וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהתאחדות לוחצים על רוני לוי לחתום באולימפית

20.3.2008 / 14:21

אמור לקיים שיחה נוספת עם יו"ר ההתאחדות, ובמקביל בודק אופציות בחו"ל. קלינגר מועמד מוביל לאימון חיפה, דני גולן עשוי לשמש כעוזרו

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, עדיין מועמד מוביל לאמן את הנבחרת האולימפית. בימים האחרונים ניהל המאמן שיחות עם יו"ר ההתאחדות אבי לוזון. כזכור, האחרון הציע ללוי 80 אלף דולר לעונה, אבל לוי דרש יותר. בימים הקרובים צפויות להימשך השיחות בין הצדדים. כפי שנכתב בוואלה! ספורט, לוזון צפוי לשדרג את ההצעה הראשונה ואז לוי יסכים לאמן. כמו כן, לוי בודק אפשרות לאמן בעונה הבאה בחו"ל.

מקורביו של המאמן טוענים כי אחת האפשרויות היא שלוי לא יאמן כלל בעונה הבאה, ויחזור למגרשים באמצע העונה או בעוד שנה. על האפשרות שיאמן בעונה הבאה בחיפה אמרו במועדון: "שחר היה מוכן, אבל רוני לא רוצה. הוא מרגיש צורך 'להתאוורר' במקום אחר".

הסיכום של רן בן שמעון במכבי תל אביב חיזק הבוקר משמעותית את מעמדו של ניר קלינגר במכבי חיפה. גורמים בקבוצה אמרו הבוקר: "הוא המועמד המוביל כעת לאמן את הקבוצה". יחד עם זאת, בקבוצה לא פוסלים אפשרות שגיא לוי, יוסי מזרחי או מאמן ישראלי אחר יאמנו. הבעלים יעקב שחר לא פוסל גם אפשרות להחתים מאמן זר. אם קלינגר יחתום, סיכויים רבים שעוזרו בבית"ר באר שבע שאימן בעבר במכבי צור שלום, דני גולן, יהיה עוזרו.

לקראת ק"ש: אפק מדבר, כיאל ומשומר ייעדרו

בשבת תארח הקבוצה את עירוני קריית שמונה. לאחר האימון היום אמר עומרי אפק לוואלה! ספורט: "זה משחק חשוב עבור שתי הקבוצות שרוצות להגיע לגביע אופ"א. הביטחון שלנו חזר וננסה להמשיך ברצף. קריית שמונה קבוצה חזקה מאוד ולכן צפוי מאבק קשה. מאז שהגעתי לחיפה אני מרגיש טוב. ככל שאני משחק יותר הכושר שלי משתפר". חלק מהשיחות בין שחקני חיפה באימון קשורות למאמן הבא. אפק התייחס לכך ואמר: "מה שמעניין אותנו זה כרגע זה לעמוד במטרות. יש מי שיחליט, אנחנו לא מתעסקים בזה".

הקשר האחורי בירם כיאל והמגן אייל משומר ייעדרו עקב צבירת כרטיסים צהובים ויישבו ביציע. יניב קטן עדיין בספק והוא ערך אימון חלקי. גוסטבו בוקולי ממשיך להתאושש מהפציעה אך לא יהיה בסגל. תיתכן אפשרות שדקל קינן יישב על הספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully