וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטראובר מתנדנד לקראת מכבי פ"ת

אריק רחמיאן

19.3.2008 / 23:40

שוער מכבי נתניה, שסובל מדלקת בשריר הירך, לא התאמן ובספק לקרב בשבת. הקבוצה קיבלה אישור מאופ"א להשתתפות במפעלים האירופיים

מכבי נתניה, שצפויה לשחק בקיץ הקרוב באחד המפעלים האירופיים, קיבלה הערב (רביעי) אישור מהנהלת אופ"א המאשר את השתתפותה במפעליה האירופיים, זאת כמובן במידה והקבוצה אכן תסיים באחד המקומות הראשונים.

משמעות האישור הוא שהנהלת אופ"א מאשרת כי המועדון עומד בכל הסטנדרטים והקטגוריות הפיננסיים לרישוי. בכך מתווסף האישור הזה לאישור נוסף שהתקבל לפני כחודשיים, לפיו נתניה עומדת בדרישות הקשורות לקטגוריית כוח אדם, מנהלה ומתקנים, כפי שמחייב סעיף המתקנים. על פי אותו אישור, מגרשה הביתה של נתניה באירופה יהיה קרית אליעזר.

היום קיימה הקבוצה אימון הכנה נוסף לקראת המשחק הקשה בשבת מול מכבי פתח תקווה. השוער לירן שטרואבר הסובל מדלקת בשריר הירך לא התאמן גם היום וזכה לטיפולים פיזיותרפיים מהצוות המקצועי של המועדון. שטראובר, המטופל גם בתרופות, צפוי לעמוד בין הקורות בשבת, כך לפחות מקווים בצוות המקצועי שעושה מאמצים להכשירו. שוער המשנה, גל ניר, שנפצע לפני כחמישה חודשים בברך, עדיין מצוי בתהליכי שיקום, ובמידה ושטרואבר לא יוכל לשחק, יוקפץ השוער הצעיר דניאל ליפשיץ לתפוס את מקומו. אגב, העונה שטראובר לא החמיץ אף דקת משחק והסיכויים שיוותר על המשחק בשבת קלושים.

היום חתמה מכבי נתניה על חוזה אימוץ עם חברת לוטו. במהלך שלוש השנים הקרובות תספק החברה המאמצת את כל הציוד הדרוש לקבוצה. שחקני מכבי נתניה והמאמן ראובן עטר הגיעו היום אחר הצהריים לשכונת אזורים שבה מופעל פרויקט המחבר בין המועדון לילדי השכונה המתאמנים במסגרת בית הספר לכדורגל של מכבי נתניה.

כ-150 ילדים הגיעו היום למתנ"ס נאות שקד שבו מתקיימים האימונים וקיבלו את פניהם של עטר והשחקנים. שטראובר אמר לילדים הנרגשים: "אנחנו, קבוצת הבוגרים של המועדון שמחים לחגוג איתכם את חג פורים, אנחנו גאים להיות חלק מהחוויה הזו, שכן כולנו משפחה אחת, משפחת מכבי נתניה וזיכרו שאתם חלק בלתי נפרד מאיתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully