וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישל דיין חתם בהפועל קרית שמונה

יצחק סולומון

19.3.2008 / 15:07

בקבצה של איזי שירצקי מתחילים להתכונן לעזיבתו הצפויה של רן בן שמעון, עם החתמתו של מישל דיין. גורם בקבוצה: "מאיפה איזי הנחית אותו?"

עירוני קרית שמונה פתחה היום (רביעי) את עונת המלפפונים חודשיים לפני הזמן כאשר החתימה את מישל דיין, שסיים את דרכו בבני לוד בתחילת העונה, כמאמנה לעונה הבאה.

החתמתו של מישל דיין באה על רקע עזיבתו הצפויה של רן בן שמעון, שצפוי להתמנות למאמנה הבא של מכבי ת"א. בן שמעון הודיע לשרצקי כבר ביום א' כי הוא אינו מתכוון להמשיך באימון הקבוצה בעונה הבאה. גורמים בקבוצה העריכו כי בן שמעון לא היה מודיע לשרצקי על עזיבתו אלמלא הוא היה סגור כבר במועדון אחר.

יושב ראש קריית שמונה, איזי שירצקי, אמר על המינויי: "אני מכיר את מישל הרבה שנים, אני אוהב את ההתנהלות שלו, והוא היה מועמד לאמן אצלי בעבר. אנשים שואלים היום את אותן השאלות ששאלו כאשר החתמתי את רן בן שמעון. לקחתי החלטה לבד, ומי שמכיר אותי יודע שאני מתייעץ רק עם הבנים שלי. רן הודיע שהוא עוזב, הייתי חייב להחליט מהר, ואני שמח על המינוי".

המאמן רן בן שמעון פירגן למחליפו: "זה היה צעד חשוב מבחינת המועדון, זהו מינוי טוב וראוי, ואעשה כל מה שצריך כדי לעזור לו. זה לא הזמן להיפרד, יש לנו עוד הרבה משימות עד סיום העונה, ורק בסיום אתפנה לסיכומים". בן שמעון דחה את השמועות לפיהן הוא חתום בקבוצה אחרת, "אני לא סגור בשום מקום לעונה הבאה".

לצד ההכחשות של בן שמעון, גורם בהנהלת מכבי התייחס לשמועות ואמר לרענן ברנובסקי, כתב וואלה! ספורט: "רן בן שמעון הוא מועמד בכיר לאימון הקבוצה, אך הוא עדיין מועמד אחד בשורה של מועמדים. כרגע אנחנו מתעסקים רק במשחק הקרוב מול אשדוד. יהיה מצחיק להתעסק עכשיו בזהות המאמן כאשר סכנת הירידה מוחשית מאוד ואי אפשר לדעת באיזה ליגה תשחק הקבוצה בעונה הבאה".

"מאיפה איזי הנחית אותו?"

גורמים רבים בקרית שמונה קיבלו היום בהלם את החלטתו של יושב ראש הקבוצה, איזי שירצקי, למנות את דיין, מאמן בני לוד בתחילת העונה, למאמנה של קרית שמונה בעונה הבאה.

ההחלטה של שירצקי הגיעה לאחר שיחה עם המאמן רן בן שמעון, שהודיעו לו על החלטתו לעזוב את הקבוצה, לאחר שנתיים מוצלחות, בהן העלה את הקבוצה לליגת העל ועזר לה לתקוע יתד בצמרת.

רבים הביעו תמיהה על העיתוי של הסגירה. "עכשיו זה יכול לחבל במאמצים שלנו להגיע לאירופה", אמרו. גורם בקריה: "זה היה אמור להיות בסוד עד סוף העונה, אבל לצערנו הנושא דלף". היו בקריה שהביעו ביקורת על המינוי: "מה בכלל הרקורד של מישל דיין? מתי הוא אימן בליגת העל, בכלל אי אפשר להשוות אותו לרן בן שמעון".

גורם אחר בקבוצה היה בהלם כאשר שמע את הבשורה: "הייתי רוצה שבן בן שמעון ימשיך, ואני בכלל לא מבין מאיפה איזי הנחית את מישל דיין".

שחקן בקבוצה הוסיף: "עד היום איזי עשה רק דברים טובים לקבוצה, אבל פה הוא לוקח הימור ענק. מישל צריך להיכנס לנעליים הענקיות של רן, ולא בטוח שהוא מסוגל לעמוד במשימה". שחקן אחר אמר: "איזי הצליח להפתיע אותנו בגדול. השם האחרון שיכולתי לחשוב עליו זה מישל דיין. כנראה שאיזי עשה את השיקולים שלו והגיע להחלטה שמישל מסוגל להוביל את המועדון".

"איזי שלף מהמותן את המינוי המוזר הזה. רק בעוד שנה נדע אם זה הצליח או לא. אני רק חושש שהמועדון לא ייפגע מההחלטה. בכל אופן, איזי הוא בעל המאה ובעל הדעה, זכותו למנות את מי שהוא רוצה, ואנחנו השחקנים צריכים לכבד כל החלטה שלו".

יניב לביא: "אסור שזה יסיח את דעתינו"

אחד הבודדים שהסכים לדבר לציטוט, היה הקפטן, יניב לביא, שהודה: "לא יצאה שום הודעה רשמית בנושא. גם אני שמעתי את זה דרך התקשורת". לביא אמר: "אנחנו כשחקנים לא צריכים להתייחס לזה וזה לא צריך להשפיע עלינו. זו החלטה של ההנהלה, ואנחנו צריכים לכבד אותה. יש לנו עוד משימות העונה, בליגה ובגביע, ורק ההצלחה על כר הדשא צריכה לעניין אותנו".

לביא אינו חושש מירידת מתח שתפגע בקבוצה: "יש כאן שחקנים מקצוענים שזו הפרנסה שלהם, והם יעשו את הכל כדי להצליח. אנחנו צריכים לעשות מאמץ משותף כדי לסיים את העונה בצורה מכובדת".

גורם שעבד בעבר בקרית שמונה אמר: "המינוי של מישל דיין הוא סוף לכישורים וניצחון של הקשרים. אני לא מבין איך החתימו מאמן שבעונה שעברה היה מעורב בשתי ירידות (הפועל ירושלים ואשקלון) והעונה עזב את לוד כשהיא מסובכת בתחתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully