וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לאיגוד הובהר שהשופטים צריכים אישור רפואי"

19.3.2008 / 17:53

ארגון השחקנים שיגר לאיגוד השופטים מכתב, בו הוא לוקח אחריות על טורניר הוותיקים במהלכו התמוטט השופט סוהיל דאוד

מערכת וואלה!

הוידאו באדיבות sport5.co.il

מאז האירוע התפתחו חילופי האשמות בנוגע לאחריות לבריאותם של משתתפי הטורניר, ואתמול הובהר כי האחריות המלאה לכך היא של ארגון השחקנים, שאירגן את הטורניר. ב-24 בפברואר שלחה לי כהן מארגון השחקנים להתאחדות מייל בו נכתב כי "כל הלוקחים חלק בטורניר מבוטחים, אז השופטים יהיו באחריותנו".

יו"ר ארגון שחקני הכדורגל בישראל, אבי כהן, המנכ"ל אריה אלטר וראש עיריית נשר, דוד עמר, ביקרו בבית החולים רמב"ם בחיפה, נפגשו עם בני משפחתו של השופט סוהיל דאוד ושוחחו עם מנהל מחלקת הצינתורים, שמסר להם פרטים על מצבו של שופט הכדורגל.

ראשי הארגון חזרו והבהירו לבני המשפחה שהם עומדים לרשותם בכל דבר, ויחד עם כולם מתפללים להחלמתו של סוהיל דאוד. מהארגון נמסר: "בארגון השחקנים מביעים צער על כך שגורמים מסוימים ממהרים לחפש אשמים, העיקר להסיר מעליהם אחריות. ארגון השחקנים הוא יוזם טורניר הותיקים, ואין בכוונת אף אחד בארגון לברוח מהאחריות לאירוע.

"לאור היחסים הטובים עם ההתאחדות לכדורגל ושיתוף הפעולה בעבר בפרויקטים שונים, פנה הארגון גם הפעם, כמו בשנה שעברה, לאיגוד השופטים וביקש לשבץ שופטים לטורניר. בטורניר הותיקים נוטלים חלק השמות הגדולים של הכדורגל הישראלי ושופטי הכדורגל הם חלק בלתי נפרד מכך. ההפקה מטעם ארגון השחקנים פנתה ב-18 בפברואר למנכ"לית איגוד השופטים אורית רז, וביקשה לשבץ שופטים לטורניר. הגברת רז אישרה את הפניה והבטיחה ליידע את ההפקה בשמות השופטים בהמשך.

"ב-24 בפברואר, אחרי שיחה טלפונית, נמסר לגברת רז באימייל, שהשופטים יהיו מבוטחים כמו יתר המשתתפים בטורניר. שעה אחר כך, במייל נוסף, הבהירה ההפקה לגברת רז שהשופטים מתבקשים להמציא אישורים רפואיים.

"אחרי החלפת המיילים האלה, מונה ראובן ז'ינו מטעם איגוד השופטים לטפל בשיבוץ השופטים למשחקים. ז'ינו מסר לאנשי ההפקה שכל השופטים מאוגדים באיגוד, וכי כולם בעלי אישורים רפואיים. ז'ינו הבהיר לאנשי ההפקה שלשופט צבי שריר, ששובץ לשפוט במוקדמות, אין אישור רפואי, ואכן השופט שריר המציא לאנשי ההפקה אישור רפואי בטרם שפט בשלב המוקדמות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully