וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה שרף: "אני לא ישן כבר כמה לילות"

19.3.2008 / 20:53

מאמן מכבי ת"א מוכיח כי הוא דרוך למשחק האחרון בטופ 16 נגד ז'לגיריס קובנה. שארפ: "לא ננצח בקלות". בורשטיין יירשם, אך לא ישחק

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

לשבור את המסורת נגד הליטאיות

המרואיין המבוקש ביותר בתום אימון הערב שערכה מכבי תל אביב לקראת משחק היורוליג מול ז'לגיריס קובנה (חמישי, 20:00, שידור ישיר בערוץ 10) היה, מן הסתם, דרק שארפ. נראה שקפטן הקבוצה, שחתום על אחד הסלים הגדולים בתולדות המועדון, מול אותה קבוצה בדיוק, באותו שלב ובאותו מחזור, ארבע שנים קודם לכן, מאס בשחזורים החוזרים ונשנים.

"תאמין לי, אני כבר לא יודע כמה פעמים דיברתי על הסל הזה בימים האחרונים", אמר שארפ. "אין קשר בין המשחק ההוא למשחק הזה, אבל תפקידי הוא להסביר לשחקנים החדשים את חשיבות המשחק. נמשיך לדבר איתם עד שהמשחק ייגמר. ז'לגיריס אולי מגיעה לכאן בלי שיש לה מה להרוויח, אבל אני לא חושב שננצח את המשחק בקלות. אני רק מקווה שלא אצטרך שוב לקלוע בשנייה האחרונה. זה מסוג המשחקים שז'לגיריס יכולה לקלוע שלשות גם מהחצי".

מאמן הקבוצה, צביקה שרף, הודיע כי טל בורשטיין, ששב אתמול לאימוני הקבוצה, לראשונה העונה, יירשם בטופס המשחק, אך לא ישחק. "טל צריך להתחיל לקבל את ההרגשה של הקבוצה כדי שנוכל לשלב אותו בזמן הקרוב, עם הרבה סבלנות ואהבה", הסביר שרף. "נכון לרגע זה אין לו כאבים וזה מה שבאמת חשוב". באשר למפגש מול ז'לגיריס הודה מאמן מכבי כי "אני לא ישן כבר כמה לילות. הגענו למשחק מאוד חשוב. יש לנו מסורת לא ממש טובה נגד הליטאיות, אבל אנחנו צריכים לנסות ולשבור את זה. כולם יודעים מה משמעות הניצחון וכמה אנחנו רוצים לנצח. לא מעניין אותנו מה קורה בבית המקביל, אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו. אנחנו צריכים להוריד את כמות השלשות שלהם ומספר הריבאונדים בהתקפה, כי זה מה שהם אוהבים לעשות. הקהל שלנו יהיה מחר פעל, ואני מקווה שהאווירה תעזור לנו".

עוד נשאל שרף באשר למינויו של עודד קטש למאמן הפועל גליל עליון, והשיב כי "צריך לאחל לעודד ולאורן עמיאל בהצלחה. יש להם משימה קשה, אבל הדרך הכי טובה להתאושש אחרי סיום עבודה במקום אחד היא ללכת ולאמן במקום אחר". אסטבן באטיסטה, שפורח בטופ-16 עם 15.2 נקודות בממוצע, הוסיף כי "חשיבות המשחק ברורה לכולנו. אנחנו זוכרים מה קרה במשחק הקודם בקובנה, אבל אין כאן אלמנט של נקמה. הכי חשוב לנו לנצח ולסיים במקום הראשון, יותר מהכל".

"אני מעדיף את המצב שלנו על פני המצב של ז'לגיריס", סיכם ניקולה וויצ'יץ', שריד נוסף שלקח חלק במשחק ההוא. "אני לא אוהב לשחק בשביל כלום. סוג המשחקים הזה מאוד מסוכן. הם באים בלי לחץ, ובטוח שהם לא סתם יבואו ויתנו לנו את המשחק".

גריגאס: "השחקנים הבטיחו להילחם עד הסוף"

היריבה, ז'לגיריס, נחתה בארץ אמש וערכה אימון קליל בהיכל נוקיה. הליטאים הגיעו ללא גוראן יוראק. נראה כי יש הרבה שלווה בצד הליטאי, במיוחד לאור העובדה שאין לחץ על הקבוצה, שלא תמשיך הלאה אל רבע הגמר. "אנחנו לא מרגישים שום לחץ פיזי, מכיוון שאין לנו שום הזדמנות להתקדם הלאה", אמר במסיבת העיתונאים מאמן ז'לגיריס, רימנטאס גריגאס. "למרות זאת, אתה רוצה לשמור על הגאווה שלך ולהראות שיש לך אומץ בכל משחק.

"אף אחד לא יכול להגיד שאנחנו נמצאים בחופשה בישראל, אנחנו נילחם לבטח. המטרה העיקרית שלנו היא להיות שחקנים עם מוטיבציה. זה משחק יורוליג וכל משחק נחשב כאן. אנחנו רוצים לסיים את העונה שלנו בצורה טובה, כך שאני חושב ששחקנים יעשו את המקסימום. השחקנים הבטיחו להילחם עד הסוף".

גם יונאס מאצ'יוליס, שחקן הקבוצה, לא מתכוון להקל ראש בהתמודדות, והבטיח: "למרות שאין לנו שום סיכוי להתקדם לשלב הבא, אנחנו רוצים לסיים את השלב עם ניצחון, כך שכל שחקן ייתן את המקסימום על המגרש. אולי העובדה שאין לנו מה להפסיד תעזור לנו במשחק".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully