וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את הילדים טל חן כבר שימח, ומה עם האוהדים?

קרן שמש

19.3.2008 / 19:19

אחרי שביקר יחד עם חבריו את הילדים בתל השומר, טל חן יפתח כנראה בשבת בקרב ההישרדות מול מכבי הרצליה על חשבון אנסומבו המוצהב

טל חן יהיה ככל הנראה המחליף של מזואה אנסומבו, שייעדר ממשחקה של הפועל תל אביב בשבת הקרובה מול מכבי הרצליה, בגלל צבירת כרטיסים צהובים, כך עולה מהאימון שערכו הערב האדומים במתחם חודורוב. אלי גוטמן, שסבל לאחרונה מכאבים בגבו ואף נעדר מהאימון האחרון, חזר מלא אנרגיות ותירגל את חניכיו לקראת קרב התחתית.

שחקני הנבחרת הצעירה, ביברס נאתכו, רמי דואני עידן סרור ועומרי קנדה נעדרו מהאימון. ברוך דגו והשוער השני של הקבוצה גליל בן שנן הפצועים ערכו אימון חלקי. גוטמן ערך אימון טקטי והירבה לתת הערות, תוך שהוא חוזר ומבקש משחקניו ללחוץ את מגני הקבוצה היריבה ולחזור לעמדות.

עוד לפני האימון ביקרו שחקני הקבוצה, פאביו ג'וניור, ראובן עובד, טל חן, יגאל אנטבי ושלומי ארבייטמן במחלקת ילדים בתל השומר בכדי לשמחם לכבוד חג הפורים. השחקנים הגיעו עם כובעי ליצן ורודים וחילקו כדורים ותמונות חתומות. ג'וניור התחבב על הילדים בזכות חיקויו המוצלח של גיבור הילדים יובל המבולבל, והתנדב לשיר עם השחקנים את השיר המוכר בעברית.

"אני באופן אישי שמח מאוד שנפלה בחלקי הזכות לשמח ילדים במצבים קשים כאלה, אני בטוח שגם החברים שבאו איתי התרגשו מאוד, זה מכניס את החיים לפרופורציה", סיכם טל חן את האירוע. יגאל אנטבי, שבנוסף לכובע ליצן הסתובב עם גלימת סופרמן, הוסיף: "הספורט והכדורגל מתגמדים לעומת המקרים הקשים שאנחנו רואים פה: ילדים חולים וחסרי אונים. אני מקווה שזה שבאנו לפה שימח אותם קצת וגרם להם לחייך טיפה, אין אושר גדול מלתת מתנה ולשמח ילדים במצב כזה, זה עושה שמחה בלב וזה כיף גדול לראות ילד שלא יכול לקום מהמיטה ומחייך כשהוא רואה אותנו".

הקבוצה החליטה להוזיל את מחירי הכרטיסים למשחק בשבת למחיר אחיד של 40 שקלים בשערים 7 ו-8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully