וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישל דיין, אל תצפה לסימפטיה בקרית שמונה

יצחק סולומון

20.3.2008 / 17:06

בצפון חוששים שעזיבת בן שמעון תוביל לירידת מתח, והתמרמרו על שעוזר המאמן יצחק בוזורגי לא ימונה למאמן: "עניי עירך קודמים"

יממה אחרי המינוי המפתיע של מישל דיין, לתפקיד מאמן קבוצת הפועל קרית שמונה בעונה הבאה, ובקריה עדיין מתקשים לעכל את המינוי המפתיע. החשש של לא מעט שחקנים ואוהדים הוא מירידת מתח, שתביא לפגיעה במאמצי הקבוצה להגיע לאירופה ולשלבים הגבוהים במסגרת הגביע.

גורמים רבים בקריה טענו שאחרי עידן רן בן שמעון, עוזר המאמן, יצחק בוזורגי, היה האיש הראוי להוביל את הקבוצה. "מדובר בשחקן עבר, שגם אימן בעבר את הקבוצה. הוא היה שנתיים ליד רן, מכיר היטב את המערכת, והיה צריך לקבל את התפקיד. עניי עירך צריכים להיות קודמים", אומר גורם בקריה.

בוזורגי עצמו שומר על רשמיות. "כל דבר בעתו", הוא אומר על האפשרות שביום מן הימים יהפוך למאמן ראשי, ומוסיף "איזי החליט מה שהחליט ואני מקבל ומכבד. אסור לשכוח שאיזי עושה דברים וגם מצליח. ההצלחה של רן היא ההצלחה של איזי. אני אישית לא חושב על מה שמדברים. אני מתעסק בעבודה ובהצלחת הקבוצה. יש לנו עוד משימות להשלים עד סיום העונה".

יושב ראש חוג האוהדים, יורם ממן, מברך על המהלך. "מישל הוא חבר אישי, והוא אדם משכמו ומעלה, שיוביל אותנו להישגים לא פחות מרן", הוא אומר. על הקריירה המדשדשת של דיין אומר יורם ממן: "מישל אימן קבוצות עם צרות ובעיות כלכליות, לכן אולי לא הצליח. פה הוא בא למועדון עם שקט תעשייתי, הכל מסודר, אין קהל יותר מדי תובעני. הוא יקבל 100 ימי חסד. עכשיו חובת ההוכחה עליו. אני יודע שהוא כבר התחיל לעבוד ואני מאחל לו המון הצלחה".

יורם ממן סבור שרן בן שמעון היה צריך להישאר עונה נוספת בקרית שמונה. "חבל לי בשבילו שהוא עזב, ואמרתי לו שזו טעות. אני חושב שהוא היה צריך להישאר עוד עונה. לדעת רוב האוהדים הוא טעה כשעזב, כי הוא עוזב חממה. לפי מה שאני יודע, הוא סגור בוודאות במכבי תל אביב". ממן גם קצת מודאג: "המהלך עכשיו יכול לפגוע בנו, עוד לא השגנו את המטרות, וחבל שהנושא נסגר בעיתוי כל כך לא מתאים. בכל אופן, אני מאחל לרן ולמישל המון הצלחה".

בן שמעון ודיין קבעו מועד לחפיפה ביניהם

מאמן קרית שמונה, רן בן שמעון, והמאמן בעונה הבאה, מישל דיין, קבעו פגישת עבודה לשבוע הבא, כשעל הפרק חפיפה והעברה מסודרת של החומר המקצועי בין המאמנים. דיין: "קבענו להיפגש, רן יעביר לי חומר על הקבוצה". בן שמעון: "יש לנו תיעוד רשום של כל אימון ודיסקים של המשחקים. אשמח להעביר את החומר בצורה מסודרת למישל".

דיין סיפר שמאז הפרסום אתמול, הסלולארי שלו עשה שעות נוספות. "המון התקשרו לברך, לאחל הצלחה, אנשים שלא דיברתי איתם שנים התקשרו לברך", אמר. לשאלה אם יש אנשים שצריכים לדאוג למעמדם בעונה הבאה בעקבות הגעתו, אומר דיין: "אני כרגע מדבר רק על המינוי שלי ולא מתייחס למועדון, כי צריך לתת לקבוצה שקט. יש להם עוד מטרות ומשימות, ואני לא רוצה שהראש שלהם יהיה במקום אחר".

בשבועות הקרובים אמור דיין לערוך מספר גיחות לאירופה, כדי לעקוב אחר שחקנים זרים שיוצעו לו, מה שאומר שמצבת הזרים בקבוצה תשתנה בוודאות, עם עזיבתו של ירו בלו, שיחזור למכבי חיפה, ושחרורו הצפוי של הקשר הקונגולזי מוקאנו נסימבה, שהגיע בחלון ההעברות בינואר, ולא שותף אפילו דקה אחת בליגה. אגב, הזר של הקריה, עמנואל אמנגוואה, הובא לארץ על ידי דיין, כאשר אימן את הפועל אשקלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully