וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפור ניכר במצבו של סוהיל דאוד

שופט העבר שהתמוטט במשחק הוותיקים התעורר ושב להכרה מלאה. "אני רק זוכר שהתוצאה היתה 0:1 ורציתי לשרוק לסיום", הוא אמר

סוהיל דאוד, שופט העבר שהתמוטט ביום שלישי האחרון בזמן ששפט במשחק הוותיקים בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים, התעורר הבוקר (חמישי) מתרדמתו בבית החולים רמב"ם בחיפה ושב להכרה מלאה. רופא המחלקה הקרדיולוגית בבית החולים מסר כי חל שיפור ניכר במצבו של דאוד, ומינון התרופות שניתן לו הופחת משמעותית.

אשתו של השופט, אלכלס סוהיל, אמרה הבוקר: "אני מאוד מתרגשת, ואנחנו מאוד שמחים שהוא התעורר, אני מודה לכל מי שעזר. עדיין לא סיפרתי לו על כל ההתעניינות מהתקשורת והדאגה, אני לא רוצה להעמיס עליו".

בבית החולים ציינו שצריך להיות זהירים לגבי מצבו של דאוד, כיוון שעדיין לא ידוע האם נגרם לו נזק מוחי בעקבות האירוע, דבר שיתברר רק בימים הקרובים.

דובר בית החולים, דוד רטנר, סיפר כי כשנשאל דאוד לגבי האירוע אמר: "אני רק זוכר שהתוצאה היתה 0:1, ורציתי לשרוק לסיום, ואז אני כבר לא זוכר כלום".

משה אשכנזי, יושב ראש הוועדה המקצועית באיגוד השופטים, הגיע לבקר את דאוד בבית החולים ואמר: "קודם כל לפני הכל, דאוד הוא חבר כמו אח, והידידות שלנו היא מעבר לכדורגל. הוא בן בית אצלי, ואני נחשב לבן בית אצלו. הגעתי לכאן מתוקף תפקידי, אבל קודם כל כידיד. זוהי התרגשות מבחינתי שהוא חזר אלינו, הוא יחלים, נתמוך בו ונעזור לו, הוא יחזור לשורות איגוד השופטים".

אלמלא תושייתו של דוקטור עמי ברבר, רופא מכבי חיפה, כנראה שסוהיל כלל לא היה מגיע לבית החולים. "לקראת סוף המשחק הוא צנח על הקרקע", שיחזר אתמול דוקטור עמי ברבר את הרגעים המחרידים. "רצתי אליו עם מכשיר ההחייאה של המועדון. לא היו לו דופק ונשימה, הוא בלע את הלשון ופתחנו לו דרך אוויר. חיברנו אותו אל מכשיר ההחייאה, ותוך כדי ההחייאה הוא היה זקוק לשתי מכות חשמל, אבל קיבל פעמיים דום לב".

"אני שמח שהייתי 'מכשיר ההחיאה' שלמעשה הציל אותו", המשיך ד"ר ברבר, "דאוד אמר לי כשפגשתי אותו: 'אני מחכה לצאת מכאן בקוצר רוח, וכשנגיע הביתה נעשה חאפלה'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully