור לנו מול כפר סבא", סיפר היום אחד משחקני הקבוצה, "אנחנו גם מודעים לעובדה שהנקודות לא מובטחות לנו ולכן נצטרך לבוא ולקחת אותם, אבל דווקא בגלל שאין עלינו לחץ, אני מאמין שזה יבוא הרבה יותר בקלות".

אווירת סוף העונה שמטפטפת אט אט בבית"ר ירושלים, מתחילה לתת את אותותיה על שחקני ההרכב, שמתחילים להרגיש את העומס של העונה. אריק בנאדו הפצוע לא ערך גם היום אימון מלא, ובצוות המקצועי נוטים להשאירו מחוץ להרכב על מנת שלא להחמיר את הפציעה. את מקומו של בנאדו צפוי לתפוס שמעון גרשון שנח במחזורים האחרונים. גם מיכאל זנדברג נפצע, ואת מקומו בהרכב אמור להחליף גל אלברמן.

שחקן נוסף שנטש היום את האימון בגלל כאבים זהו המגן הצ'יליאני כריסטיאן אלברז שסובל מזה כחודשיים מפציעה באזור המפשעה. בצוות המקצועי התכוונו לתת למגן מנוחה לאחר המשחק מול כפר סבא, אך לאור ההתפתחויות יתכן כי המגן יזכה למנוחה במשחק בשבת. מי שיתחרו על מקומו בהרכב אלו הם המגן הימני שמוליק קוזוקין, כשהאפשרות השנייה היא הצבתו של אמסלם כמגן שמאלי ואילו יואב זיו יוסט לעמדת המגן הימני. ללא קשר למצבו בבית"ר, הוזמן אלברז למשחק בשבוע הבא מול נבחרת ישראל והוא יכלל בסגל נבחרת צ'ילה.

בשאר העמדות יעמוד לרשותו של שום סגל מלא ולא צפויים שינויים מרחיקי לכת מההרכב שניצח את מכבי פתח תקוה. הברזילאי אנטונלי רומולו צפוי לחזור להרכב על חשבון ג'וניור ויזה ואילו עמית בן שושן צפוי להמשיך כחלוץ שני.

הרכב משוער: טברקטו קאלה, יואב זיו, שמוליק קוזוקין (דוד אמסלם), שמעון גרשון, תומר בן יוסף, עידן טל, דרק בואטנג, גל אלברמן, אבירם ברוכיאן, אנטונלי רומולו, עמית בן שושן.

שלושה שחקני הרכב ייעדרו בכפר סבא

לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים, מאמן הפועל כפר סבא אלי אוחנה יבצע מספר שינויים בהרכב הנובעים ממכת פציעות בקבוצה. הקשר בן לוז שסובל ממתיחה במפשעה מאז יום חמישי יישב ביציע. את מקומו בקישור צפוי לתפוס אבי קנפו. לירודיאו גונזאלבש, שייעדר עוד שבועיים לפחות, יישב אף הוא ביציע ועידן שום ימשיך לתפוס את עמדת המגן השמאלי. הביקורת של מספר שחקנים על גיל קין כנראה גרמה לאוחנה לשקול את שיתופו מחדש, ומחר יפתח בהרכב לירון זרקו. הקשר גי'זרמו ישראלביץ', כזכור, סובל מצבירת כרטיסים צהובים, ולכן ייעדר.

כפר סבא ממוקמת כעת שש נקודות מהקו האדום. אם היא תפסיד מחר לבית"ר, היא תתקרב עוד יותר לקו האדום. "אוחנה ידע להשאיר אותנו בליגה אחרי שכבר כולם הרימו ידיים, בטח שלא נוותר כשאנחנו רחוקים שש נקודות מהקו האדום", אמרו שחקנים בקבוצה. בקבוצה חוששים מאוד מהתוצאות במשחקי התחתית בין מכבי תל אביב ומ.ס אשדוד, ובין הפועל תל אביב למכבי הרצליה, שישפיעו על המצב בתחתית לאחר המחזור הבא.

הרכב משוער: אוהד לויטה; אורי אוזן, לירו ןזרקו, דגלאס דה סילבה, עידן שום; יעוזה אבובקרי, אביחי ידין (אלירן סיימון), אבי קנפו, מאור מליקסון; סמואל יבואה, ביל גונזאלס (קובי מויאל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully