וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וניור ויזה לא צפוי להמשיך בבית"ר

אסף שקד

19.3.2008 / 17:50

הקשר-חלוץ הפרואני, שהצטרף לאלופה בפגרה, עשוי לקבל הודעת שחרור בתום העונה. קוזוקין, עזריאל וחדד יקבלו קרדיט

בית"ר ירושלים ערכה היום (רביעי) אימון נוסף במסגרת ההכנות למשחק הליגה ביום שבת מול הפועל כפר סבא. בניגוד למשחקים שאפיינו את הסיבוב, בהם היה אפשר להרגיש את המתח במהלך האימונים, השבוע נראו שחקני הקבוצה רגועים למדי ויתכן כי הפער הגדול בצמרת הוא זה שגורם לשקט המופתי של השחקנים.

"אם ננצח ביום שבת, אפשר לומר שהסיפור סגור באופן סופי", הצהיר היום אחד משחקניה הבכירים של הקבוצה. "אנחנו מנסים לשמור על המתח למרות חוסר התחרותיות, אבל במידה ונשיג עוד ניצחון בשבת, לפי דעתי יהיה אפשר לצאת בהצהרות שהאליפות שלנו".

גם בצוות המקצועי מרגישים היטב את ירידת המתח, אך שם מתכננים להחזיר את המתח והעניין על ידי שילוב שחקנים צעירים במחזורים שנותרו עד תום העונה. ניצחון בשבת על כפר סבא יקרב את בית"ר צעד נוסף לאליפות ויאפשר לצוות המקצועי לתת לשחקנים הצעירים לזכות לדקות משחק רבות יותר.

בין היתר מדובר במגן הימני שמוליק קוזוקין שצפוי לזכות בדקות משחק על חשבון כריסטיאן אלברז, שסוחב פציעה בחודשיים האחרונים, החלוץ הצעיר חן עזריאל, שנחשב בתחילת העונה להבטחה גדולה, אך לא מימש עדיין את הפוטנציאל הענק הטמון בו, והמגן השמאלי שי חדד, שלא רשם עדיין הופעת ליגה במדי בית"ר.

לגבי הקשר-חלוץ הפרואני סזאר ויזה, העניינים נראים די ברורים. השחקן, שזכה לפתוח בהרכב מול מכבי פתח תקוה, צפוי לקבל הודעת שחרור בתום העונה ובצוות המקצועי לא מתכוונים לבזבז עליו דקות משחק על חשבון שחקנים צעירים, שימשיכו במועדון כדוגמת חן עזריאל. בבית"ר לא הצהירו כי השחקן ישוחרר, אך הכיוון בצוות המקצועי הוא לוותר על הפרואני ובמקומו להביא שחקן זר איכותי יותר.

הבלם אריק בנאדו נטש היום את האימון בעקבות פציעה קלה ממנה הוא סובל. במידה והשחקן לא יהיה כשיר למשחק בשבת, צפוי שמעון גרשון לתפוס את מקומו בהרכב ואילו תומר בן יוסף ימשיך לקבל קרדיט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully