וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחירו של בקבוק: שני רדיוסים, קנס והפסד

18.3.2008 / 21:51

זריקת הבקבוק במשחק מול בילבאו ע"י אוהד בטיס עלתה לקבוצתו ביוקר, ובמשחק עצמו היא אף הפסידה 2:1. הנרי סיפר כי הוא מרוצה בבארסה

יש צדק? תחליטו אתם. אתלטיק בילבאו זכתה בניצחון 1:2 על בטיס, שספגה גם עונש רדיוס בפועל של שני משחקים על ידי ההתאחדות הספרדית, זאת בעקבות האירועים מהשבת האחרונה, שגרמו להפסקת המשחק. כידוע, בסוף השבוע נערכה ההתמודדות בין שתי הקבוצות, שנעצרה בדקה ה-69 אחרי ששוערה של בילבאו, ארמנדו, נפגע בפניו על ידי בקבוק שנזרק מהיציע.

על פי ההחלטה של בית הדין, "התוצאה תישאר כפי שהייתה לפני שהמשחק הופסק". פרט לעונש הכבד שספגה הקבוצה, המדורגת במקום ה-17 עם 32 נקודות, היא אף נקנסה ב-9,000 יורו. כמובן שזכות הערעור עומדת כעת לזכות שתי הקבוצות.

"הלקוח שלי מצטער מאוד על מה שקרה", אמר אלבארו פימנטאל, עורך דינו של אוהד בטיס בן ה-40, המתגורר ליד סביליה, שזרק את הבקבוק וגרם להפסקתו של המשחק. אותו אוהד בטיס נעצר על ידי המשטרה בחשד לתקיפה ובגרימה לפציעה, וביום שני האחרון הוא שוחרר בערבות. "הוא לא רצה לפצוע את ארמנדו. כל מה שהוא מבקש כרגע זה שאנשים יגלו כבוד למשפחתו", הוסיף עורך דינו.

בכתב ההגנה בטיס ביקשה כי 21 הדקות האחרונות של המשחק ישוחקו, בעוד בבילבאו קראו לנקוט ביד קשה ולמצות את הדין עם האחראים לאירוע. כידוע, לא מדובר באירוע האלים הראשון שמתרחש באיצטדיון, מנואל רואיז דה לופרה. בעונה שעברה, מאמנה של סביליה דאז, חואנדה ראמוס, המשמש כיום כמאמנה של טוטנהאם, נפגע אף הוא מבקבוק שנזרק מהיציע במהלך משחקי גביע המלך.

הנרי מכחיש את חזרתו לאנגליה

הרבה תקוות היו לברצלונה עם המעבר של תיירי הנרי מארסנל לברצלונה, אך בינתיים הצרפתי לא הצליח להשאיר את חותמו אצל הקטלונים. לאחרונה נשמעים דיבורים על כך שהנרי עשוי לשוב לאנגליה, אך בראיונות לתקשורת הוא מדגיש כי זה לא נכון, זאת למרות שהודה שהוא נתקל בבעיות משהותו בספרד.

כזכור, הנרי הוחתם בקיץ ומבחינה אישית עבר תקופה לא קלה כשהתגרש מאשתו בשנה שעברה. בתקופה האחרונה נזרקה שמה של מנצ'סטר סיטי כמועמדת לקלוט את הנרי, אך כאשר השחקן נשאל האם זו אופציה ריאלית, הוא השיב חד משמעית 'לא'. במקום זאת, הנרי הבהיר, די כצפוי, כי הוא מעדיף להתרכז במשימות של בארסה.

"לפני כן שיחקתי עם פציעה וזה לא היה קל", אמר הנרי שחוזהו בקבוצה יפוג רק ב-2011, הוסיף: "אני לא יודע אם זה היה הדבר הטוב ביותר לעשות, אבל רציתי לשחק. היום אני משחק ולא סובל מכאבים, אבל תמיד יש כל מיני בעיות. אנחנו ברבע הגמר בליגת האלופות, צעד לפני הגמר בגביע המלך ובמקום טוב גם בליגה, למרות שתמיד יכול להיות טוב יותר".

בראיון אחר ל"סאן", סיפר הנרי בהתלהבות: "זו חוויה ענקית בשבילי להיות כאן בברצלונה ואני נהנה ממנה. כשאתה משחק עם בארסה בחוץ, יש בלגאן. כשאתה נוסע למשחק חוץ, זה כמו שהביטלס מגיעים לעיר". על המעבר שלו לספרד, אמר: "אין לי שום חרטות. הייתי על הספסל העונה שלוש פעמים כשפעם אחת הייתה לטובת מנוחה. יש לי שבעה שערי ליגה, שלושה בליגת האלופות ושלושה בגביע. יש לי גם שמונה בישולים. לקשר כנף זה בהחלט לא רע. אני אוהב את לונדון, שלא תבינו אותי לא נכון, אבל אני גם אוהב את ברצלונה. מזג האוויר והאוכל כאן מצוינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully